Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? Najaar 2025

01-11-2025 10:17 219 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?

Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.

Wie kijk er mee?

De kandidaten;

* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 15-11-2025 22:00
40.00% gewijzigd
Harkjes schreef:
14-11-2025 12:16
Wow! Jurre maakt inderdaad heel bewust M-O-L. Absoluut geen natuurlijke gebaren en hij oogt zenuwachtig. Dat ben je niet als het nepmollen is voor de speculaties…..ik ga de Jurre tunnel in.
En de regie laat zoiets duidelijks (zeker voor Molloten) erin zitten denk je?
toulouse_74 schreef:
14-11-2025 13:16
We gaan het zien:-) Die met de 10 Yen vond ik verdekter en zou wijzen op Kim als mol.
De volgende aflevering ga ik vooral op Jurre, Kim en Anne-Marie letten.
Wat ik niet begrijp; het vat met sterrenbeeld Tweeling ging naar de boot. Maar deze was fout, dus iemand uit de groep moet sterrenbeeld Tweeling hebben. Maar ik kan niet achterhalen wie.
Iemand die het weet?

Maar misschien is dat wel het 5e vat dat de boot niet gehaald heeft?
Want er stonden er maar 4 en ze lieten niet zien welke vaten dat waren. Ze vertelden alleen dat het zwaarste vat erbij zat.
Courage schreef:
14-11-2025 13:46
Wat ik niet begrijp; het vat met sterrenbeeld Tweeling ging naar de boot. Maar deze was fout, dus iemand uit de groep moet sterrenbeeld Tweeling hebben. Maar ik kan niet achterhalen wie.
Iemand die het weet?
Stond het teken "vissen"niet op dat vat?
toulouse_74 schreef:
Ik vond nog iets bij Jurre opvallend in aflevering 1. Bij het vinden van die koffers moest er wel een plattegrond tevoorschijn komen. Anders zou de hele opdracht niet leuk zijn om naar te kijken. Jurre vond die hendel met plattegrond. Dat is voor mij een 'waar in Kiev zijn jullie' actie.

Kortom: ik blijf bij Jurre. Met beetje Nathan en beetje Annemarie. Als ik na volgende aflevering nog overtuigd ben, ga ik vol op Jurre.
BlondeBellatrix schreef:
14-11-2025 13:49
Stond het teken "vissen"niet op dat vat?

Ja, je hebt gelijk!
MarindaH schreef:
12-11-2025 23:07
Ik kan dat gewoon niet geloven, hij was twee jaar geleden nog de mol. Ik denk eerder dat het om trolmollen gaat in zijn geval.
Stijn was afgelopen jaar de mol. Ook weer een jonge jongen die op mannen valt. Ik denk niet dat ze daar weer voor kiezen.
Courage schreef:
14-11-2025 13:46
Iemand die het weet?

Maar misschien is dat wel het 5e vat dat de boot niet gehaald heeft?
Want er stonden er maar 4 en ze lieten niet zien welke vaten dat waren. Ze vertelden alleen dat het zwaarste vat erbij zat.
Iemand vroeg aan Nathan wat zijn sterrebeeld is. Toen gaf hij antwoord en zei die staat meteen links (of zoiets in ieder geval een specifieke locatie Nathan was buiten). In het volgende shot lijkt het alsof juist dat vat gepakt wordt.
Sabine schreef:
14-11-2025 15:25
Stijn was afgelopen jaar de mol. Ook weer een jonge jongen die op mannen valt. Ik denk niet dat ze daar weer voor kiezen.

Nee, drie keer een homo zullen ze vast niet doen :facepalm:
Such fun!1
Sabine schreef:
14-11-2025 15:25
Ja, het moet ook niet te normaal worden met die homo's op tv.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
15-11-2025 10:41
Ja, het moet ook niet te normaal worden met die homo's op tv.
Nee, precies 😀.
Ik denk gewoon echt dat ze niet 3x kort op elkaar voor eenzelfde type mol kiezen. Dus dat geld ook voor niet 3x een jonge hetro vrouw bijvoorbeeld.
toulouse_74 schreef:
Precies. Als iets zo duidelijk is, kunnen ze het ook gewoon niet uitzenden.
Sabine schreef:
15-11-2025 10:43
Nee, precies 😀.
Ik denk gewoon echt dat ze niet 3x kort op elkaar voor eenzelfde type mol kiezen. Dus dat geld ook voor niet 3x een jonge hetro vrouw bijvoorbeeld.
Ik denk dat de geaardheid nul relevantie heeft.
Si abra la puerta hay lobos.
Sabine schreef:
15-11-2025 10:43
Nee, precies 😀.
Ik denk gewoon echt dat ze niet 3x kort op elkaar voor eenzelfde type mol kiezen. Dus dat geldT ook voor niet 3x een jonge hetro vrouw bijvoorbeeld.
Dat is dus wel al voorgekomen.
En nu?
Goh.. wie is wat geworden?

Waarom?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Jurre zorgt wel weer voor verwarring…
.
Interessant dat Jurre als penningmeester een voordeel krijgt. Misschien dat hij daarom die positie op dat moment verdedigde.

In het seizoen dat Jurre de mol was had hij ook z’n voordeel. Waardoor hij voordeel pakte.
Karakter is wat je bent in het donker.
Ik vind het lastig..

Zou Jurre langer geoefend/nagedacht hebben op hetgeen wat hij ging doen of denken jullie dat ie dit out of the blue deed?
En wat hoorden de kandidaten nou echt? Lachte Merel om iets wat Rick zei of toch Jurre. Misschien hoorde iedereen Jurre wel, al zouden er dan wel meer mensen gelachen hebben denk ik

Zomaar wat eerste gedachtenspinsels een aantal minuten na het zien van de aflevering
Leuke aflevering weer. Jurre was grappig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven