Entertainment alle pijlers

Vragen over Netflix

19-11-2025 01:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit er al een tijdje aan te denken om Videoland op te zeggen en tijdelijk een maand of 2 Netflix te nemen. Ik kijk graag naar Koreaanse en Japanse series en ik loop er steeds vaker tegenaan dat een serie die ik wil zien dus op Netflix staat, ze hebben het aanbod flink uitgebreid de afgelopen paar jaar.

Ik vroeg me af of het bij Netflix mogelijk is om op land te zoeken of dat ze op een andere manier bij elkaar in een categorie staan? Bij Amazon Prime is het zo irritant dat het geen aparte categorie heeft. Er zijn sites waarop je kunt kijken op welke streamingsdienst wat staat maar dat is vrij omslachtig.
Je kan de zoekopdracht: Koreaanse films geven. Dan krijg je een overzicht van alle Koreaanse series en films te zien. Als je daar een serie of film tegen komt die je graag wilt zien, kan je deze toevoegen aan 'Mijn lijst'. Idem voor Japanse films.
Carola_456 schreef:
19-11-2025 07:03
Je kan de zoekopdracht: Koreaanse films geven. Dan krijg je een overzicht van alle Koreaanse series en films te zien. Als je daar een serie of film tegen komt die je graag wilt zien, kan je deze toevoegen aan 'Mijn lijst'. Idem voor Japanse films.
Dit inderdaad. En bij die betreffende film of serie kan je dan ook nog aanklikken “meer zoals dit” en dan krijg je nog meer te zien dat weer lijkt op die film of serie 😊 en zo kan je door blijven klikken haha!

Wij vinden Netflix echt heel fijn. Heb hem al vanaf het begin en zeg die nooit op. Ik wissel sowieso eigenlijk niet van streamingdiensten. Heb er een paar en die blijven eigenlijk altijd wel.
Irregular_Choice schreef:
19-11-2025 07:07
Wij vinden Netflix echt heel fijn. Heb hem al vanaf het begin en zeg die nooit op. Ik wissel sowieso eigenlijk niet van streamingdiensten. Heb er een paar en die blijven eigenlijk altijd wel.
Zelfde hier. Heerlijk. Ik heb zowel Netflix als Videoland al jaren en blijft ook zo hier. Ook fijn dat meestal als ik bijna aan het eind van mijn kijklijst kom, er altijd wel weer nieuwe dingen of seizoenen komen die ik leuk vindt.
Netflix werkt met codes.
Kijk hier voor de hele lijst:
https://www.netflix-codes.com/
Nova66 schreef:
19-11-2025 08:56
Netflix werkt met codes.
Kijk hier voor de hele lijst:
https://www.netflix-codes.com/
:O
Bij Netflix kan je zoeken op
Oorspronkelijk taal = Koreaans
Dan zie je alle Koreaanse series
en ook een Koreaanse kookshow.

Je kan ook zoeken op acteurs/actrices, bijvoorbeeld alle series met actrice Kim Go-Eun.
Zoek eens een andere hobby
Aha het kan dus. Bij Amazon Prime lukt dat dus niet en vind ik echt irritant.
Ik wacht denk ik nog even tot black friday, geen idee of Netflix daar aan doet. En het zou me niks verbazen als ik het uiteindelijk zo leuk vind dat ik het niet op ga zeggen maar dan moet ik HBO eigenlijk ook opzeggen van mezelf.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven