Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ging het goed gister Jin? Maar mooi recept om met 38 weken te bevallen

Hel, als ik wil trouwen dan doe ik het goed en niet gratis op dinsdagochtend. Met andere woorden, dat gaat me een bom duiten kosten dus

Wow Hel, heb jij je even Ubermoederig gedragen gisteren
Bam, je bent altijd welkom met Juul om te komen spelen hè, dat weet je

Ieeeeeeuw jakkes Mal. Stoute poes enzo, zomaar zijn instinct volgen
Ik ben mijn hoofd nu al over volgend jaar zomer aan het breken trouwens; zes weken vakantie.
Ja, ik vraag me ook vaak af hoe werkende ouders dat oplossen. Is er geen naschoolse opvang ofzo? Daar ging mijn neefje vaak heen. Dan kon mijn zus dat bijvoorbeeld 3 weken boeken voor de dagen dat zij aan het werk was. Maar ik weet niet of dat overal kan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar moet ik me nog in verdiepen

Nu eerst naar bed, aangezien ik Ceetje net naar het kdv gebracht heb.
check!
3 x een heel bericht getypt en 3 x weg.

Hij lijkt het nu te doen, eens kijken of ik nog wat getypt krijg
I told you Bam, stom forum.

Man is toevallig ook twee weken vrij als ik en kinsjes thuis zijn, per ongeluk een enorme timing!

Bam, kun je de oppas niet een ochtendje extra inzetten? Vindt Juul vast leuk en dan kun jij er met frisse moed tegenaan!
Lekker Jinny, gaan jullie nog leuke dingen doen in die 2 weken?

Wat ik dus wilde typen. dat onze extra oppas 4 weken oppast in de vakantie, en de afgelopen 2 weken dus niet.

En met een zieke man erbij, is het heel goed getimed..........

En weltrustuh star, maar goed, die zal inmiddels wel weer aan het wakker worden zijn.

En nog een heel verhaal maar heb er nu geen zin meer in zo..........
Goedemorgen,

Hoe is het met iedereen? Ik moet echt weer bijlezen, misschien moet ik wat regelmatiger langskomen

Maar soms kom ik op viva en dan staan er zoveel hylarische topics dat ik eerst 2 uur aan het lezen ben en dan geen tijd meer heb voor hier..sorry

Star, je hebt van de BSO ook vakantieopvang. Wij zijn ip elke dag gewoon open, dus ook alle vakanties, alle studiedagen ( pff dat zijn er ook wat) alle zomaar vrije dagen van school.

Tobias gaat niet naar de bso maar ik ga hem wel aanmelden voor de vakantieopvang. Ik zou ook niet weten hoe ik dat anders zou moeten regelen. Het is niet alleen 6 weken zomervakantie,maar ook herfst, kerst, voorjaars en meivakantie!!!

Bam, wat leuk dat Julian naar MegaMindy is geweest. Tobias ziet het ook elke keer op de tv voorbij komen, maar ik denk dat hij dat niet zolang stil kan zitten.

Jinny, lekker zeg, zo onverwachts met zn allen 2 weken vrij. Nog leuke plannen?

Mal, ahh lief klein babyvogeltje.. vond je kat zeker wel lekker, lekker vers
Zo, hier lekker 3 weken vakantie. Iemand nog leuke ideeen om te doen? We hebben al Madurodam, Efteling, Ballorig ( bij slecht weer), dierentuin, pannenkoekenboot.
Linneaushof

Dat dacht ik van Juul ook Naatie. het was voor Juul ook zijn 1ste keer en hield ook mijn hart vast, maar hij heeft het onwijs goed gedaan. Heb hem bijna niet gehoord.
oud valkeveen
Leuke dingen zie ik voorbijkomen! Plannen zat dus. Bam, is man ook vrij?

Naatie, jij hebt dus ook genoed te doen zo te lezen. Leuk hoor allemaal.

Oh wat heerlijk, de poets is net weg en heeft drie slaapkamers, badkamer en hele trappenhuis schoongemaakt. Heerlijk!
Linneaushof was inderdaad erg leuk!!

Naturalis in Leiden voor bij slecht weer. Bioscoop. Toverland. Aardbeien plukken.
Aardbeien plukken? Waar?

Nee man is ziek!
Aardbeienland.

Zow Wij gaan treinen en naar Kermisland.

Grappige opmerking van Juulaaaaaaaaaaa; het is droog: Juul zegt: He he de regen is naar huis
Aardbeienland.

Grappige opmerking van Juul; het is droog: Juul zegt: He he de regen is naar huis
Aardbeienland.

Grappige opmerking van Juul; het is droog: Juul zegt: He he de regen is naar huis
Wat is er toch met het forum aan de hand. Bij mij is het ook weer supertraag, irritant zeg.

Veel plezier op de kermis, Bam!
Stressed is just desserts spelled backwards
Heerlijk Star lekker naar bed als je meisje op de creche is. Vond ik zo lekker toen ik met zwangerschapsverlof was (nu nog trouwens!)

Het voordeel van werken in het onderwijs is dat je alle vakantie lekker thuis bent, handig!

Jin dat zal wennen zijn, 2 weken bij elkaar op de lip, haha. Nee hoor gezellig! Nog leuke plannen of gasten in het vooruitzicht?

Nou Mal we hadden gister best kunnen komen, Cas was er klaar voor alleen Mart niet. Cas heb ik om half 4 naar bed gedaan maar die bleef maar huilen. Er weer uit gehaald en toen ik beneden kwam lag Mart op de bank te slapen. Die heeft dus geslapen tot 5 uur en Cas is de hele middag aan het spelen geweest, flapdrol. Cas krijgt een tandje en daar heeft hij altijd zoveel last van, dat hij erg slecht slaapt. Volgende week nieuwe poging.

Bam veel plezier op de kermis! Mart speelt hier hele dagen buiten met de buurkindjes, ze vermaken zich prima, heeft Juul vriendjes in de straat?

Ik ga mijn nieuwe auto ophalen, leuk! Met airco en 5 deuren, ik ben zo blij!
Plopsaland Naat of is dat heel ver weg voor jullie?
Aardbeienland inderdaad Bam, ergens in Limburg.

Hopelijk blijft de regen naar huis

Hier heeft ie mij al twee keer op mijn hoofd geregend

Veel plezier met nieuwe auto Juud, wat heb je voor eentje?
Ik ben ook nog steeds geen vriendjes met het forum Mal.

Juud, wat leuk dat Mart zo leuk metd e buurkindjes speelt. Houd je hem dan nog wel in de gaten of mag hij echt alleen buiten spelen? Wow een nieuwe auto. Gaaf! Wat voor eentje?
Even uppen hoor, het is dieptriest hoe ver we gezonken zijn. Net een grote step voor buiten op de kop getikt, mooi ding. Is alleen volgens mij vanaf zes jaar en dat is wel erg groot. Nou ja, hebben we die vast :-) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven