Good Luck
vrijdag 24 juli 2009 om 20:36
Oh bah, noodweer. Hier nu droog, hadden vanochtend meganoodweer.
Veel loge´s de komende tijd. Vriend van man eind volgende week met zijn vriendin een paar dagen, dan twee knullen van 22 (ken ik ook niet en nog nooit gezien, maar voor mijn gevoel ben ik ook nog lekker piepjong en kan ik leuk met ze meedoen, maar zij zullen mij een oude taart vinden ) en in september mijn moedertje en tante.
Veel loge´s de komende tijd. Vriend van man eind volgende week met zijn vriendin een paar dagen, dan twee knullen van 22 (ken ik ook niet en nog nooit gezien, maar voor mijn gevoel ben ik ook nog lekker piepjong en kan ik leuk met ze meedoen, maar zij zullen mij een oude taart vinden ) en in september mijn moedertje en tante.
vrijdag 24 juli 2009 om 20:41
Mal ik ben er ook klaar mee, het regent alleen maar, zul je zien als we straks op vakantie zijn dat het hier stralend weer is en als we terug komen dat het weer begint te regenen, ik wil gewoon overal zon! (zou toch niet zoveel gevraagd moeten zijn in de zomer..)
We hebben een renault megane gekocht, hatchback (geen station voor de leken onder ons ). Ik heb er al heerlijk in gereden.
Handig om alvast een step te hebben Jin, je weet nooit hoe hard ze groeien .
Hebben jullie ook zoveel fruitvliegjes, ik word er helemaal gek van. Volgens mij heb ik alle tips tegen die stomme beesten al geprobeerd, vannacht ga ik ze maar vergiftigen.
Is er nog wat leuks op tv?
We hebben een renault megane gekocht, hatchback (geen station voor de leken onder ons ). Ik heb er al heerlijk in gereden.
Handig om alvast een step te hebben Jin, je weet nooit hoe hard ze groeien .
Hebben jullie ook zoveel fruitvliegjes, ik word er helemaal gek van. Volgens mij heb ik alle tips tegen die stomme beesten al geprobeerd, vannacht ga ik ze maar vergiftigen.
Is er nog wat leuks op tv?
vrijdag 24 juli 2009 om 21:11
Zo he, wat een trage takkezooi hier....
Ik voorzie dat we soon, very soon, nog slechts 500 berichten per topic mogen want men, dit schiet niet op zo!
Juud, kijk, jij bent helemaal het vrouwtje. Lekkere auto's van Renault!
Naat, Madurodam zijn wij maand geleden geweest. Viel tegen, slecht onderhouden en Jeetje was er na een half uur wel klaar mee en dan is het wel behoorlijk aan de prijs. Misschien is een Kermis of grote speeltuin leuker?
Jinster, drukke boel daar maar gezellig toch? Die jonge binken, dat vinden de jongens vast geweldig!!! En wat een lekkere timing van jullie zeg. Mooi! Je was er vast wel even aan toe, een paar weken vrij met je vent thuis.
ff posten want ik vertrouw dit voor geen meter....
Ik voorzie dat we soon, very soon, nog slechts 500 berichten per topic mogen want men, dit schiet niet op zo!
Juud, kijk, jij bent helemaal het vrouwtje. Lekkere auto's van Renault!
Naat, Madurodam zijn wij maand geleden geweest. Viel tegen, slecht onderhouden en Jeetje was er na een half uur wel klaar mee en dan is het wel behoorlijk aan de prijs. Misschien is een Kermis of grote speeltuin leuker?
Jinster, drukke boel daar maar gezellig toch? Die jonge binken, dat vinden de jongens vast geweldig!!! En wat een lekkere timing van jullie zeg. Mooi! Je was er vast wel even aan toe, een paar weken vrij met je vent thuis.
ff posten want ik vertrouw dit voor geen meter....
vrijdag 24 juli 2009 om 21:15
Star hullo! Ik las ergens dat je ook stiekem een 2-ling krijgt? Dat je er net als ik ook 1 in de kont hebt zitten?
Als kraam cadeau vraag ik maar een abo op de Weight Watchers....
Bam, nou je vent ziek. Het gaat lekker daar bij jullie zeg.... Volgens mij is nou echt iedereen wel ziek geweest daar he? Beterschap voor je meneer!
Als kraam cadeau vraag ik maar een abo op de Weight Watchers....
Bam, nou je vent ziek. Het gaat lekker daar bij jullie zeg.... Volgens mij is nou echt iedereen wel ziek geweest daar he? Beterschap voor je meneer!
vrijdag 24 juli 2009 om 21:19
Enka, laat jij op groep wel weten in welke folders we oudste kunnen bewonderen??? Lijkt me leuk om te zien!
Pomptiedomtiedommmmm
Heb ik nog wat te melden? Not really, slaap ruk dus moei maar verder in orde. Kind lijkt de weg naar buiten ontdekt te hebben want met koppie naar beneden dus das gunstig. Volgende week weer bloedprikken voor diabetes-toestand, we zien het wel...
Pomptiedomtiedommmmm
Heb ik nog wat te melden? Not really, slaap ruk dus moei maar verder in orde. Kind lijkt de weg naar buiten ontdekt te hebben want met koppie naar beneden dus das gunstig. Volgende week weer bloedprikken voor diabetes-toestand, we zien het wel...
vrijdag 24 juli 2009 om 21:33
He getsie Suus, sterkte met dat diabetesverhaal....
Juud, stoer he, twee kerels in de bloei van hun leven . Sprak mijn tante en zoon van een goeie vriendin van haar is op doorreis en ging in Jinnystad op een camping overnachten met een vriend, dus toen was het zo rond . Gaaf die auto, echt helemaal leuk!!! Welke kleur?
Juud, stoer he, twee kerels in de bloei van hun leven . Sprak mijn tante en zoon van een goeie vriendin van haar is op doorreis en ging in Jinnystad op een camping overnachten met een vriend, dus toen was het zo rond . Gaaf die auto, echt helemaal leuk!!! Welke kleur?
vrijdag 24 juli 2009 om 21:34
vrijdag 24 juli 2009 om 21:42
quote:Juud_ schreef op 24 juli 2009 @ 20:41:
De ultieme tip. Doe in een bakje een drupje afwasmiddel en een laagje karvan cevitam, daarna doe je water erin. De vliegjes komen er massaal op af en door het afwasmiddel verdrinken ze meteen. Werkt als een trein.
Ik ben alleen nog op zoek naar DE tip tegen mieren.
De ultieme tip. Doe in een bakje een drupje afwasmiddel en een laagje karvan cevitam, daarna doe je water erin. De vliegjes komen er massaal op af en door het afwasmiddel verdrinken ze meteen. Werkt als een trein.
Ik ben alleen nog op zoek naar DE tip tegen mieren.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 24 juli 2009 om 21:48
Mal ik ga vanavond de tip proberen. Ik had dit al wel geprobeerd met azijn en zeep maar dat werkte niet. Ze blijven allemaal op het randje zitten en ondertussen zie ik ze verdubbelen. Ik heb alleen geen KC, ranja zal ook wel werken toch?
Jin hij is grijs. Lief van je dat die jongens bij jullie mogen logeren.
Fijn Suus dat ze al ingedaald is. Wanneer gaat je verlof in?
Jin hij is grijs. Lief van je dat die jongens bij jullie mogen logeren.
Fijn Suus dat ze al ingedaald is. Wanneer gaat je verlof in?
vrijdag 24 juli 2009 om 22:00