Entertainment alle pijlers

The Masked Singer 2025

14-11-2025 20:26 83 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Het nieuwe seizoen is weer begonnen. Wie raadt er weer mee?
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Malibu123 schreef:
21-11-2025 23:46
Ik dacht ook dat die al een keer had meegedaan, maar was dat iemand anders van Di-rect dan?
Geen flauw idee, er werd lang gedacht dat Marcel meedeed en dat bleek toen Soy Kroon te zijn.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
De luiaard is volgens mij Valerio. Ik dacht zijn stem te herkennen. Connectie met Wendy van Dijk is de film alles is liefde. Hij presenteert Paradise Hotel dus vandaar dat hij gek is van Hotels.
sabine wijzigde dit bericht op 22-11-2025 08:56
0.52% gewijzigd
En hij praat ook wat "sloom".
-Nienke2323- schreef:
21-11-2025 21:31
De pauw is Rob Kemps! Die hints (‘nondeju’ en dat ‘links en rechts’ op de toiletten) vond ik vrij duidelijk. Da’s echt een grote vent ook.
Die hints wijzen inderdaad wel naar hem, maar hij kan blijkbaar echt niet zingen. Zelfs als hij optreedt als Snollebollekes zingt hij niet zelf.
Sabine schreef:
22-11-2025 08:22
De luiaard is volgens mij Valerio. Ik dacht zijn stem te herkennen. Connectie met Wendy van Dijk is de film alles is liefde. Hij presenteert Paradise Hotel dus vandaar dat hij gek is van Hotels.
Ik zag ook het logo van Big Brother voorbij komen, en daar heeft hij blijkbaar gewerkt.
Malibu123 schreef:
21-11-2025 23:46
Ik dacht ook dat die al een keer had meegedaan, maar was dat iemand anders van Di-rect dan?
Spike en Jamie hebben in 1 van de afleveringen een gastoptreden gedaan. Misschien dat je daaraan denkt.
Cavia's zijn denk ik inderdaad Loïs Lane. Superman logo zag je natuurlijk. Loïs Lane is ook een karakter in die reeks. Voor de rest heb ik weer geeeeen idee
De pauw is Yves Berendse. Denkt dochter :D

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven