Gezondheid alle pijlers

Gezocht nachtbril

24-11-2025 22:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie kan me helpen zoeken?

Ik ben opzoek naar een goed nachtbril.
Gele gepolariseerde glazen maar ook met normale vleugeltjes op de neus en geen vast montuur.
Dus niet zoals deze:
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/57383/s ... ightvision

Alvast bedankt voor t helpen zoeken.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
Heel hard helpen zoeken doe ik niet, maar wat denk je van de opticien? Van Hans Anders weet ik wel zeker dat die deze glazen in een montuur van je keuze zetten en ik vermoed dat dat voor alle opticiens, of toch zeker de ketens, wel zal gelden.
Ik heb er nu een van de action maar die is niet polariserend. Hoop iets in de prijscategorie tussen action en opticien.
Ik zou toch eens bij een opticien gaan informeren naar de opties. Ook daar heb je goedkoop en duur.

Ik heb eens gekeken bij Specsavers en ik denk dat je al voor 55 euro klaar kan zijn. 15 euro voor het montuur, gratis enkelvoudige glazen zonder opties en 40 euro toeslag voor de kleur van de glazen

Ik vraag me af wat de toegevoegde waarde is van gepolariseerde glazen in een nachtbril aangezien die minder licht doorlaten en het is dan al donker natuurlijk, dus dan zie je naar mijn idee nog minder?
Polariserend is tegen schittering. Ik heb nu zonder maar dat hindert nog erg als t regent.
Ga eens langs bij een opticien. En misschien ook een afspraak maken die echt in je ogen gaat kijken, want waarom heb je last van de schitteringen?
Apatura2 schreef:
25-11-2025 00:13
Polariserend is tegen schittering. Ik heb nu zonder maar dat hindert nog erg als t regent.
Misschien deze eens proberen om te kijken of dat polariserend echt helpt bij je probleem: https://www.action.com/nl-nl/p/3219654/ ... nachtbril/

Ik las net ergens dat dat juist afgeraden wordt in nachtbrillen wegens minder goed kunnen zien.
Ik heb de mijne gewoon bij Hans Anders besteld (op sterkte) In het montuur wat ik daar heb uitgezocht.

Als je geen sterkte nodig hebt kan dat alsnog daar. Dan zetten ze er gewoon glas in.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven