Cadeau jongen van 8
dinsdag 25 november 2025 om 10:11
Dag,
Dit jaar ben ik voor het eerst hulpsint voor een gezin dat het niet breed heeft.
Ik ken dit gezin niet, ik weet alleen dat het jongetje van 8 van Pokemon houdt.
Nu kan ik uiteraard pokemon kaarten komen, maar ik weet niet zo goed wat ik er nog bij kan doen?
Wat vinden jongetjes van 8 leuk om te doen? Ik heb eigenlijk alleen meisjes in de familie en voor meisjes vind ik het ook makkelijker om kleine dingetjes te bedenken.
Dus heeft iemand een tips?
Dit jaar ben ik voor het eerst hulpsint voor een gezin dat het niet breed heeft.
Ik ken dit gezin niet, ik weet alleen dat het jongetje van 8 van Pokemon houdt.
Nu kan ik uiteraard pokemon kaarten komen, maar ik weet niet zo goed wat ik er nog bij kan doen?
Wat vinden jongetjes van 8 leuk om te doen? Ik heb eigenlijk alleen meisjes in de familie en voor meisjes vind ik het ook makkelijker om kleine dingetjes te bedenken.
Dus heeft iemand een tips?
dinsdag 25 november 2025 om 10:49
Knuffel
Strip/manga
Dekbedovertrek
Puzzel
Horloge
En nog heel veel meer..
https://www.dreamland.nl/zoeken/product ... mon&page=1
Strip/manga
Dekbedovertrek
Puzzel
Horloge
En nog heel veel meer..
https://www.dreamland.nl/zoeken/product ... mon&page=1
dinsdag 25 november 2025 om 16:55
dinsdag 25 november 2025 om 20:11
Bedankt voor de ideeën! Moppenboek of sleutelhanger is ook wel goed idee.
Ja klein want budget is ca 15 euro, mag meer zijn, maar met 2 pakjes kaarten zit je daar al bijna op. En wil nog wel wat leuke dingen erbij. Heb wel een pokemon Etui met pennen gevonden, dus iets erbij wat geen pokemon is, is ook prima.
Ja klein want budget is ca 15 euro, mag meer zijn, maar met 2 pakjes kaarten zit je daar al bijna op. En wil nog wel wat leuke dingen erbij. Heb wel een pokemon Etui met pennen gevonden, dus iets erbij wat geen pokemon is, is ook prima.
dinsdag 25 november 2025 om 20:18
Mijn 7,5-jarige wordt blij van:
Map voor pokemonkaarten
Radiografisch bestuurbare auto (ca €25)
Donald Duck pocket oid of scheurkalender
FC Barcelona/Lamine Yamal doet het bij bijna alle jongens goed (en dan geef je iig niet per ongeluk Feyenoordspul aan een Ajaxfan oid)
(O ik zie nu het budget pas, dat is wel weinig!)
Map voor pokemonkaarten
Radiografisch bestuurbare auto (ca €25)
Donald Duck pocket oid of scheurkalender
FC Barcelona/Lamine Yamal doet het bij bijna alle jongens goed (en dan geef je iig niet per ongeluk Feyenoordspul aan een Ajaxfan oid)
(O ik zie nu het budget pas, dat is wel weinig!)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in