Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
dinsdag 2 december 2025 om 09:27
dinsdag 2 december 2025 om 09:53
Ik had mijn Bumble-account dus kort geleden ook weer geactiveerd. Beetje op zoek naar aandacht en afleiding, denk ik. Misschien was het ook wel ressentiment naar mijn ex: wat jij kan, kan ik ook. Was inmiddels met vier mannen aan het chatten, maar dat leidde nergens toe. Los van dat ik weer weet waarom ik datingapps zo stom vind, merk ik ook dat ik hier echt nog niet aan toe ben. Heb mijn account weer gedeactiveerd dus.
The impossible only takes a little longer
zaterdag 6 december 2025 om 13:31
Oké update:
De date van woensdagavond was ontzettend leuk! Een hele opluchting want ik vond het best een drempel; m'n eerste date na m'n breakup... Hele leuke man, intellectueel, communicatief sterk, gezellig, matchten ook wel qua interesses. Maar ik had wel het gevoel (zoals vaak) dat ik relaxter was dan hij en hoger in m'n energie zat en daardoor de avond wat moest 'dragen', als jullie begrijpen wat ik bedoel? Echt een 'vrouwending' volgens mij? Ik voelde (mede daardoor?) geen aantrekkingskracht. Hij wilde nog wel een tweede date, maar ik niet. Achja, ik had ook niet verwacht dat ik gelijk al de liefde van m'n leven zou tegenkomen.
Ik ben hoe dan ook met een enorm goed gevoel naar huis gegaan, want heb een leuke avond gehad met een leuke man en dat was precies wat ik nodig had!
Dus donderdagavond bij die andere date kon ik er open ingaan, niets te verliezen. Nou hij kwam binnen en ik wist direct: dit wordt niks. Echt zo'n man die in z'n red pill bubble zit, maakte ook generieke vrouwonvriendelijke opmerkingen? Hoezo ga je dan op date? Hij had ook duidelijk mijn profiel niet doorgelezen. Dus heel snel m'n drankje opgedronken en weggegaan. Achja wel weer eentje voor in de boeken, haha.
De date van woensdagavond was ontzettend leuk! Een hele opluchting want ik vond het best een drempel; m'n eerste date na m'n breakup... Hele leuke man, intellectueel, communicatief sterk, gezellig, matchten ook wel qua interesses. Maar ik had wel het gevoel (zoals vaak) dat ik relaxter was dan hij en hoger in m'n energie zat en daardoor de avond wat moest 'dragen', als jullie begrijpen wat ik bedoel? Echt een 'vrouwending' volgens mij? Ik voelde (mede daardoor?) geen aantrekkingskracht. Hij wilde nog wel een tweede date, maar ik niet. Achja, ik had ook niet verwacht dat ik gelijk al de liefde van m'n leven zou tegenkomen.
Ik ben hoe dan ook met een enorm goed gevoel naar huis gegaan, want heb een leuke avond gehad met een leuke man en dat was precies wat ik nodig had!
Dus donderdagavond bij die andere date kon ik er open ingaan, niets te verliezen. Nou hij kwam binnen en ik wist direct: dit wordt niks. Echt zo'n man die in z'n red pill bubble zit, maakte ook generieke vrouwonvriendelijke opmerkingen? Hoezo ga je dan op date? Hij had ook duidelijk mijn profiel niet doorgelezen. Dus heel snel m'n drankje opgedronken en weggegaan. Achja wel weer eentje voor in de boeken, haha.
zaterdag 6 december 2025 om 13:37
Heel erg goed van je! Leuk om ook te lezen dat je 1e date wel leuk was maar geen aantrekkingskracht.Yasminmax schreef: ↑06-12-2025 13:31Oké update:
De date van woensdagavond was ontzettend leuk! Een hele opluchting want ik vond het best een drempel; m'n eerste date na m'n breakup... Hele leuke man, intellectueel, communicatief sterk, gezellig, matchten ook wel qua interesses. Maar ik had wel het gevoel (zoals vaak) dat ik relaxter was dan hij en hoger in m'n energie zat en daardoor de avond wat moest 'dragen', als jullie begrijpen wat ik bedoel? Echt een 'vrouwending' volgens mij? Ik voelde (mede daardoor?) geen aantrekkingskracht. Hij wilde nog wel een tweede date, maar ik niet. Achja, ik had ook niet verwacht dat ik gelijk al de liefde van m'n leven zou tegenkomen.![]()
Die ander...jeetje je hebt van die horken er tussen zitten. Ik zou daar ook meteen een dik kruis doorheen zetten.
zaterdag 6 december 2025 om 13:42
Ik leef ook nog...maar zit mentaal zo in conflict met mijzelf door alles wat om me heen gebeurt dat ik daten echt niet trek.
Ik heb daarom al een tijd geleden alle dating apps na de date met Hunk verwijderd. Hunk is ook een dikke streep doorheen, maar meer omdat ik de energie niet heb/had en hij er ook niks meer liet weten.
Ik ga wat meer tijd met "mijzelf" door brengen. Wat proberen om alleen dingen te ondernemen die ik leuk vind zoals nu ben ik alleen uitlunchen.
Maar ik denk dat ik binnenkort ook eens een dagje spadag ga doen. Gewoon omdat het kan en zonder gekwetter van andere.
Ik heb daarom al een tijd geleden alle dating apps na de date met Hunk verwijderd. Hunk is ook een dikke streep doorheen, maar meer omdat ik de energie niet heb/had en hij er ook niks meer liet weten.
Ik ga wat meer tijd met "mijzelf" door brengen. Wat proberen om alleen dingen te ondernemen die ik leuk vind zoals nu ben ik alleen uitlunchen.
Maar ik denk dat ik binnenkort ook eens een dagje spadag ga doen. Gewoon omdat het kan en zonder gekwetter van andere.
zaterdag 6 december 2025 om 14:42
Ha allemaal,
Mag ik af en toe meeschrijven? Sinds een half jaar ben ik weer vrijgezel. Ben gescheiden sinds zo'n 7 jaar, en heb daarna nog wat korte relaties gehad van max 1 jaar steeds. Vind het ingewikkeld, met kinderen, ik houd het het liefst allemaal apart van elkaar, maar daardoor kan een relatie zich ook niet echt ontwikkelen.
Vind sowieso een relatie best lastig, met de spaarzame alleen-tijd die ik heb: 24 uur de 2 weken. En daarin wil ik ook graag even alleen zijn, vriendinnen zien, mn studie, huis puinruimen... dus er blijft weinig over.
Toch merk ik, dat ik wel weer wat zin krijg in iemand naast me. Voel me nu ook beter in balans en blij met mezelf dan een tijd geleden.
Ben er echter nog niet over uit, of dat enkel een FWB is, of echt een vriend. Dat ga ik onderzoeken nog.
Heb nog nooit gedate via internet, ontmoette altijd vanzelf nieuwe (leuke!) mannen. Maar dat is de laatste tijd iets minder, dus misschien ga ik me er binnenkort aan wagen...?!
Mag ik af en toe meeschrijven? Sinds een half jaar ben ik weer vrijgezel. Ben gescheiden sinds zo'n 7 jaar, en heb daarna nog wat korte relaties gehad van max 1 jaar steeds. Vind het ingewikkeld, met kinderen, ik houd het het liefst allemaal apart van elkaar, maar daardoor kan een relatie zich ook niet echt ontwikkelen.
Vind sowieso een relatie best lastig, met de spaarzame alleen-tijd die ik heb: 24 uur de 2 weken. En daarin wil ik ook graag even alleen zijn, vriendinnen zien, mn studie, huis puinruimen... dus er blijft weinig over.
Toch merk ik, dat ik wel weer wat zin krijg in iemand naast me. Voel me nu ook beter in balans en blij met mezelf dan een tijd geleden.
Ben er echter nog niet over uit, of dat enkel een FWB is, of echt een vriend. Dat ga ik onderzoeken nog.
Heb nog nooit gedate via internet, ontmoette altijd vanzelf nieuwe (leuke!) mannen. Maar dat is de laatste tijd iets minder, dus misschien ga ik me er binnenkort aan wagen...?!
zaterdag 6 december 2025 om 15:39
zaterdag 6 december 2025 om 17:50
@Plasticss
self-care is altijd goed!
@Jubelien Welkom! Interessant, misschien kun je als voornemen voor 2026 stellen dat je gaat onderzoeken hoe je een nieuwe relatie zou willen vormgeven? Dat kan prima tijdens wat casual daten!
@Attraverso dus weinig pro-activiteit vanuit hem? bah dat is wel een afknapper. Ik zoek in elk geval wel een vent die lekker het voortouw neemt... ben in mijn leven al genoeg kartrekker op andere vlakken.
@Jubelien Welkom! Interessant, misschien kun je als voornemen voor 2026 stellen dat je gaat onderzoeken hoe je een nieuwe relatie zou willen vormgeven? Dat kan prima tijdens wat casual daten!
@Attraverso dus weinig pro-activiteit vanuit hem? bah dat is wel een afknapper. Ik zoek in elk geval wel een vent die lekker het voortouw neemt... ben in mijn leven al genoeg kartrekker op andere vlakken.
zaterdag 6 december 2025 om 22:47
@Yasminmax, de kop is eraf! Hoelang geleden was jouw relatie ook alweer uitgegaan? En ik snap wel wat je bedoelt met de avond dragen. Maar daten vraagt ook wel erg veel van je sociale skills en zenuwen kunnen best een vertekend beeld geven. Maar goed, als je zeker weet dat die aantrekkingskracht er niet gaat komen, is het natuurlijk het beste om het bij één date te laten. En goed dat je je zo snel mogelijk uit de voeten hebt gemaakt bij die creep.
@Plasticss, klinkt als een goed plan om de aandacht weer even op jezelf te richten. Uiteindelijk ben je zelf de belangrijkste persoon in je leven.
@Jubelien, ai, dat is inderdaad weinig me-time. FWB kan natuurlijk prima, maar vrees dat een relatie een grotere tijdsinvestering vraagt.
@Attra, ah nee, weer een man die een beetje lauw doet?
Heb het niet lang volgehouden om even weg te blijven van Bumble... En nu heb ik vanavond best heel leuk zitten chatten met iemand en hebben we morgen een videobeldate...
Nou ja, ik zie het wel. Een beetje afleiding is ook wel fijn en volgens mij sta ik er relaxed genoeg in. Van een echte ontmoeting komt het voorlopig toch niet. En verder geen ijzers in het vuur.
@Plasticss, klinkt als een goed plan om de aandacht weer even op jezelf te richten. Uiteindelijk ben je zelf de belangrijkste persoon in je leven.
@Jubelien, ai, dat is inderdaad weinig me-time. FWB kan natuurlijk prima, maar vrees dat een relatie een grotere tijdsinvestering vraagt.
@Attra, ah nee, weer een man die een beetje lauw doet?
Heb het niet lang volgehouden om even weg te blijven van Bumble... En nu heb ik vanavond best heel leuk zitten chatten met iemand en hebben we morgen een videobeldate...
zaterdag 6 december 2025 om 22:58
Attraverso schreef: ↑06-12-2025 22:56Nou nee dat zou ik niet zeggen. Hij begint meestal met appen, erg uitgebreid, stelt vragen… de datum is intussen geprikt.
O gelukkig, dat klinkt beter! Wanneer gaan jullie (weer) op date?
zondag 7 december 2025 om 15:41
Zo, de kop is er hier ook weer af. Net ruim een uur zitten videobellen met een man waar ik eigenlijk al na tien minuten klaar mee was. Heb grotendeels rants moeten aanhoren. Het begon er al mee dat eerdere dates tegen hem hadden gezegd dat ze hem niet betrouwbaar vonden, omdat hij op datingapps niet zijn echte naam en leeftijd gebruikte. En dat hij dat maar narrowminded vond.
Niet je eigen naam snap ik. Doe ik ook niet, anders veel te makkelijk te googlen. Maar niet je eigen leeftijd opgeven heeft geen bal met privacy te maken. En natúúrlijk had hij heel toevallig niet een jaartje bij zijn echte leeftijd opgeteld, maar er vier jaar van afgetrokken. Tja, dan voel ik me dus al belazerd. En sowieso wil ik gewoon een man van mijn eigen leeftijd. Ik vind mannen van 50+ die een jongere vrouw willen nogal pathetisch. Ze takelen heel vaak eerder af en gaan gemiddeld sowieso eerder dood.
Maar goed, blij dat dat het een videocall was en dat ik niet ben gaan reizen om deze man te zien. Nu alleen nog leren om zo'n gesprek sneller af te kappen. Daar ben ik echt slecht in.
Niet je eigen naam snap ik. Doe ik ook niet, anders veel te makkelijk te googlen. Maar niet je eigen leeftijd opgeven heeft geen bal met privacy te maken. En natúúrlijk had hij heel toevallig niet een jaartje bij zijn echte leeftijd opgeteld, maar er vier jaar van afgetrokken. Tja, dan voel ik me dus al belazerd. En sowieso wil ik gewoon een man van mijn eigen leeftijd. Ik vind mannen van 50+ die een jongere vrouw willen nogal pathetisch. Ze takelen heel vaak eerder af en gaan gemiddeld sowieso eerder dood.
Maar goed, blij dat dat het een videocall was en dat ik niet ben gaan reizen om deze man te zien. Nu alleen nog leren om zo'n gesprek sneller af te kappen. Daar ben ik echt slecht in.
zondag 7 december 2025 om 15:58
Mus je hebt helemaal gelijk. Echt zielig hoeveel mannen van rond 60 liegen over hun leeftijd. Sommigen zijn dan wel zo eerlijk dat ze het in hun profiel zetten ‘enkele jaartjes gelogen over mijn leeftijd want ik voel me nog 35 en leer daarom graag een jongere vrouw kennen’. Bah.
Ik voel me gewoon mijn leeftijd, niets verkeerd mee. En ik verkies een man van mijn eigen leeftijd.
Ik gebruik ook niet mijn eigen naam.
Ik voel me gewoon mijn leeftijd, niets verkeerd mee. En ik verkies een man van mijn eigen leeftijd.
Ik gebruik ook niet mijn eigen naam.
zondag 7 december 2025 om 16:07
@Mus, wat jammer dat deze date niks was. Heel vervelend als mannen niet eerlijk zijn in hun profiel.
Ik krijg ook altijd redelijk argwaan als bij het telefoonnummers uitwisselen blijkt dat ik het nummer van zijn werktelefoon heb gekregen.. En dat ze dan als reden geven ‘ja, die gebruik ik het meest’. Jaja.
Zelf ben ik toch weer bezig met mn FWB, waar we eigenlijk 2 weken geleden hadden gezegd te stoppen.
We hebben elkaar nog te veel te bieden om het te willen opgeven, geloof ik.
Daarnaast ook nog een date gehad afgelopen week. Ik probeer soms wat minder kritisch te zijn, en wat meer te matchen daardoor. Zo ook deze meneer gematcht. Niet helemaal mijn type. Maar ja, toch maar eens proberen.
En al het eerste moment weet ik het, ik voel het niet, dit wordt m niet, totaal geen aantrekkingskracht.
Op zich wel een gezellige avond gehad, maar dus niet voor herhaling vatbaar.
Ik vraag me dan echt af of het wel zin heeft om wat minder kritisch te zijn.
Hoe doen jullie dat?
Ik krijg ook altijd redelijk argwaan als bij het telefoonnummers uitwisselen blijkt dat ik het nummer van zijn werktelefoon heb gekregen.. En dat ze dan als reden geven ‘ja, die gebruik ik het meest’. Jaja.
Zelf ben ik toch weer bezig met mn FWB, waar we eigenlijk 2 weken geleden hadden gezegd te stoppen.
We hebben elkaar nog te veel te bieden om het te willen opgeven, geloof ik.
Daarnaast ook nog een date gehad afgelopen week. Ik probeer soms wat minder kritisch te zijn, en wat meer te matchen daardoor. Zo ook deze meneer gematcht. Niet helemaal mijn type. Maar ja, toch maar eens proberen.
En al het eerste moment weet ik het, ik voel het niet, dit wordt m niet, totaal geen aantrekkingskracht.
Hoe doen jullie dat?
zondag 7 december 2025 om 17:28
PunkGirl schreef: ↑07-12-2025 16:07Daarnaast ook nog een date gehad afgelopen week. Ik probeer soms wat minder kritisch te zijn, en wat meer te matchen daardoor. Zo ook deze meneer gematcht. Niet helemaal mijn type. Maar ja, toch maar eens proberen.
Hoe doen jullie dat?
Ja, ik heb hier ook vaak mee geworsteld. Ik ben minder kritisch geworden qua uiterlijk, maar denk wel dat er iets van een gevoel moet zijn: nieuwsgierigheid, zin om hem beter te leren kennen. Mijn ex vond ik vanaf de eerste videocall al een heel prettige persoonlijkheid waar ik ook meteen een klik mee voelde. Qua uiterlijk viel hij binnen de bandbreedte. Qua fysieke aantrekkingskracht heb ik echt nog wel een tijdje getwijfeld en die is eigenlijk pas later gaan groeien. Zelfs toen ik al verliefd was, vond ik hem fysiek nog steeds niet mega aantrekkelijk. Maar de aantrekkingskracht was er toen dus wel. Beetje lastig uit te leggen, maakte ik ook voor het eerst mee. Misschien ook een leeftijdsding hoor, de meeste 50+ mannen zijn nou eenmaal geen adonissen meer.
maandag 8 december 2025 om 10:02
Even een update: na een geslaagde date met man 1 afgelopen week, volgde dit weekend dus nog dates met mannen 2 en 3 die beiden niet zo interessant waren. De ene zat nog in een scheiding en de ander woonde al een jaar bij zijn moeder, tijdelijk volgens hem.
Man 1 heeft helaas niet meer gereageerd ondanks dat we een vervolgdate hadden gepland
Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn?
Man 1 heeft helaas niet meer gereageerd ondanks dat we een vervolgdate hadden gepland
Waarom moet het allemaal zo moeilijk zijn?
maandag 8 december 2025 om 10:20
@Pioen, wat stom! Hadden jullie al een concrete datum voor die vervolgdate? En hoor je nu niets meer, maar heeft hij die date ook niet afgezegd?
Een man die nog in scheiding ligt zou ik inmiddels ook met een grote boog omheen lopen. Heb mijn portie wel gehad. En een man die bij zijn moeder woont ook. Nog meer ijzers in het vuur om je decemberambitie te halen?
Ik heb Bumble allang weer uitgespeeld, dus hier gebeurt voorlopig niks meer...
Een man die nog in scheiding ligt zou ik inmiddels ook met een grote boog omheen lopen. Heb mijn portie wel gehad. En een man die bij zijn moeder woont ook. Nog meer ijzers in het vuur om je decemberambitie te halen?
Ik heb Bumble allang weer uitgespeeld, dus hier gebeurt voorlopig niks meer...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in