Wat eet je op dit moment deel 23
donderdag 11 december 2025 om 09:15
Goedemorgen. Beterschap voor kleindochter Chris, hopelijk niks ernstigs? Gelukkig zijn er gastvrouwen die je kunt aanspreken in het zh hier, kan me goed voorstellen dat dat prettig is als je nog nooit in het zh in Nordhorn bent geweest.
Je had mij ook mogen vragen als die gastvrouw er niet was overigens natuurlijk, ik weet de weg daar in en om het zh met de ogen dicht natuurlijk
Succes vandaag bij de fysio weer!
Ik moet straks naar de orthopeed, es kijken of er nog wat nieuws op de mri te zien is en gelijk nieuw recept halen voor de fysio.
Vandaag kookt vriend, we eten gebakken aardappeltjes met sla en schnitzel met champignonsaus. Tot later.
Je had mij ook mogen vragen als die gastvrouw er niet was overigens natuurlijk, ik weet de weg daar in en om het zh met de ogen dicht natuurlijk
Succes vandaag bij de fysio weer!
Ik moet straks naar de orthopeed, es kijken of er nog wat nieuws op de mri te zien is en gelijk nieuw recept halen voor de fysio.
Vandaag kookt vriend, we eten gebakken aardappeltjes met sla en schnitzel met champignonsaus. Tot later.
donderdag 11 december 2025 om 09:32
Beterschap voor je kleindochter Chris. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
Ik weet in het ziekenhuis waar ik werk niet eens de weg. Ben blij dat ik mijn eigen afdeling weet te vinden
Succes bij de orthopeed Lize.
Wij hadden gisteren jouw menu van vanavond maar dan zonder de saus.
Ben druk in huis bezig. Morgen weer werken en een druk weekend voor de boeg dus nu alvast met de huishouding bezig. Vanavond staat er turks brood met kip en sla op de planning.
Eerst nog een kop koffie en dan weer verder.
Ik weet in het ziekenhuis waar ik werk niet eens de weg. Ben blij dat ik mijn eigen afdeling weet te vinden
Succes bij de orthopeed Lize.
Wij hadden gisteren jouw menu van vanavond maar dan zonder de saus.
Ben druk in huis bezig. Morgen weer werken en een druk weekend voor de boeg dus nu alvast met de huishouding bezig. Vanavond staat er turks brood met kip en sla op de planning.
Eerst nog een kop koffie en dan weer verder.
donderdag 11 december 2025 om 13:21
Hopelijk ben je weer tevreden met je haar coetje.
Fladderak jullie hebben dan ook wel 2 hele grote zh in vergelijking met die hier in Nordhorn.
Ik heb de orthopeed gehad, daarna het recept afgegeven bij de fysio en meteen gesport, nu even wat eten en dan omkleden en naar stal. Daarna komt zoon alweer thuis dus mijn dag zit wel vol.
Fladderak jullie hebben dan ook wel 2 hele grote zh in vergelijking met die hier in Nordhorn.
Ik heb de orthopeed gehad, daarna het recept afgegeven bij de fysio en meteen gesport, nu even wat eten en dan omkleden en naar stal. Daarna komt zoon alweer thuis dus mijn dag zit wel vol.
donderdag 11 december 2025 om 17:22
Schoonloeder is weer aan het zeiken.
Zij wil dat ik mijn verjaardag vier maar krijg 2 dagen vantevoren die catherisatie.Ik plan dus helemaal niks,gewoon lekker thuis,eigen gezin en miss paar lieve vriendinnen voor een bakje koffie maar zeker geen toestanden verder.Nou dat kan blijkbaar niet want haar vriend komt speciaal dat weekend naar haar en ze wilden dan hier eten...
Dit verzin je toch niet
Wij eten zo soep en pasteitje,oudste komt eten.
Zij wil dat ik mijn verjaardag vier maar krijg 2 dagen vantevoren die catherisatie.Ik plan dus helemaal niks,gewoon lekker thuis,eigen gezin en miss paar lieve vriendinnen voor een bakje koffie maar zeker geen toestanden verder.Nou dat kan blijkbaar niet want haar vriend komt speciaal dat weekend naar haar en ze wilden dan hier eten...
Dit verzin je toch niet
Wij eten zo soep en pasteitje,oudste komt eten.
donderdag 11 december 2025 om 17:28
Schoonloeder lekker in haar eigen sop gaar laten koken. Fijn dat je krullen weer mooi zijn. Jij bent jarig. Jouw feestje of geen feestje. Hier is een klein overzichtelijk zh en wat verder een universitair zh waar je gewoon verdwaalt.
Wij eten gebakkentomaat, champignons ui en ei met brood en man een vers visje erbij.
Wij eten gebakkentomaat, champignons ui en ei met brood en man een vers visje erbij.
Afkoelen heeft gewerkt
donderdag 11 december 2025 om 17:49
SL heeft niks te zeggen over hoe jij je verjaardag viert. Lekker negeren zou ik zeggen. Gewoon doen waar jij zin in hebt en wat je op dat moment kan.
Lize ik vind die ene hier niet zo groot hoor. Wel heel fijn om daar als patiënt te zijn. Ik werk zelf in de grootste maar daar wou ik niet als patiënt zijn. Is me goed bevallen
Lize ik vind die ene hier niet zo groot hoor. Wel heel fijn om daar als patiënt te zijn. Ik werk zelf in de grootste maar daar wou ik niet als patiënt zijn. Is me goed bevallen
donderdag 11 december 2025 om 20:28
Kun je nagaan hoe klein het zh hier is fladderak
ik ken beide zh bij jullie, mijn zusje is bevallen in het kleinere zh en mijn moeder heeft in het grote zh gelegen jaren geleden.
Coetje laat dat mens mooi in haar sop gaarkoken, ik snap goed dat je geen zin hebt in een feest zo vlak na je behandeling.
Coetje laat dat mens mooi in haar sop gaarkoken, ik snap goed dat je geen zin hebt in een feest zo vlak na je behandeling.
donderdag 11 december 2025 om 21:33
Ik heb ook gezegd dat ze niet welkom zijn,ze zoekt het maar uit!
Krijgt vriend daarna een appje met,maar ik heb al een kado en hoe moet dat dan
ik zit helemaal niet op een kado van haar te wachten.
Wat een gek mens is het toch!
Vriend heeft een vriend op bezoek,mannenpraat dus ik lig al lekker in mijn bedje.
Krijgt vriend daarna een appje met,maar ik heb al een kado en hoe moet dat dan
Wat een gek mens is het toch!
Vriend heeft een vriend op bezoek,mannenpraat dus ik lig al lekker in mijn bedje.
donderdag 11 december 2025 om 22:38
Jeetje wat n vreemde vrouw is die schoonmoeder toch .
Ik kan helemaal geen mensen verdragen die mij irriteren.
Kleindochter mag nog niet naar huis.morgen maar weer even appen .
Hier in het zieken huis rijden n soort van golfkarretjes .die brengen je naarde afdeling .als de afdeling n etage hoger is tot aan de lift. En terug belt de secretaresse om n karretje .dat staat dan beneden bij de lift en brengt je naar de uitgang .
Ik lig in bed ga zo lezen ´in mijn nieuwe boek ,de Dodencel van Sterre Carron.superspannend
Fijn slapen

Ik kan helemaal geen mensen verdragen die mij irriteren.
Kleindochter mag nog niet naar huis.morgen maar weer even appen .
Hier in het zieken huis rijden n soort van golfkarretjes .die brengen je naarde afdeling .als de afdeling n etage hoger is tot aan de lift. En terug belt de secretaresse om n karretje .dat staat dan beneden bij de lift en brengt je naar de uitgang .
Ik lig in bed ga zo lezen ´in mijn nieuwe boek ,de Dodencel van Sterre Carron.superspannend
Fijn slapen
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 12 december 2025 om 07:18
vrijdag 12 december 2025 om 07:47
vrijdag 12 december 2025 om 11:23
Goedemorgen.oh is dat kinder vuurwerk .ik heb het zien liggen en niet echt gekeken.
Die rijexamens is toch steeds n zenuwen gedoe .
coetje heb ik via whatsapp bericht .Liz in n prive bericht op facebook en Fladderak ook geschreven maar bij jou lukte het niet. Ga het straks nog even proberen .
Wat meer informatie over kleindochter .wil dat niet hier neer zetten i.v.m.herkenning
Mooie dag allen
Die rijexamens is toch steeds n zenuwen gedoe .
coetje heb ik via whatsapp bericht .Liz in n prive bericht op facebook en Fladderak ook geschreven maar bij jou lukte het niet. Ga het straks nog even proberen .
Wat meer informatie over kleindochter .wil dat niet hier neer zetten i.v.m.herkenning
Mooie dag allen
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 12 december 2025 om 14:58
Die golfkarretjes hebben wij ook. En op de afdeling hebben we een step. Handig als je met bloedspoed naar het lab moet.
Ik ga maandag duimen voor jongste Coetje.
Het is weer weekend! Morgen komen er vrienden uit Overijssel langs. 's Middags gaan we dan even naar zwager. Is waarschijnlijk de laatste keer dat zij hem zien. Dat hopen we natuurlijk niet maar ligt wel in lijn der verwachtingen. De rest van het weekend geen plannen.
Vanavond eten we pasta carbonara.
Ik ga maandag duimen voor jongste Coetje.
Het is weer weekend! Morgen komen er vrienden uit Overijssel langs. 's Middags gaan we dan even naar zwager. Is waarschijnlijk de laatste keer dat zij hem zien. Dat hopen we natuurlijk niet maar ligt wel in lijn der verwachtingen. De rest van het weekend geen plannen.
Vanavond eten we pasta carbonara.
vrijdag 12 december 2025 om 16:44
Sterkte Fladderak
is er geen kans meer op genezing oid bij zwager? Wat heftig zeg!
Ja die examens blijven zenuw toestanden.Hij kan echt wel rijden,dat doet ie al van kleins af aan op eigen terrein en crossterrein maar op de openbare weg is toch anders en het blijft een momentopname natuurlijk.
We hopen op het beste
Vanmiddag een kerstboom gehaald,die komt oudste zondag optuigen,als ie zo staat heb ik nergens last van,alleen als ik hem aanraak zit ik vol uitslag.
Wij eten vanavond zuurkool met een stukje rookworst.
Ja die examens blijven zenuw toestanden.Hij kan echt wel rijden,dat doet ie al van kleins af aan op eigen terrein en crossterrein maar op de openbare weg is toch anders en het blijft een momentopname natuurlijk.
We hopen op het beste
Vanmiddag een kerstboom gehaald,die komt oudste zondag optuigen,als ie zo staat heb ik nergens last van,alleen als ik hem aanraak zit ik vol uitslag.
Wij eten vanavond zuurkool met een stukje rookworst.
vrijdag 12 december 2025 om 17:12
Coetje nee geen kans meer op genezing. Longkanker met uitzaaiingen in de hersenen en botten.
Hier dit jaar geen kerstboom. Vind het altijd zo'n gedoe. Heb verlichting aan de gevel en in huis wat leuke flessen met lampjes. Leuker wordt het dit jaar niet denk ik. We hebben toch beide dagen verplichtingen. Laatste keer een kerstboom was volgens mij tijdens de coronaperiode.
Hier dit jaar geen kerstboom. Vind het altijd zo'n gedoe. Heb verlichting aan de gevel en in huis wat leuke flessen met lampjes. Leuker wordt het dit jaar niet denk ik. We hebben toch beide dagen verplichtingen. Laatste keer een kerstboom was volgens mij tijdens de coronaperiode.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in