Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 december 2025 om 16:37
De dagen worden nog niet langer, maar de zon gaat al wel weer iets later onder. Merken jullie het?
https://www.nationalgeographic.nl/weten ... ember-2025
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 december 2025 om 17:37
Ik heb er niks van gemerkt. Ik zat in de auto en vond eigenlijk dat de straatverlichting wat te laat aanging, toen was het al best donker.Solomio schreef: ↑15-12-2025 16:37De dagen worden nog niet langer, maar de zon gaat al wel weer iets later onder. Merken jullie het?
maandag 15 december 2025 om 19:09
Solomio schreef: ↑15-12-2025 16:37De dagen worden nog niet langer, maar de zon gaat al wel weer iets later onder. Merken jullie het?
Viel mij op idd, had om 16.25 nog een zonnebril op...
maandag 15 december 2025 om 19:50
Jaaaaaa, en dat was gisteren 16.24.58
True story.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 december 2025 om 20:39
Hier niet hoor. Die ochtend trek ik nog wel, maar de middag mag van mij wel wat lichter.
David Dunning
David Dunning
maandag 15 december 2025 om 20:39
SirDidymus schreef: ↑15-12-2025 20:09Ik heb een atoomklok aan mijn pols dus ja, wij hebben helemaal gelijk!![]()
David Dunning
David Dunning
maandag 15 december 2025 om 22:21
Ik ook, nog 83 dagenBeeDifferent schreef: ↑15-12-2025 22:04Ik ben alweer aan het aftellen naar een warme vakantie.
Nog 81 dagen.
Pieremachochel
maandag 15 december 2025 om 22:28
Zanzibar en jij?
Pieremachochel
maandag 15 december 2025 om 22:42
Ah die staat ook nog op ons lijstje.
Maar wij gaan de andere kant op. Curaçao.
dinsdag 16 december 2025 om 20:00
dinsdag 16 december 2025 om 20:13
Ik gaf het een kleine kans, maar na de pukkels uitknijp-twist geloof ik het helemaal niet meer.Yildizlar2 schreef: ↑16-12-2025 20:00relaties/nieuwe-vriend-42-woont-bij-oud ... ges/513997
Wordt steeds ongeloofwaardiger
dinsdag 16 december 2025 om 20:21
Ik geloofde het al niet meer met die camper in de schuur. Alleen een schuur had ik nog geloofd, mijn dierbare schoonouders hebben mijn man immers ook jarenlang in de schuur laten 'wonen'. Alleen een camper had ik ook geloofd, ik heb immers dankzij diezelfde dierbare schoonouders een half jaar in een caravan moeten resideren.
Maar een camper in de schuur is een beetje dubbelop niewaar. Of het moet een ontzettend ouwe lekke camper zijn natuurlijk.
Maar een camper in de schuur is een beetje dubbelop niewaar. Of het moet een ontzettend ouwe lekke camper zijn natuurlijk.
Graftak!
dinsdag 16 december 2025 om 20:41
In de camper, in de loods, op het erf van pa en ma met nog een klein huisje ernaast waar opoe woont. Tja.Lady*Voldemort schreef: ↑16-12-2025 20:21Ik geloofde het al niet meer met die camper in de schuur. Alleen een schuur had ik nog geloofd, mijn dierbare schoonouders hebben mijn man immers ook jarenlang in de schuur laten 'wonen'. Alleen een camper had ik ook geloofd, ik heb immers dankzij diezelfde dierbare schoonouders een half jaar in een caravan moeten resideren.
dinsdag 16 december 2025 om 20:48
Misschien als extra veiligheidsmaatregel voor die kleine geile sigaartjesLady*Voldemort schreef: ↑16-12-2025 20:21Ik geloofde het al niet meer met die camper in de schuur. Alleen een schuur had ik nog geloofd, mijn dierbare schoonouders hebben mijn man immers ook jarenlang in de schuur laten 'wonen'. Alleen een camper had ik ook geloofd, ik heb immers dankzij diezelfde dierbare schoonouders een half jaar in een caravan moeten resideren.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 16 december 2025 om 20:49
dinsdag 16 december 2025 om 21:04
canis-felis schreef: ↑16-12-2025 20:48Misschien als extra veiligheidsmaatregel voor die kleine geile sigaartjes![]()
Graftak!
dinsdag 16 december 2025 om 22:53
Lieve moeder spreekt hier
Vanity of vanities; all is vanity
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in