Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Lieve meiden,

Ik ben weekendje weg.....iedereen een heel fijn en gezellig weekend!!

xxxxxxxxx
Tis inderdaad niet bij de houden Elv... dus gewoon af en toe binnenvallen mag altijd!

Olive, ik relax nog even met je mee, ga straks eten en bios met vrienden...

Druk weekend ook... morgen naar zomercarnaval in R'dam en zaterdag naar Tilburg... zie wel beetje op tegen zo'n vol weekend, maar tegelijkertijd ook zin in omdat het zo leuk is.

Zesp veel plezier bij Yengoootje. En triest zeg, dat er nog steeds mensen in elkaar geslagen om die reden... Ongelofelijk...

Veel plezier vant weekend Ery!

Haai MP, hoe is het met jou?
Elve: gewoon meekletsen hoor! Ik ben ook redelijk nieuw, en je zal zien dat je er snel in rolt.

Ery: Fijn weekend! Hoop dat het leuk is!

Vleer: veel plezier bij je kleine

Mozz: lekker he, dat relaxen? Naar welke film ga je?

MP: Hi! Geniet jij al een beetje van je vakantie?
Harry Pottert
Leuk! Daar wil ik ook nog heen!

Ben benieuwd hoe hij is...
*tijd om tegen zichzelf te lullen en te biechten*

Ik heb me van de week weer ingeschreven op RP... Zo die biecht is eruit!

Waaaaaaaaaarom reageren er allemaal (best wel leuke) mannen uit Den Haag? En waar zijn die in het echte leven? Raar toch? Waarom kom ik die niet gewoon tegen?

Anyway... zit nu al een paar dagen met een onwijze leukerd te mailen. Deze komt alleen niet uit Den Haag... Woont wat ver weg. Maar hij is echt best leuk!

En ben nog aan t mailen met een leukerd uit Den Haag! JOEHOE! Die reageert alleen niet zo vaak (wel hele verhalen).

RP blijft ook wel een bron van vermaak... Té veel berichtjes waarvan het overgrote deel compleet kansloos is...

Verder ga ik wel weer zien wat het brengt. Hoop er niet teveel van (resultaten uit het verleden waren niet denderend)

*einde tegen mezelf lullen*
Haha thanks, ga het toch maar een poging wagen Want ik heb volgende week een date! Via OKCupid (datingsite) en volgens mij is ie nogal leuk

Olive, waarom is RP een biecht? Had je je voorgenomen om niet meer via die site te daten? Ik heb erover gedacht om me aan te melden op RP, maar daar zit mijn ex op dus die wil ik daar niet tegenkomen...moet eerlijk zeggen dat ik me als ik lees dat iemand via RP met een leuke man aan het mailen is, ik me altijd afvraag of het mijn ex is! Iemand anders daar ook last van? :S

Ik heb HP 6 al gezien! Super film! (maar heb ook alle boeken enzo gelezen, dus ben misschien niet helemaal objectief)
Hey Elve!

Gezellig dat je mee schrijft!

Volgens mij ben ik nu de enige hier

Wat spannend, een date! Ik ken OKCupid eigenlijk helemaal niet.

Weet je al wat je gaat doen met je date?

Ik heb inderdaad gezworen nooooit meer via internet te daten... Op een of andere manier valt het me altijd tegen. Maar nu voor de 3e keer in mijn leven een account aangemaakt. Wie weet, 3 maal is scheepsrecht toch?

Ik ben ook zo'n HP fan! Heb alles gelezen (2 keer hahaha, in NL en Engels)
Heeeeeeeeeeeeeeey

Ik ben effe te lui om bij te lezen, wat zijn jullie schrijverig de laatste dagen

MT was niet moeilijk je te vinden, nieuwste hyvevriendje van MP en dan de naam opzoeken in FB.

Xen ik op reis ja hoor tegen oktober verdwijn ik hier mindere is dat ik jullie moet misen tot begin maart want ik ga met vriendinnetje rondtrekken in Australie

Morgen heb ik verjaardagfeestje en overmorgen terrein vlak rijden met de buldozer voor trekkertrek dus weet niet wanneer ik jullie terug hoor

FIJN WEEKEND IEDEREEN!!!!!!!!
voor de derde keer? OKCupid is wel een leuke site. Er zitten mensen op van over de hele wereld, oorspronkelijk Amerikaans maar inmiddels ook best veel mensen in Nederland. Het is best wel een leuke site ook om mensen te leren kennen van over de hele wereld (als je dat leuk vindt). Ze werken met een match systeem, waarbij je allerlei vragen beantwoord over echt van alles waarbij je aangeeft wat belangrijk en minder belakngrijk voor je is, en als je een aantal vragen hebt beantwoord, kun je matchen met anderen en zie je dus ook hoeveel mensen met jou matchen. Het klopt vaak best goed!

Ik had vanavond eigenlijk een date, maar die heb ik gister gecanceld. Dus hang hier ook nog wel even rond

Ik heb ook alle boeken gelezen! Ben begonnen toen deel 4 net uit was. Dus vanaf deel 5 eerst de Engelse versie gekocht zodra die uitkwam en vervolgens een paar maanden later ook nog de Nederlandse versie...:)

Mijn smilies doen het niet meer trouwens!

Hoe oud ben je eigenlijk? (Ik 24) Als je op RP een niet-Nederlandstalige man van eind 30 tegenkomt uit mijn regio, dan is dat mijn ex
Reiz... Ga je ons gewoon verlaten? Wel gaaf joh!

Schrijverig... euhm, vakantie he...

Ik ben 27 Elve... Nog geen niet-NLtalige man tegen gekomen. Ow ja, een uit Zwitserland...

Oe... leuke uit verderweg nu op msn... Hij's leuk!
Oh je bent nu met een leuke man aan het msnen?? Zit er een date in?

Ik weet nog niet wat ik volgende week ga doen met mijn date! Hij komt niet uit Nederland maar komt hier naartoe om te werken, dus kent de stad niet...waarmee ik dus een goede indruk kan maken (oh kijk mij eens alle leuke plekken aan je laten zien in deze stad) maar het is de eerste keer dat ik met iemand afspreek via internet. Ik heb wel een goed gevoel over deze jongen, op papier is ie heel leuk en ook zijn foto's zien er goed uit Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik me aanmeldde ik eigenlijk vond dat ik te jong was voor een datingsite...maar ben helemaal om eigenlijk. Er zitten wel veel mensen tussen in wie ik nooit geinteresseerd zou zijn, maar ook best wat leukerds en het is ook best makkelijk.

Heb net 'wie is mijn ex' zitten kijken. Waarom zou je daar nu aan meedoen?? Ik zou echt niet met een van mijn exen op tv willen...zelfs niet voor 4000 euro. En ze worden goed afgezeken door het panel! Pfff.
Even een persoonlijk bericht aan RageCorps: laten we eerst maar forummen voor we MSNs gaan uitwisselen okay?

Wat een hoop leuke plannen, Gaypride, Trekkertrek, verassingsweekend, zomercarnaval en kermis in Tilburg zag ik zo al langskomen, iedereen heel veel plezier!

Ik heb het lekker rustig, misschien naar de film morgen, kindjes bij de papa, even het vakantiegevoel laten laten... lekker hoor.
Zooo thuis... Yengo is een boefje heel ondeugend.. Maar luisterd al goed naar zijn naam.. Naja vooral als de fokker zijn naam roept dan spitst ie zijn oortjes heel funny.
Leuk 6. Wanneer mag je hem nou ophalen?
Gossammekrakepitte...speeddate op Paiq zegt al na tien minuten; 'ik heb de kinderen dit weekend maar ik breng ze wel weg naar opa en oma, dan kunnen wij afspreken'. BUZZZZ - fout antwoord.
Owwwwww... MP... beetje jammer! NEXT!

Zes, wat leuk van je doggy!

Elve: Spannend zo iemand! Waar woon je ook alweer?

Mijn RPman is nog steeds leuk op msn! En op de cam ziet het er goed uit
Olive: Rotterdam! Hoe is de RPman van jou? Cam he, zit er een real life date in??

MP, jammer! Is Paiq een leuke site? Misschien moet ik daar ook eens een kijkje gaan nemen. Is dat die site waar je pas een foto te zien krijgt als je met elkaar gaat chatten?
Da's die. Best grappig soms.
Hmm. Heb je goede ervaringen? Het lijkt me zo'n teleurstelling als je met iemand een superleuk gesprek hebt en je vervolgens een verschrikkelijke foto ziet verschijnen...of als je een gesprek hebt en zodra jouw foto op zijn scherm verschijnt, haakt hij opeens af...
Pup haal ik a.s woensdag op
Kreeg gisteravond een mailtje van 206meneer. (de oudjes hier weten denk ik nog wel wie ik bedoel , die meneer die 206cm lang is)

Net wanneer ik een leuke vent ben tegen gekomen , komt hij in eens weer opdagen.
(Ga nu teruglezen om erachter te komen wie 206 is en welke leuke vent er nu is!)
Elve... Geen idee of er een date uit komt. Hoop het stiekem wel! Hij is écht leuk!

In Rotterdam is genoeg te doen toch, om je date mee naartoe te nemen?

Zes; Nu liggen opeens de mannen aan je voeten? Kan je kort uitleggen wie 206-meneer is?

MP: Al een andere leuke op Paiq gevonden?
Elvestad.. 206 is al van 2 jaar geleden en begin vorig jaar was ie nog even in beeld..En is niet meer in de laatste paar topics besproken. Hij en ik hebben een bepaalde match met elkaar een bepaalde aantrekkingskracht. We hebben elkaar nu dik een jaar niet gesproken en toen ik zijn berichtje las sprong mijn hart een paar slagen over.. Wat moet ik er mee he ? naja eerst maar ff de mail afwachten , heb hem nl mailtje terug gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven