Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 24 juli 2009 om 13:12
Hier is het buiig met af een toe een onweersflits en -donder.
Ik heb zin in een dagje rondlummelen, en zit dus ook nog in mn joggingbroek.
Indi, veel plezier! Ik zou zeker wat warms mee nemen, met zulk weer koelt de lucht vooral s avonds snel af. Iets van een bodywarmer ofzo. Better safe than sorry denk ik altijd maar!
Ik heb zin in een dagje rondlummelen, en zit dus ook nog in mn joggingbroek.
Indi, veel plezier! Ik zou zeker wat warms mee nemen, met zulk weer koelt de lucht vooral s avonds snel af. Iets van een bodywarmer ofzo. Better safe than sorry denk ik altijd maar!
vrijdag 24 juli 2009 om 13:20
Hi ladies, goedemorgen, eh middag........
Heb lekker uitgeslapen, vandaag vrij dagje en oohwww wat een rotweer. Gisteren Mr. X niet gezien, maar vandaag zou hij wel komen dus ben benieuwd hoe het dan gaat.
Indi is al weg maar veel plezier !
Miss T ook veel plezier met de kleine miss.
Pop, hang ze
Olive, lekker verwendagje
Zes, klinkt leuk met aap ! waarom heet hij eigenlijk aap, heeft ie zoveel haar overal ?
Ik kan ook wel weer even van het bankje af.....voel me fit (ondanks het nachtbraken) en heb zin in vanavond. Jammer alleen dat ik zelf morgen een wedstrijd moet spelen om 12 uur, dus kan niet helemaal los vannacht....
Heb lekker uitgeslapen, vandaag vrij dagje en oohwww wat een rotweer. Gisteren Mr. X niet gezien, maar vandaag zou hij wel komen dus ben benieuwd hoe het dan gaat.
Indi is al weg maar veel plezier !
Miss T ook veel plezier met de kleine miss.
Pop, hang ze
Olive, lekker verwendagje
Zes, klinkt leuk met aap ! waarom heet hij eigenlijk aap, heeft ie zoveel haar overal ?

Ik kan ook wel weer even van het bankje af.....voel me fit (ondanks het nachtbraken) en heb zin in vanavond. Jammer alleen dat ik zelf morgen een wedstrijd moet spelen om 12 uur, dus kan niet helemaal los vannacht....
vrijdag 24 juli 2009 om 13:42
ja hoor, we hebben elkaar afgelopen zondag al leuk gesproken toen we allebei moesten tennissen, dus aanspreken is niet moeilijk. Hij deed weer heel geinteresseeerd. Maar date regelen, hmmm dat weet ik niet hoor, vind ik toch zijn taak haha...aan de andere kant, als het een kwestie wordt van nu of nooit........pffff, mjah.....
vrijdag 24 juli 2009 om 15:39
Hi,
Ik ben me toch gaar vandaag....ik heb iets te lang geslapen denk ik. Ik heb nu ook totaal geen zin in dat weekendje weg...wil gewoon lekker niks doen.
Olive...zijn je nageltjes weer helemaal spik en span? Nog lekker een massage oid gedaan?
Miran....zelf initiatief nemen vind ik ook niks mis mee hoor, we leven niet meer in de middeleeuwen dat je door man geschaakt moest worden
Vleertje...leuke avond gehad dus met mr. Aap! En nog meer vlindertjes?
Indi...veel plezier in Nijmegen!
MissT...hoe gaat met jou?
Ik ben me toch gaar vandaag....ik heb iets te lang geslapen denk ik. Ik heb nu ook totaal geen zin in dat weekendje weg...wil gewoon lekker niks doen.
Olive...zijn je nageltjes weer helemaal spik en span? Nog lekker een massage oid gedaan?
Miran....zelf initiatief nemen vind ik ook niks mis mee hoor, we leven niet meer in de middeleeuwen dat je door man geschaakt moest worden

Vleertje...leuke avond gehad dus met mr. Aap! En nog meer vlindertjes?
Indi...veel plezier in Nijmegen!
MissT...hoe gaat met jou?
vrijdag 24 juli 2009 om 15:49
vrijdag 24 juli 2009 om 16:23
Een van de nieuwelingen hier! Jullie schrijven in een tempo, ongelooflijk! Paar dagen het forum gemist en nu al 35 pagina's. Anyway, geloof dat het me niet gaat lukken om hier echt aan te haken zeker omdat jullie al heel lang schrijven, maar blijf wel (als ik het tempo aankan) meelezen en mag ik af en toe inbreken voor dating advies???

vrijdag 24 juli 2009 om 16:49
Voor Miranda & Noa (& anderen die in Amsterdam zijn met de gaypride 1 aug a.s)
Ik sta op de Kasteelboot.nl, thema Moulin Rouge , boot nr 40. (we varen in het midden van de stoet er zijn dik 80 boten)
Hoorde vanmorgen dat een kennis in elkaar is geslagen omdat ie Homo is op het rembrandplein. Triest dat het vandaag de dag nog steeds gebeurd.
Ik sta op de Kasteelboot.nl, thema Moulin Rouge , boot nr 40. (we varen in het midden van de stoet er zijn dik 80 boten)
Hoorde vanmorgen dat een kennis in elkaar is geslagen omdat ie Homo is op het rembrandplein. Triest dat het vandaag de dag nog steeds gebeurd.