Uitgerekend juli/aug 2026

25-11-2025 16:10 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Sinds een kleine twee weken weet ik dat ik in verwachting ben. Ik ben ongeveer eind juli uitgerekend, precieze termijn moet nog volgen.

Ik vind het leuk om het erover te hebben maar wil het nog niet met mijn omgeving delen. Dus hierbij een groepje voor alle hoogzomerbabies van 2026 en wie daarin hier mee wil schrijven of op termijn een appgroepje.

Liefs Emma
Naam UD Echo/afspraak Hoeveelste kindje?
Cupcacke40 16 juli ? vijfde
QuickS1lver 19 juli ? eerste
Estrella 19 juli ? tweede
Perenboompje 22 juli 17 dec eerste
Frost 23 juli ? eerste
Jamie-Lee 23 juli ? tweede
EmmaLC 1 aug 16 dec intake tweede
emmalc wijzigde dit bericht op 10-12-2025 13:40
46.55% gewijzigd
Wat fijn dat je extra langs mag komen, Frost! Hopelijk heb je gewoon een heel soepele zwangerschap :).
Fijn Frost dat je extra kan komen, een hele geruststelling.

Ik ben vorige week op het hartjesspreekuur geweest, alles was prima. Vanavond termijnecho.
Kwaaltjes beginnen bij mij af te nemen, bijna niet meer misselijk en veel minder vermoeid gelukkig, ben nu 10+2.
Zeker fijn om nog even te kunnen kijken morgen.

Ik kan niet wachten tot ik ook wekelijks naar hartjesspreekuur kan haha, maar dat is hier pas vanaf 12 weken. Dus daar moet ik nog 2 weken op wachten helaas.
Wat fijn dat je extra langs mag komen Frost! En als je er nog niet goed bij voelt om het bekend te maken, dan hou je het nog even voor je toch?

Heb je een goede echo gehad quicksilver?

Hier ook weinig last van kwaaltjes. Zo'n verschil met mn vorige zwangerschap, dus ik vind het ook heel spannend en baal dat ik nog 2 weken moet wachten op mn eerste afspraak!
Fijn dat je nog een keer mag kijken Frost, toch wel fijn om voor de kerst nog even wat duidelijkheid te hebben. Na een paar goede echo's is de kans dat het nog misloopt wel heel klein gelukkig. Ik duim voor je.

Hoe was de termijnecho Quicks1lver?

Hier vandaag ook termijnecho in het ziekenhuis, met exact 10 weken. Toch wel weer nerveus, de laatste paar dagen iets minder kwaaltjes. Maar misschien ben ik gewoon over de piek van klachten heen al. Wel nog voldoende hormonaal in ieder geval. Man was gisteravond iets later thuis van sporten dan verwacht en hij had niets laten weten. Ik meteen in paniek toen ik wakker werd en hij nog niet thuis was, maar niks aan de hand natuurlijk, 10 minuten later was ie thuis. Hormonen en spanning doen rare dingen met me momenteel :bonk:
Echo was helemaal goed! Beweeglijk en nu zelfs 1 dag groter gemeten, maar ud blijft staan op 22 juli. Hele geruststelling zo voor de kerst

Hopelijk is bij jou ook alles goed Frost, ik duim!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven