Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik was nog aan het denken over een creatieve titel!

Anky, als je dit leest: een hele fijne vakantie! Pammie ook alvast, wanneer ga jij nou?

Hier baggernacht, Nipje heeft wel drie nachtvoedingen gehad en tussendoor ook niet veel geslapen. Hopelijk is hij nu erg moe.

Ik heb je boek gekocht Pammie, althans, de Nederlandse versie (is ook wat aan de Nederlandse situatie aangepast). Ben benieuwd. Wel een beetje jammer dat het uitverkoop was, waardoor ik met twee tassen vol boeken naar buiten kwam. Of dat was eigenlijk niet jammer, maar het was jammer dan ik al blut was voor ik die winkel in ging.
Ah, die vind ik wel heel leuk hoor, die muts!

Zo, ik ben thuis en ik ben afgedraaid. Ik had de kinderen meegenomen naar Schateiland, is nieuw hier en vlakbij. Moet zeggen, was erg leuk. Misschien iets te leuk want kindertjes wilden er niet meer vandaan. Ben er van half elf tot half zes geweest, sowweeee. De kinderen hebben goudgezocht, geklommen, gekliederd met water, gesprongen en weet ik veel wat nog meer.

Ank, moet erg lachen om jouw plaatsvervangende zenuwachtigheid. Ik denk al drie dagen ongeveer aan niets anders. Vind het zo spannend (en vraag me dan ook maar steeds af wat we dan gaan bespreken enzo, misschien wel veel minder positief dan dat ik denk enzo...) Afijn, zit niets anders op dan af te wachten.
O ja Ank en natuurlijk een heel fijne vakantie!
Klinkt leuk Es, waar is dat? Misschien ook wel iets voor ons.
Nee ik doe het gelukkig niet wekelijks Koeky, ik was zelfs verdwaald deze keer, ik was er een tijdje niet geweest, hadden ze opeens de afrit naar de meubelboulevard verlegd, oftewel, daar waar normaal een afrit was was ie nu niet meer, zat ik opeens op de snelweg. Gelukkig bleek het niet heel ingewikkeld er alsnog te komen Hema, en zeker met uitverkoop, heeft op mij overigens hetzelfde effect. (en de schoenenwinkel tegenwoordig ook, blijkbaar

Mijn moeder was er vandaag, we zijn met zijn allen terrasje wezen doen, aarbeienvlaaitjes gegeten, gezetllig (gelukkig net tijdens een opklaring)

Fijn hoor, Anky, draadloos internet, dus wij kunen gewoon iedere ochtend jouw berichtje verwachten? ;-P

Heel veel plezier alvast, had het gisteren al gedaan, maar ik doe het gewoon nog een keer. Gaat het trouwens goed met je huid? geen nieuwe plekken erbij gekregen?

Limoen was trouwens helemaal in haar nopjes, Oma had een roze balletpakje met zwierrokje meegenoemn met prinsessen erop. Ze heeft hem de ehle middag niet meer uitgetrokken, verder wel weer behoorlijk chagrijnig, ze had ook een prutoor, gaat nog steeds niet helemaal lekker met haar gezondheid.

Pammie spannend morgen! afzwemmen, en mini kleuter af, tjonge! was een mijlpalen allemaal

Nu even copy-paste want we hebben blijkbaar een nieuwe topic

Oh, en ik vind je plaatje mooi hoor Pammie.
Hm. Mijn man is anderhalf uur geleden onze jongste dochter naar bed gaan brengen en is niet meer beneden gekomen... Het is al heel lang verdacht stil boven.
Es, ik denk niet dat ze iedereen die ze afwijzn persoonlijk uitnodigen ik weet er niets van, maar dat vewacht ik in ieder geval niet.

En jullie schateiland klinkt heel leuk.

Nippo, balen van prutnacht.

Wil ook nog steeds dat boek kopen. Heb het niet meer bij bol besteld sinds ik de vorige keer geannuleerd had, omdat ik dacht ik koop het wel gewoon in de winkel, ben wel in de pauze de Bijenkorf ingedoken maar die had het niet. Weet niet waaromik het eigenlijk niet gewoon bij Bol bestel, missschien omdat ik mijn waardebon van gratis bezorgen had verprutst aan die geannuleerde bestelling
Ik was niet zo creatief Solly.

Ben benieuwd wat je er van vindt Nip.

Ik heb net gestreken. Nu moet ik nog vouwen. Er ligt al een hoop klaar maar nog niets ingepakt. Er draait nog een was, er zit nog wat in de droger. Maar morgen hoef ik alleen maar alles in de koffers te stoppen en nog boodschappen doen. En afzwemmen. We gaan morgennacht, planning is om 3 uur weg te rijden.

Pamman is net in slaap gevallen bij Mini en is nu niet vooruit te branden. Vanmiddag ben ik even naar de brievenbus gestampt om te ontstressen Hij ziet werkelijk nergens een probleem. Hij heeft de hele morgen gedaan over de auto schoonmaken en vanmiddag toen ik langs de apotheek, supermarkt, marskramer, bieb en het postkantoor was, heeft hij zijn spullen klaargelegd. In 2 uur tijd

Het gebeurt niet vaak maar ik vind het meisje hiernaast leuk!
hij is op zijn pammanst dus.. succes ermee..
Ja, ik vind haar ook leuk
En vanmiddag had ik ook nog Mannie mee en Mini was uit spelen. Dus hij was ook nog helegaar alleen. Nou goed, hij gaat nu de keuken opruimen.

Mannie was trouwens zo vreselijk aanbiddelijk stout vanmiddag. Hij had van mij een Cars-bal gekregen maar in de appie mocht hij daar niet mee stuiteren. Deed 'ie natuurlijk toch. Ik waarschuwde hem dat niet meer te doen, ging hij achter een pilaar staan, stuiterde met de bal en begon dan keihard te giechelen. En dan met dat vreselijk ondeugende giechelende hoofd om het hoekje kijken wat ik er van vond
Zo, ik ben weer online . Alles goed hier, wel wat file tijdens de heenreis en A-man en ik waren beiden blij dat we maar 3 uur hoefden, want kinderen zijn hier niet echt autorijders. Vooral maby kan erg hard krijsen en huilen in de auto. Maar nu dus lekker geinstalleerd en Ot en Sien zijn zowaar nu stil geloof ik (samen op kamer, dus niet snel slapen natuurlijk). Sien is wel een beetje koortsig, dus ik hoop dat ze niet echt ziek gaat worden (kind is echt nooit ziek, laatste keer koorts was toen ze 1.5 jaar oud was ofzo).

Haha Sokje, geen vroege berichtjes van mij inderdaad. Ik ga gewoon uitslapen (Maby hopenlijk ook).

Pammie, is Mini al zenuwachtig voor morgen?

Citronella, gezicht gaat redelijk. Blijft beperkt tot paar plekjes gelukkig en wordt niet erger. Niet te vergelijken met hoe het eerder ging dus.

Zo, ik ga lekker boek lezen. A-man trekt zo nog fles wijn open. Goed plan!
veel plezier, Anky, met wijn en boek!
Ank, lekker zeg, je zit er al! Beterschap voor Sien, hopelijk is het morgen allemaal weer over.

Was is weg. Ik ga naar bed. Morgen nog genoeg te doen en vannacht bagger geslapen. Heb wat in te halen.

Trusten mutsjes!
moggû

we zijn hier net wakker; Sokman en vriend zijn wezen stappen en waren om 3 uur terug. echter onze, gelifde kinderen hebben ons tot half 10 laten slapen, dus we zijn allemaal redelijk uitgerust.

het is hier nu een beetje een chaos en we gaan zo ontbijten.
Mogge,

Wij hadden ook geliefde kinderen, de kleinste werd om 6 uur wakker maar daarna speelden ze zo lief dat wij pas om 9 uur wakker werden. Ik ben al bij de bakker geweest en heb de laatste boodschappen gedaan. Opa is hier over krap een half uurtje. Mini loopt al in haar afzwemkleren.

Ik ga nog eensch wat doen, ik heb vast nog wel een klusje
Succes en vooral veel plezier met afzwemmen!

Nipje werd hier pas om kwart over 6 wakker (althans, ik droomde alsmaar van een huilende baby, en werd wakker toen hij naast me in bed lag). Jammer alleen dat Nippa aan het spoken was vannacht (die was terug van haar logeerpartij duw moet vast weer even wennen), maar daarvoor ging Nipman er gelukkig uit. Al met al dus toch nog aardig geslapen.
fijn, Nippo! en veel plezier met afzwemmen, Pam.

en je klusjes
Oh sorry Nippo dat ik vroeg hoe het slapen ging... Hier gaat het best aardig, maar vannacht natuurlijk niet . Moppie slaapt door, wordt hooguit wakker voor zijn speen of door pijn aan zijn tandjes. Wel is hij rond zes uur wakker, kan half zeven worden maar niet later.

Veel plezier met afzwemmen Pammie!

Feestje klinkt zeer geslaagd.

Wat een verhaal van je zus Sok. Kan mij voorstellen dat je het contact zo minimaal mogelijk houdt. Het is allemaal al lastig en verdrietig genoeg, hier zit je niet op te wachten.

Wij hadden gisteren verjaardag en zijn daarvoor uit eten geweest, was leuk en lekker.
Wat leuk van Wind trouwens! Ik lees al een tijd niet meer elders door tijdgebrek.
Helleu!

Ben vanmiddag met Poek bij mijn ouders geweest, was erg leuk. Mijn moeder voelde zich erg moe, maar vond het gezelschap van Poek toch erg aangenaam, merkte ik wel. we zijn ongeveer 1,5 uur gebleven.

Toen we weggingen zei Poek: dag oma, wordt maar weer gauw beter!'
wat lief van Poek

Afzwemmen was hartstikke leuk, foto's in ak. Ben echt erg trots op haar

Wij zijn er klaar voor. Vanmiddag om 5 uur was de auto ingepakt. Met dank aan mijn vader die de kinderen bezig hield en mijn laatste restje strijk wegwerkte. 's Avonds chinees gehaald en daarna ging hij naar huis. Nu was ik nog wat aan het opruimen en dan gaan we slapen. Vannacht om 3 uur vertrekken we. Kindjes liggen al half aangekleed in bed, die hoeven we alleen maar een broek aan te trekken.

Dag lieve mutsjes, tot over 2 weken (tenzij ik nog ergens een internetaansluiting vind )

Goede reis, Pammie, en heel veel plezier. Gefeliciteerd met je afgezwommen dochter!

Sok, hoe reageerde je moeder toen Poek dat zei? Hartverscheurend...

Ik had de hele dag barstende koppijn en ga nu maar vroeg slapen, want ben doodmoe. Weltrusten.
veel plezier op vakantie, Pam! ik benijd je niet; om 3 uur wegrijden is niet mijn hobby, maar wie een fijne vakantie wil hebben, moet pijn lijden.

BAlen, Miffy, van die koppijn! enig idee van de oorzaak? Hoop voor je dat het morgen over is.

Mijn moeder lachte wat toen Poek dat zei; ik vond het vrij pijnlijk, maar ik denk dat zij ook wel besefte dat Poek het goed bedoelde.

lekker rustige avond hier gehad; op het terras de krant gelezen en daarna een stukje Harrie Jekkers gekeken. Kennen jullie zijn 'Ballade van de dood'' ? dat liedje hielp me acuut van mijn angst voor de dood af.

ga zo eens slapen, denk ik. trusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven