Beste recente aankoop huishoudelijk apparaat
vrijdag 26 december 2025 om 08:04
Goedemorgen allemaal,
Welk huishoudelijk apparaat hebben jullie recent aangeschaft en is nou echt de moeite en het geld waard?
Ik denk dan standaard aan een droger en vaatwasser die niet te missen zijn.
Momenteel twijfel ik over 3 apparaten:
- Philips Air up dweil
- Robot stofzuiger roborock S8 Pro Ultra
- Stoomreiniger voor keuken of bank
Welk huishoudelijk apparaat hebben jullie recent aangeschaft en is nou echt de moeite en het geld waard?
Ik denk dan standaard aan een droger en vaatwasser die niet te missen zijn.
Momenteel twijfel ik over 3 apparaten:
- Philips Air up dweil
- Robot stofzuiger roborock S8 Pro Ultra
- Stoomreiniger voor keuken of bank
zaterdag 27 december 2025 om 14:55
zaterdag 27 december 2025 om 17:14
Nouja, ik wilde net gaan typen; een Quooker! - toen ik jouw post zag. We hebben hem sinds een maand en ik ben er dolblij mee. Nog steeds een luxe gevoel als ik in minder dan een minuut een kop thee heb, in plaats van wachten op die lawaaierige waterkoker. Ook pasta en aardappels koken, bouillon maken. gaat veel sneller... echt een topding.Grasgevoerd schreef: ↑27-12-2025 13:43Niet echt gekocht, want hij kwam bij het huis. Maar ik ben zeer recent verhuisd en er zit een quooker in de keuken. Heel fijn. Instant thee en makkelijk een kruik warm te maken.
Nothing happens for a reason
zaterdag 27 december 2025 om 17:25
Deze hebben wij ook een word elke dag gebruikt, maar niet onder de afzuigkap hoor, is hier niet nodig.
Wij doen er bijna elke dag het vlees/vleesvervanger in en er worden veel broodjes in afgebakken door de pubers
zaterdag 27 december 2025 om 17:42
N.a.v. een topic hier een robot dweil/stofzuiger ( L10s ultra gen 2). Wat een fijn ding!
Ook heel blij met de rijstkoker die ik als cadeau heb gekregen. Het scheelt een hoop gedoe en we gebruiken hem meerdere malen per week.
De airfryer heb ik ook en toentertijd ook de frituurpan de deur uit gedaan. Na een jaar ben ik toch wel heel blij dat ik er toch weer een heb gekocht. Nu combineer ik beiden apparaten.
Ook heel blij met de rijstkoker die ik als cadeau heb gekregen. Het scheelt een hoop gedoe en we gebruiken hem meerdere malen per week.
De airfryer heb ik ook en toentertijd ook de frituurpan de deur uit gedaan. Na een jaar ben ik toch wel heel blij dat ik er toch weer een heb gekocht. Nu combineer ik beiden apparaten.
zaterdag 27 december 2025 om 17:50
De airfryer natuurlijk! Die staat hier meerdere keren per week te blazen: vlees, nepvlees, diepvries aardappelpartjes, afbakbroodjes, kant en klare lasagne, je kan het zo gek niet bedenken of ik gooi het erin. Ook patat en kroketten inderdaad, maar die maken zeker het leeuwendeel niet uit.
ik voel mij als een kerstboom zonder piek
zaterdag 27 december 2025 om 17:57
Ook een robotstofzuiger/-dweil, de Roborock Qrevo Curvx. Was een smak geld, maar ik ben er zó blij mee! Het scheelt mij heel veel tijd. Hij wast de dweiltjes tussendoor ook met heel heet water en ze roteren, waardoor het echt schoon wordt.
Verder: niet letterlijk een apparaat denk ik, want niet elektrisch, maar een tofupers. Ik hoef niet meer in de weer met theedoeken of keukenpapier om het vocht eruit te halen, maar laat hem gewoon een tijd staan en klaar. Ideaal.
Verder: niet letterlijk een apparaat denk ik, want niet elektrisch, maar een tofupers. Ik hoef niet meer in de weer met theedoeken of keukenpapier om het vocht eruit te halen, maar laat hem gewoon een tijd staan en klaar. Ideaal.
zaterdag 27 december 2025 om 20:01
zaterdag 27 december 2025 om 20:16
Ik maak hem direct na gebruik schoon. Soms kan dat simpel met een doekje, andere keren even afwassen onder de kraan.
zaterdag 27 december 2025 om 20:30
Ninja heeft geen mandje, maar losse onderdelen die wat makkelijker schoon te maken zijn. Mandje van mijn vorige heb ik met alle soda / azijn / bakpoeder trucjes van de wereld nooit echt schoon kunnen krijgen.
zaterdag 27 december 2025 om 20:32
Vaatwasser
Look me in the eyes and tell me what you see.
zaterdag 27 december 2025 om 20:53
Airfryer is top! Ik heb een hele mooie grote oven (stond er al in toen we het huis kochten) en die gebruik ik alleen voor grote dingen. Maar meestal gebruik ik de airfryer. Lekker compact. Hoeft niet lang voor te verwarmen. Ideaal voor broodjes, croissantjes, airfryerkroketten, frietjes enzooooovoooooorts!
zaterdag 27 december 2025 om 21:40
Ik gebruik de ovenfunctie van onze combi eigenlijk helemaal niet meer, een doodenkele keer nog voor een diepvriespizza die niet in de airfryer past maar dat was het ook wel. Als deze de geest geeft koop ik ook helemaal geen combi-oven meer maar gewoon een losse magnetron.Maria1905 schreef: ↑27-12-2025 20:53Airfryer is top! Ik heb een hele mooie grote oven (stond er al in toen we het huis kochten) en die gebruik ik alleen voor grote dingen. Maar meestal gebruik ik de airfryer. Lekker compact. Hoeft niet lang voor te verwarmen. Ideaal voor broodjes, croissantjes, airfryerkroketten, frietjes enzooooovoooooorts!
zaterdag 27 december 2025 om 21:41
Gewoon, mandje even afwassen na gebruik.
zaterdag 27 december 2025 om 21:47
Ik heb de airfryer van ellende weggedaan. Ding was altijd over z’n toeren! Stopte vanzelf, alles duurde heel lang en hij was niet schoon te krijgen. En t was een prima apparaat van Philips, dusdat lag het aan. Ik kon er gewoon niet mee omgaan.
Nu begin ik er toch weer over te denken. Die ninja lijkt me wel wat i.v.m. schoonmaak, of isdat verkeerd gedacht?
Gebruik je hem dan ook voor broodjes en tosti’s? Of meer voor vlees en groente?
Nu begin ik er toch weer over te denken. Die ninja lijkt me wel wat i.v.m. schoonmaak, of isdat verkeerd gedacht?
zaterdag 27 december 2025 om 22:49
zondag 28 december 2025 om 00:24
Warm maken zodat het smelt en dan kattegrit er op.GroenTuintje schreef: ↑27-12-2025 23:17Bedankt voor de reactiesik ben mijn frituurpan helemaal spuugzat nadat deze is gaan lekken in mijn schuur ( alles zit onder)
Look me in the eyes and tell me what you see.
zondag 28 december 2025 om 00:48
Fan van! Volgende keer koop ik er wel 1 waar je niet alleen de temperatuur maar ook de hoeveelheid kan instellen.GroenTuintje schreef: ↑27-12-2025 23:28Heeft iemand ervaring met de heetwaterdispencer? Ik drink veel thee namelijk![]()
Sowieso iets wat ik eindelijk aan het leren ben. Goeie spullen maken je blijer dan net niet dingen. Qua opties in werking en kwaliteit
Die steelstofzuiger van 3 tientjes die niks opzoog omdat het een soort kruimeldief met verlengstuk was was rete-irritant, die dure goeie is geweldig.
zondag 28 december 2025 om 03:41
Ik heb deze:ladadieladieda schreef: ↑27-12-2025 21:47Ik heb de airfryer van ellende weggedaan. Ding was altijd over z’n toeren! Stopte vanzelf, alles duurde heel lang en hij was niet schoon te krijgen. En t was een prima apparaat van Philips, dusdat lag het aan. Ik kon er gewoon niet mee omgaan.
https://ninjakitchen.be/product/ninja-f ... .V._915303
Hier doe ik eigenlijk alles mee:
Afbakbroodjes
Tosti of panini
Pizza’s
Snacks zoals chickenstrips en loempia’s
Friet of aardappelkroket/aardappelgratin
Aardappels
Vis of vlees
Bij de Action koop ik van die ronde airfryer bakpapiertjes en die stop ik aan allebei de kanten zodat het schoonmaken minder werk is. Schoonmaken is goed te doen als je het regelmatig doet.
zondag 28 december 2025 om 03:47
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar welke steelstofzuiger jullie in huis hebben.
Recent een Dyson V8 aangeschaft maar vindt hem het geld niet waard. Hij lijkt het vuil vooruit te duwen en je moet hem er echt bovenop zetten. Ding is loeizwaar en constant een knop ingedrukt houden maakt het niet fijner
Recent een Dyson V8 aangeschaft maar vindt hem het geld niet waard. Hij lijkt het vuil vooruit te duwen en je moet hem er echt bovenop zetten. Ding is loeizwaar en constant een knop ingedrukt houden maakt het niet fijner
zondag 28 december 2025 om 04:27
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in