Beste recente aankoop huishoudelijk apparaat
vrijdag 26 december 2025 om 08:04
Goedemorgen allemaal,
Welk huishoudelijk apparaat hebben jullie recent aangeschaft en is nou echt de moeite en het geld waard?
Ik denk dan standaard aan een droger en vaatwasser die niet te missen zijn.
Momenteel twijfel ik over 3 apparaten:
- Philips Air up dweil
- Robot stofzuiger roborock S8 Pro Ultra
- Stoomreiniger voor keuken of bank
Welk huishoudelijk apparaat hebben jullie recent aangeschaft en is nou echt de moeite en het geld waard?
Ik denk dan standaard aan een droger en vaatwasser die niet te missen zijn.
Momenteel twijfel ik over 3 apparaten:
- Philips Air up dweil
- Robot stofzuiger roborock S8 Pro Ultra
- Stoomreiniger voor keuken of bank
zondag 28 december 2025 om 07:09
Ik vind het ook niks en heb hem naar de stacaravan verhuisd. De Miele gewone stofzuiger is echt veel fijner en beter.PickingUpThePieces schreef: ↑28-12-2025 03:47Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar welke steelstofzuiger jullie in huis hebben.
Recent een Dyson V8 aangeschaft maar vindt hem het geld niet waard. Hij lijkt het vuil vooruit te duwen en je moet hem er echt bovenop zetten. Ding is loeizwaar en constant een knop ingedrukt houden maakt het niet fijner![]()
zondag 28 december 2025 om 08:29
Mijn Dyson is iets nieuwer, ik geloof V12? Ik herken loeizwaar iig niet, hij is juist heel licht en je hoeft bij de mijne de knop ook niet ingedrukt te houden.PickingUpThePieces schreef: ↑28-12-2025 03:47Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar welke steelstofzuiger jullie in huis hebben.
Recent een Dyson V8 aangeschaft maar vindt hem het geld niet waard. Hij lijkt het vuil vooruit te duwen en je moet hem er echt bovenop zetten. Ding is loeizwaar en constant een knop ingedrukt houden maakt het niet fijner![]()
Qua vuil vooruit duwen, maak je het paarse filter bovenop schoon met water als hij het zegt? (Of heeft de V8 dat niet?) En check ook de ingang van de opvangbak, soms stapelt het stof zich daar op voor de opening. Die 2 dingen maken echt een wereld van verschil!
zondag 28 december 2025 om 08:31
Ik begrijp je vraag niet helemaal want de trap is juist veel makkelijker met een steelstofzuiger omdat je niet nog een heel apparaat + snoer achter je aan sleept. En de bank gewoon zoals je het ook met een gewone stofzuiger doet.Red_Velvet schreef: ↑28-12-2025 04:27Hoe doe je de trap en de bank met zo’n steelstofzuiger?
Ik heb gisteren nog een tapijtreiniger besteld. Wil ik al een tijdje, die de bank en tapijt eens goed kan schoonmaken. Ben wel benieuwd of er ook zoveel vuil vanaf komt in die tank.
Ik ben overigens wel heel blij met mijn Dyson. Ik had zo'n hekel aan stofzuigen, iedere keer weer in een ander stopcontact, de stofzuiger die tegen meubels aanreed (en soms gewoon op z'n kop lag); met de Dyson geen last van en hij zuigt prima. Mijn zeer kritische schoonmaker heeft 'm ook goedgekeurd.
zondag 28 december 2025 om 18:27
Ik heb hem dus al heel lang, als ik google kom ik deze tegen, zo ziet hij eruit.Annna-lisa schreef: ↑27-12-2025 12:47Mag ik vragen welke je hebt? Ik ben al een tijdje op zoek naar een tosti-apparaat (mag ook contactgrill zijn idd), maar zie door de bomen het bos niet meer... Zoveel types, zoveel verschillende reviews.... Heeft 'ie toevallig ook verwisselbare platen (als ik er ook een wafelijzer van zou kunnen maken, is dat helemaal fantastisch)? Alvast bedankt![]()
Tefal Minute GC205012 - Contactgrill - Zwart - 1600W
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in