Expeditie Robinson 2025
maandag 11 augustus 2025 om 12:52
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 16-11-2025 21:32
5.08% gewijzigd
maandag 29 december 2025 om 13:11
Waarom neem jij het constant zo op voor haar? Zou bijna denken dat je haar kent... Want omstandighedenheden spelen een rol, maar ze is echt structureel onaardig. Dat kan niemand ontkennen.Irregular_Choice schreef: ↑29-12-2025 10:02Ik heb al tig keer gezegd dat ze inderdaad niet vriendelijk en empatisch over komt. Maar ik heb ook al tig keer uitgelegd dat wij niet in die omstandigheden zitten, niet zien wat er verder de hele dag gebeurt en geen idee hebben wat die hele situatie van een leven op een eiland, slecht slapen, weinig eten, gekonkel om je heen tussen bondjes, noem maar op, allemaal met je doet. En ja, ze zegt dingen die er niet handig uit komen. Dat weet ze zelf ook, want ze heeft ook aangegeven dat ze een flapuit is en soms beter eerst kan nadenken voor ze iets zegt. Maar om nou op elk woord wat ze zegt te gaan letten en er commentaar op te hebben…het komt op mij ook over als een soort pesten richting haar en dat is nergens voor nodig lijkt me. Ze is ook gewoon een mens met gevoelens uiteindelijk…
maandag 29 december 2025 om 13:45
Inderdaad!
En ik bedacht me zelfs nog dat in het filmpje van haar thuisfront al werd gesproken over Bondjes. Haar moeder zei iets van dat zij thuis haar sterkste bondje zijn.
Maar ze hebben niet tussendoor contact met haar gehad. Hoe weten ze dan dat zij zo van de bondjes is? Ik interpreteer dit alsof zij gewoon weten dat zij zo is. Niet van het eerlijke spel, maar konkelen.
Vroeger kwam Amijje me echt leuk over zoals ik haar in de (sociale) media zag. Deze kant die van haar is laten zien vind ik echt geen leuke kant.
Camiel vond ik de hele expeditie niet eens heel erg leuk of aansprekend aanwezig.
De winst had ik echt aan Lies gegund. De krachtinspanning en doorzettingsvermogen die zij heeft getoond vind ik echt een voorbeeld voor ons allen!
maandag 29 december 2025 om 14:04
Alle deelnemers zitten in diezelfde omstandigheden, maar toch springt zij ver bovenuit qua onaardige en arrogante opmerkingen. Het is een xxxIrregular_Choice schreef: ↑29-12-2025 10:02Ik heb al tig keer gezegd dat ze inderdaad niet vriendelijk en empatisch over komt. Maar ik heb ook al tig keer uitgelegd dat wij niet in die omstandigheden zitten, niet zien wat er verder de hele dag gebeurt en geen idee hebben wat die hele situatie van een leven op een eiland, slecht slapen, weinig eten, gekonkel om je heen tussen bondjes, noem maar op, allemaal met je doet. En ja, ze zegt dingen die er niet handig uit komen. Dat weet ze zelf ook, want ze heeft ook aangegeven dat ze een flapuit is en soms beter eerst kan nadenken voor ze iets zegt. Maar om nou op elk woord wat ze zegt te gaan letten en er commentaar op te hebben…het komt op mij ook over als een soort pesten richting haar en dat is nergens voor nodig lijkt me. Ze is ook gewoon een mens met gevoelens uiteindelijk…
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2025 15:28
Reden: schelden
Reden: schelden
0.54% gewijzigd
maandag 29 december 2025 om 14:14
maandag 29 december 2025 om 14:21
maandag 29 december 2025 om 14:39
Irregular Choice is gewoon Amijé zelf die stiekem op het Viva forum zit haha
maandag 29 december 2025 om 15:02
maandag 29 december 2025 om 15:12
Oh, dat ben ik helemaal niet met je eens. Ze wil zelf al jaren met haar hoofd op televisie (terwijl ze eigenlijk niet echt iets tv-waardigs kan, volgens mij), dan is het niet zo gek dat mensen je beoordelen op het gedrag dat je laat zien. En dat gedrag is in dit geval stelselmatig Kut.Irregular_Choice schreef: ↑29-12-2025 15:02nou nee hoor, maar ik vind pestgedrag online gewoon niet netjes. Zeker niet over iemand die je van pestgedrag beschuldigd. Is het dan ineens oké om iemand hier uit te gaan schelden voor kutwijf? Dat verdiend niemand…
maandag 29 december 2025 om 15:18
Daar mag je het best niet mee eens zijn. Maar vind het heel flauw om iemand die er anders over denkt te verdenken die persoon te zijn. Slaat nergens op, ik kijk gewoon anders naar haar en haar gedrag dan de rest blijkbaar. En ook die mening mag ik hebbenapppie schreef: ↑29-12-2025 15:12Oh, dat ben ik helemaal niet met je eens. Ze wil zelf al jaren met haar hoofd op televisie (terwijl ze eigenlijk niet echt iets tv-waardigs kan, volgens mij), dan is het niet zo gek dat mensen je beoordelen op het gedrag dat je laat zien. En dat gedrag is in dit geval stelselmatig Kut.
maandag 29 december 2025 om 16:34
Het gedrag wat ze van haar uitzonden was stelselmatig kut ja. Maar ik ga er vanuit, dat ze over het algemeen best aardig kan zijn. Volgens mij lag ze bij haar eigen bondje goed in de groep.apppie schreef: ↑29-12-2025 15:12Oh, dat ben ik helemaal niet met je eens. Ze wil zelf al jaren met haar hoofd op televisie (terwijl ze eigenlijk niet echt iets tv-waardigs kan, volgens mij), dan is het niet zo gek dat mensen je beoordelen op het gedrag dat je laat zien. En dat gedrag is in dit geval stelselmatig Kut.
Ik vond het formaat dit jaar zo tegenvallen, omdat bij de samensmelting het ene kamp oververtegenwoordigd tov het andere, wist je al wie er 1 voor 1 uit zou gaan. Het was nog wel leuk om te zien hoe lang Nordin en Churandy het volhielden. Die proef met die blokjes na de samensmelting was wel echt het absolute dieptepunt!!!
maandag 29 december 2025 om 16:56
Eens, en ook die stammen in het begin hoeven ze niet meer te doen, dat voegt echt totaal niks toe.BosZonnebloemen schreef: ↑29-12-2025 16:34Ik vond het format dit jaar zo tegenvallen, omdat bij de samensmelting het ene kamp oververtegenwoordigd tov het andere, wist je al wie er 1 voor 1 uit zou gaan. Het was nog wel leuk om te zien hoe lang Nordin en Churandy het volhielden. Die proef met die blokjes na de samensmelting was wel echt het absolute dieptepunt!!!
maandag 29 december 2025 om 17:13
Hoe Amije ook steeds herhaalt dat dit het trio is dat ze wilde. Zo vanuit arrogantie gezegd! Alsof ze 1 ding al zeker wist, en dat is dat zij in de finale zou komen. Ik snap best dat zij niet zo geliefd is. Iets met: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg (wij Nederlanders houden niet zo van arrogante mensen).
Nordin vond ik in het begin ook wel arrogant, maar die bleek enorm veel zelfspot te hebben. Precies daarom ben ik hem gaan mogen.
Nordin vond ik in het begin ook wel arrogant, maar die bleek enorm veel zelfspot te hebben. Precies daarom ben ik hem gaan mogen.
maandag 29 december 2025 om 17:30
Tja, maar al dat gedrag heeft ze wel degelijk laten zien. Ze kunnen knippen en plakken wat ze willen, maar wat je zegt, dat zeg je. En ik vond dat niet één keer onsympathiek, maar heel vaak.BosZonnebloemen schreef: ↑29-12-2025 16:34Het gedrag wat ze van haar uitzonden was stelselmatig kut ja. Maar ik ga er vanuit, dat ze over het algemeen best aardig kan zijn. Volgens mij lag ze bij haar eigen bondje goed in de groep.
Ik vond het formaat dit jaar zo tegenvallen, omdat bij de samensmelting het ene kamp oververtegenwoordigd tov het andere, wist je al wie er 1 voor 1 uit zou gaan. Het was nog wel leuk om te zien hoe lang Nordin en Churandy het volhielden. Die proef met die blokjes na de samensmelting was wel echt het absolute dieptepunt!!!
maandag 29 december 2025 om 17:35
Ik mocht Nordin in het begin ook niet en de reden dat ik hem nu wel mag, is waarschijnlijk omdat hij de underdog was. Ik vraag me af of zijn zelfspot ook geen arrogantie was geweest als hij Amije haar positie had gehad. Afgezien daarvan: ik mag hem nu wel op basis van wat ik heb gezien.
maandag 29 december 2025 om 21:23
“Dat Oos Kesbeke zijn zoon vier weken moest missen in de augurkenfabriek, wordt achteraf ruimschoots goedgemaakt. Als winnaar gaat Camiel namelijk naar huis met een prijzenpot van €25.000.
”Het gaat inderdaad om 25.000 euro bruto”, laat een woordvoerder van RTL weten aan Veronica Superguide.
Dat is bovenop een startbedrag van 10.000 euro en een extra 1000 euro voor iedere dag ná de samensmelting.
Dat afzien op een onbewoond eiland verdient dus best lekker.”
”Het gaat inderdaad om 25.000 euro bruto”, laat een woordvoerder van RTL weten aan Veronica Superguide.
Dat is bovenop een startbedrag van 10.000 euro en een extra 1000 euro voor iedere dag ná de samensmelting.
Dat afzien op een onbewoond eiland verdient dus best lekker.”
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 30 december 2025 om 07:20
Als ze dat al weer eens gaan doen, zal het zeker niet om dergelijke bedragen gaan. Die deelnemers doen dan mee om de eer, om de ervaring. BN’ers hebben gewoon hun gage.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in