Entertainment alle pijlers

Hunted 2024

04-11-2024 21:39 217 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Selmar heeft zijn witte blouse weer gestreken, Denise de porto weer tot zich genomen... het nieuwe seizoen is van start!

Klets hier mee over de hunt, wat valt je op, wie gaat het halen, wat zou jij doen?

De duos:

Graimie en hicham - vrienden
Walter en Leonie - broer en zus
Anne en Noor - vriendinnen
Luc en Pim - vrienden
Redouan en Achraf - vrienden / freerunners
Wim en Juliette - vader en dochter
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 04-11-2024 22:25
Reden: Toevoeging duos
32.89% gewijzigd
Mugske schreef:
09-12-2025 16:38
De hunters waren natuurlijk wel in de regio waar het zich afspeelde.

Die dame op het terras belt wel die vriendin en die gaat vrolijk alle details aan de hunters vertellen.

Sowieso ben ik elke keer weer verbaasd dat zoveel mensen zoveel vertellen aan de hunters. En vaak helemaal uit zichzelf. Onbegrijpelijk.
I'm finally old enough to don't give a fuck
Een paar jaar geleden was er een deelnemer met een grote baard/lang haar die op dag 2 (na pinnen enz) alles af had geschoren. Zonder cameraman zou die echt niet te vinden zijn geweest, weet nog dat hij langs de hunters fietste en ze hem niet herkenden.

Weet niet meer of hij uiteindelijk gewonnen had.
Selmar schreef:
09-12-2025 19:37
Aanhoudingen draaien we vaak na, omdat het vrijwel altijd zo’n chaos is dat we niet alles op beeld hebben. Je ziet bijvoorbeeld beide mannen vluchten, terwijl ze maar 1 camjo hebben…
Dat verklaart veel. En dank voor de link lizzy, ik ga ze kijken
Ennnnn ja hoor...
Weer via socials, nu van Denise :pukey:
" As around the sun the earth knows she's revolving..."
Wat een sukkels dat ze die microdot laten vallen.
C'est la vie
SusieFlower schreef:
15-12-2025 21:34
Wat een sukkels dat ze die microdot laten vallen.
Ja en maar liefst twee stellen die het laten vallen. Lekker slim, en dan vooral in het gras :facepalm:
PoesMinoes schreef:
15-12-2025 21:40
Ja en maar liefst twee stellen die het laten vallen. Lekker slim, en dan vooral in het gras :facepalm:
Nou echt he? Dat je dat ook daar gaat zitten uitpakken en midden op straat. Doe dat gewoon aan een tafel ofzo.
Wat wordt er toch veel verteld. Zo is iedereen toch zo gevonden 🥴
.
Ik had niet gedacht dat Robert en Annique er al zo snel zouden uitliggen want ze zijn nog maar weinig in beeld geweest, Darryl en Mitchel des te meer. Ik moet trouwens ook nog erg wennen aan Kalile als leider.
Tjonge jonge wat een actie van Anique & Robert 🙄
.
Zo klaar met Hunted!!!!.
Zoals het nu gaat is er toch geen reet meer aan de camera auto's staan al voor de deur.
A2221100z schreef:
29-12-2025 21:38
Zo klaar met Hunted!!!!.
Zoals het nu gaat is er toch geen reet meer aan de camera auto's staan al voor de deur.
Het is toch gewoon de realiteit. Zo kun je zien wat er tegenwoordig ingezet kan en mag worden om voortvluchtige criminelen op te sporen. Ik vind het vreselijk interessant.
A2221100z schreef:
29-12-2025 21:38
Zo klaar met Hunted!!!!.
Mee eens, de spanning is er nu wel af.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Elizabethie schreef:
29-12-2025 21:55
Het is toch gewoon de realiteit. Zo kun je zien wat er tegenwoordig ingezet kan en mag worden om voortvluchtige criminelen op te sporen. Ik vind het vreselijk interessant.
Het tempo waarmee dat geregeld wordt, vind ik vooral oneealistisch. Ze vinden de marktplaatsadvertentie, vorderen gegevens van mp, vinden gelijksoortige advertenties en de bijbehorende contactpersonen, vragen een cameraauto aan en plaatsen die. En dat allemaal in minder dan 24 uur. Die jongens waren namelijk best slim om nu al contact te leggen.
Mugske schreef:
29-12-2025 23:15
Het tempo waarmee dat geregeld wordt, vind ik vooral oneealistisch. Ze vinden de marktplaatsadvertentie, vorderen gegevens van mp, vinden gelijksoortige advertenties en de bijbehorende contactpersonen, vragen een cameraauto aan en plaatsen die. En dat allemaal in minder dan 24 uur. Die jongens waren namelijk best slim om nu al contact te leggen.
Dat soort dingen gaat gemakkelijk binnen 24 uur, ook wel binnen een uur. De schutter van Peter R de Vries heeft nauwelijks de snelweg gehaald.

De “jongens” waren gewoon veel te lui met liften nemen. Andere duo’s lopen een uur tussen een lift, en zij nemen er één in dezelfde straat (en slapen er ook nog eens).
Elizabethie schreef:
29-12-2025 21:55
Ik ook hoor. Ik heb tot zover alle seizoenen gekeken en vind het nog steeds heel leuk en interessant. Sommige dingen denk je zelf gewoon niet eens aan, dat dat gebruikt kan worden om je te vinden.
Selmar schreef:
30-12-2025 00:41
Dat soort dingen gaat gemakkelijk binnen 24 uur, ook wel binnen een uur. De schutter van Peter R de Vries heeft nauwelijks de snelweg gehaald.

De “jongens” waren gewoon veel te lui met liften nemen. Andere duo’s lopen een uur tussen een lift, en zij nemen er één in dezelfde straat (en slapen er ook nog eens).
Klopt. En gaan dan ook nog daar op hun dooie gemak bij de geiten in het volle zicht hun boterhammen zitten eten. Dan vraag je er om. Eigen schuld.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven