Hunted 2024
maandag 4 november 2024 om 21:39
Selmar heeft zijn witte blouse weer gestreken, Denise de porto weer tot zich genomen... het nieuwe seizoen is van start!
Klets hier mee over de hunt, wat valt je op, wie gaat het halen, wat zou jij doen?
De duos:
Graimie en hicham - vrienden
Walter en Leonie - broer en zus
Anne en Noor - vriendinnen
Luc en Pim - vrienden
Redouan en Achraf - vrienden / freerunners
Wim en Juliette - vader en dochter
Klets hier mee over de hunt, wat valt je op, wie gaat het halen, wat zou jij doen?
De duos:
Graimie en hicham - vrienden
Walter en Leonie - broer en zus
Anne en Noor - vriendinnen
Luc en Pim - vrienden
Redouan en Achraf - vrienden / freerunners
Wim en Juliette - vader en dochter
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 04-11-2024 22:25
Reden: Toevoeging duos
Reden: Toevoeging duos
32.89% gewijzigd
dinsdag 9 december 2025 om 19:55
Sowieso ben ik elke keer weer verbaasd dat zoveel mensen zoveel vertellen aan de hunters. En vaak helemaal uit zichzelf. Onbegrijpelijk.
I'm finally old enough to don't give a fuck
dinsdag 9 december 2025 om 20:54
Een paar jaar geleden was er een deelnemer met een grote baard/lang haar die op dag 2 (na pinnen enz) alles af had geschoren. Zonder cameraman zou die echt niet te vinden zijn geweest, weet nog dat hij langs de hunters fietste en ze hem niet herkenden.
Weet niet meer of hij uiteindelijk gewonnen had.
Weet niet meer of hij uiteindelijk gewonnen had.
woensdag 10 december 2025 om 12:04
maandag 15 december 2025 om 21:40
Ja en maar liefst twee stellen die het laten vallen. Lekker slim, en dan vooral in het gras
woensdag 17 december 2025 om 09:05
Nou echt he? Dat je dat ook daar gaat zitten uitpakken en midden op straat. Doe dat gewoon aan een tafel ofzo.PoesMinoes schreef: ↑15-12-2025 21:40Ja en maar liefst twee stellen die het laten vallen. Lekker slim, en dan vooral in het gras![]()
maandag 29 december 2025 om 21:55
Het is toch gewoon de realiteit. Zo kun je zien wat er tegenwoordig ingezet kan en mag worden om voortvluchtige criminelen op te sporen. Ik vind het vreselijk interessant.
maandag 29 december 2025 om 22:05
maandag 29 december 2025 om 23:15
Het tempo waarmee dat geregeld wordt, vind ik vooral oneealistisch. Ze vinden de marktplaatsadvertentie, vorderen gegevens van mp, vinden gelijksoortige advertenties en de bijbehorende contactpersonen, vragen een cameraauto aan en plaatsen die. En dat allemaal in minder dan 24 uur. Die jongens waren namelijk best slim om nu al contact te leggen.Elizabethie schreef: ↑29-12-2025 21:55Het is toch gewoon de realiteit. Zo kun je zien wat er tegenwoordig ingezet kan en mag worden om voortvluchtige criminelen op te sporen. Ik vind het vreselijk interessant.
dinsdag 30 december 2025 om 00:41
Dat soort dingen gaat gemakkelijk binnen 24 uur, ook wel binnen een uur. De schutter van Peter R de Vries heeft nauwelijks de snelweg gehaald.Mugske schreef: ↑29-12-2025 23:15Het tempo waarmee dat geregeld wordt, vind ik vooral oneealistisch. Ze vinden de marktplaatsadvertentie, vorderen gegevens van mp, vinden gelijksoortige advertenties en de bijbehorende contactpersonen, vragen een cameraauto aan en plaatsen die. En dat allemaal in minder dan 24 uur. Die jongens waren namelijk best slim om nu al contact te leggen.
De “jongens” waren gewoon veel te lui met liften nemen. Andere duo’s lopen een uur tussen een lift, en zij nemen er één in dezelfde straat (en slapen er ook nog eens).
dinsdag 30 december 2025 om 07:38
Ik ook hoor. Ik heb tot zover alle seizoenen gekeken en vind het nog steeds heel leuk en interessant. Sommige dingen denk je zelf gewoon niet eens aan, dat dat gebruikt kan worden om je te vinden.Elizabethie schreef: ↑29-12-2025 21:55Het is toch gewoon de realiteit. Zo kun je zien wat er tegenwoordig ingezet kan en mag worden om voortvluchtige criminelen op te sporen. Ik vind het vreselijk interessant.
dinsdag 30 december 2025 om 07:40
Klopt. En gaan dan ook nog daar op hun dooie gemak bij de geiten in het volle zicht hun boterhammen zitten eten. Dan vraag je er om. Eigen schuld.Selmar schreef: ↑30-12-2025 00:41Dat soort dingen gaat gemakkelijk binnen 24 uur, ook wel binnen een uur. De schutter van Peter R de Vries heeft nauwelijks de snelweg gehaald.
De “jongens” waren gewoon veel te lui met liften nemen. Andere duo’s lopen een uur tussen een lift, en zij nemen er één in dezelfde straat (en slapen er ook nog eens).
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in