Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1882 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Murgatroyd schreef:
05-01-2026 13:29
Het was ook bij Primera! Er stond bij de balie iemand met een psychose of drugsprobleem te schreeuwen, er stond een bouwlamp op mn kop en toen moest het opnieuw want het was niet scherp "door mn make up" (?? ik draag echt geen dikke pancake of zo). Die vrouw was heel onaardig en nou sta ik er heel zielig op
Verscheuren die traumatische pasfoto! Bij een fotospeciaalzaak zijn ze veel vriendelijker en maken ze meerdere foto's waaruit je kan kiezen.

edit: die Primera mevrouw was vast jaloers, kies een mannelijke fotograaf! 😁
.
Sneeuw hou op, ik moet nog ergens heen.
.
El4ra schreef:
05-01-2026 14:12
dit!
Relax we're all crazy, it's not a competition
El4ra schreef:
Ik ook. Dat wordt lastig. @(
Je pense donc je suis
El4ra schreef:
Ja alle kinderen weten nu wel hoe sneeuw er uit ziet en hoe je een sneeuwpop maakt. Klaar dus
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ga weer terug naar hoge noorden waar je hoort!

Afbeelding

Afbeelding
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
05-01-2026 17:52
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, ga weer terug naar hoge noorden waar je hoort!

Afbeelding

Afbeelding
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
El4ra schreef:
05-01-2026 14:02
Verscheuren die traumatische pasfoto! Bij een fotospeciaalzaak zijn ze veel vriendelijker en maken ze meerdere foto's waaruit je kan kiezen.

edit: die Primera mevrouw was vast jaloers, kies een mannelijke fotograaf! 😁
Ik ga ze gewoon terugbrengen want dat mocht "als ze niet goedgekeurd worden". Hoeven zij niet te weten dat ik ze zelf heb afgekeurd
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Murgatroyd schreef:
05-01-2026 18:54
Ik ga ze gewoon terugbrengen want dat mocht "als ze niet goedgekeurd worden". Hoeven zij niet te weten dat ik ze zelf heb afgekeurd
Goeie, maar gaan ze dan geen nieuwe maken voor dat geld?
.
Het noorden van Nederland wil die zooi ook niet hoor :-D

OT: zoals het vandaag ging; niet meer doen! Dit kan echt niet.
Ik vind "de beste wensen" zeggen zooo stom
El4ra schreef:
05-01-2026 19:16
Goeie, maar gaan ze dan geen nieuwe maken voor dat geld?
Nee want ik zeg dat ik meteen nieuwe moest laten maken vlakbij gemeenehuis anders had ik mijn paspoort niet meer op tijd :hihi:
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Lila-Linda schreef:
06-01-2026 09:48
Ik vind "de beste wensen" zeggen zooo stom
Ik ook. En ik zat er ook net aan te denken waarom mensen elkaar feliciteren met hun verjaardag. Waarmee dan?
Als prestatie dat je het weer een jaartje volgehouden hebt?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Mijn oudste heeft al geen les meer op de locatie van MBO, online les of gewoon vrij. Maar mijn jongste haar school zit 8,5 km verderop en laat meeste lessen gewoon doorgaan. School is ook maar mondjesmaat per bus bereikbaar en de fietspaden zijn op meerdere plekken niet te doen.

Dus speel ik taxi voor haar en een vriendinnetje, dat is op zich prima te doen al was het gisterenmiddag wel even spannend tijdens redelijke dikke sneeuwval maar ik hou van sneeuw en ik hou zelfs van rijden of fietsen deze dagen, mijn ADHD vindt beetje spanning ook gewoon lekker. :lol:

Maar mijn lichaam is er wel klaar mee. Ik heb te veel pijn en normaal zou zij gewoon hebben gefietst, minimaal een dag of gewoon beide dagen.

Of ik had haar met de bus laten gaan maar die rijden ook amper. En die wel gaan zijn heel vol, dat is voor haar echt te druk, dat gaat op de normale dagen al niet zo goed.
Morgen geen toetsen of heel belangrijke lessen, dus we gaan een sneeuwpop maken in de tuin, in onze pyama's. :lol: :heart:

Heb wel gezegd dat ze dat beter voor zich kan houden, al denk ik dat haar school heus wel weet waarom de leerlingen die van buiten die plaats komen massaal vandaag 'ziek' zijn. 8-)
En de ouders van vriendinnetje moeten zelf maar even uitzoeken morgen.
VGM1980 schreef:
06-01-2026 11:01
Ik ook. En ik zat er ook net aan te denken waarom mensen elkaar feliciteren met hun verjaardag. Waarmee dan?
Haha, ja inderdaad weer een jaar volgehouden en een nieuw jaar voor de boeg om door heen te ploeteren. ;-)
VGM1980 schreef:
Om het leven te vieren en dat je er bent.
.
Murgatroyd schreef:
06-01-2026 09:53
Nee want ik zeg dat ik meteen nieuwe moest laten maken vlakbij gemeenehuis anders had ik mijn paspoort niet meer op tijd :hihi:
Succes, laat het weten of het je gelukt is 🙂
.
VGM1980 schreef:
en dan vandaag de hele dag: "het mag nog net he?"

:frusty:
Oke, dat is een voordeel dat ik aan huis gekluisterd ben door mijn operatie. Behalve wat buren heb ik nog niemand gezien. Deze week brengt oma dochterlief naar de peuterspeelzaal en verder kan ik door de sneeuw geen kant op want mag niet autorijden en wandelen is ook vrij link met zon grote buikwond. Hoewel de muren inmiddels op me af komen, helemaal nu man weer aan het werk is en dochter mee is met oma naar een vakantiepark in de buurt, probeer ik maar aan de positieve kant te denken hahaha. Geen ongemakkelijk kusmomenten, geen handjes schudden met onbekenden. Tegen de tijd dat ik me weer in het normale leven begeef is het al ruim in januari en de sneeuw wel weg.
VGM1980 schreef:
Voor sommige mensen is dat echt een prestatie... gezien de keuzes die ze maken. (En dan bedoel ik bijvoorbeeld die idioot die op zijn opgevoerde elektrische scooter over het gladde fietspad sjeest.)
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Twee gebroken polsen in het gips zijn echt heel naar maar stiekem ben ik blij dat ik nu weet dat ik me afgelopen week niet heb aangesteld (toen ik dacht dat ze alleen verstuikt waren), is de pijn met gips nu minder en geniet ik van alle aandacht door lieve berichtjes en mensen die hulp aanbieden. Ik ben een gezegend mens.
Bloempje* schreef:
06-01-2026 14:43
Twee gebroken polsen in het gips zijn echt heel naar maar stiekem ben ik blij dat ik nu weet dat ik me afgelopen week niet heb aangesteld (toen ik dacht dat ze alleen verstuikt waren), is de pijn met gips nu minder en geniet ik van alle aandacht door lieve berichtjes en mensen die hulp aanbieden. Ik ben een gezegend mens.

Zo dan, beterschap.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Bloempje* schreef:
o_o
Beterschap! :redrose:
.
Nee, het draait niet alleen om jou. Laat anderen eens genieten zeg.
Pluviofiel|Firm believer of Karma
Bloempje* schreef:
Ben je gevallen op beide armen ofzo?

Heel veel beterschap, hopelijk genezen die breuken mooi en snel!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven