Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 5 januari 2026 om 10:38
Vroeger had ik tamme ratjes en ik kocht van die stoofjes bij de kringloop. Die hingen her en der in de (grote) kooi als slaapplek. Na verloop van tijd gingen die stinken en zij knaagden er ook aan dus dan haalde ik weer nieuwe.Lady*Voldemort schreef: ↑04-01-2026 22:46Oh dat is een idee inderdaad. Ik heb wel een vrij kleine bbq, die ga ik in de strijd werpen om mijn bruine bonen op te warmen als de poep de ventilator slaat. En dan donder ik de nagloeiende kooltjes in de stoof die ik nog kopen moet. Ik ga morgen meteen even bij de kringloop langs, want zo'n stoofje is ook reuze handig als zitplaats voor overtollig bezoek.
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
maandag 5 januari 2026 om 10:50
Puinhoop overal idd.
Bij ons laten ze eerst iedereen opdraven (voor zover ze niet gestrand zijn of het überhaupt gewaagd hebben, en dat is alleen bij ons al meer dan de helft) om vervolgens nu alles vrolijk te cancellen
Wat ben ik blij dat ik geweigerd heb!
Bij ons laten ze eerst iedereen opdraven (voor zover ze niet gestrand zijn of het überhaupt gewaagd hebben, en dat is alleen bij ons al meer dan de helft) om vervolgens nu alles vrolijk te cancellen
Wat ben ik blij dat ik geweigerd heb!
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 5 januari 2026 om 11:22
Onzinnig ook. Het is nou niet bepaald plotseling of zoSeverus_Snape schreef: ↑05-01-2026 10:57Jeetje wat een gedoe grobbekuiken. Hier veel leerlingen thuis omdat de taxi’s terecht niet rijden maar gewoon les! Morgen moet ik weer aan de bak, ben benieuwd hoeveel leerlingen ik heb.
Vanmiddag gaat er een protocol uit voor morgen, met morgenochtend heul vroeg een herziening als dat nodig blijkt. Ben dus ook wel benieuwd naar de leerlingen.
Inmiddels sneeuwt het hier weer flink.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 5 januari 2026 om 12:46
maandag 5 januari 2026 om 13:25
Ik zou vandaag ook taxi zijn voor een bestraling van mijn vader. Vorige week toch maar een ziekenvervoertaxi geregeld. Heel blij mee. Ik woon niet bij mijn vader in de buurt, dus had het qua tijd sowieso niet gered met dit weer.BeeDifferent schreef: ↑05-01-2026 12:46Vanmorgen een uur gereden over een stukje wat normaal 20 minuten duurt.. Maarja, niet gaan was geen optie. Ik was de taxi voor een vriendin die een bestraling had.
Morgen werken. Doe ik normaal een uur over. Ben benieuwd hoe lang morgen![]()
Zo sneu voor mijn oude vader, maar overmacht. Voor de andere dagen ook gelijk maar taxivervoer geregeld.
phlox24 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 13:27
5.49% gewijzigd
maandag 5 januari 2026 om 13:26
Ook zonde van je nieuwe auto's, ze zijn altijd zo mooi gepoetst als ze uit de showroom komen.SirDidymus schreef: ↑05-01-2026 12:17Nou ik heb nu ook pauze tot 15.00.
Was niet meer verantwoordelijk om door te gaan. Even kijken wat het daarna gaat doen, moet tot 20.00 nog dus ben benieuwd.
maandag 5 januari 2026 om 13:26
maandag 5 januari 2026 om 13:48
1 week denk ik, dan is de nieuwigheid er wel weer vanaf.
maandag 5 januari 2026 om 13:51
maandag 5 januari 2026 om 21:08
BeeDifferent schreef: ↑05-01-2026 12:46Vanmorgen een uur gereden over een stukje wat normaal 20 minuten duurt.. Maarja, niet gaan was geen optie. Ik was de taxi voor een vriendin die een bestraling had.
Je bent een lieve vriendin!
Ik voel me als een kerstbal zonder boom.
maandag 5 januari 2026 om 21:27
Dank
Daar zijn we (ook) vriendinnen voor toch.
dinsdag 6 januari 2026 om 12:58
Ik hou al niet zo van sneeuw, maar nu helemaal niet.
Ik kan amper lopen, maar fietsen lukt wel, dus kon ik iig nog een beetje de deur uit.
Nu is fietsen echt te gevaarlijk, dus nu ben ik echt aan huis gekluisterd.
Vink niezoleuk.
Ik kan amper lopen, maar fietsen lukt wel, dus kon ik iig nog een beetje de deur uit.
Nu is fietsen echt te gevaarlijk, dus nu ben ik echt aan huis gekluisterd.
Vink niezoleuk.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 6 januari 2026 om 13:08
Dat stukje van TO ook…. Lijkt zo weggekaapt uit een of ander flut romannetje.
dinsdag 6 januari 2026 om 13:32
Nee, dat is echt rot
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in