Entertainment alle pijlers

Winter vol liefde Videoland met spoilers

05-01-2026 18:10 1090 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag nog geen spoilertopic dus bij deze .

Elsje 49 Zweden
Hans 73 Noorwegen
Hanneke 34 Oostenrijk
Klaas 53 Oostenrijk
Monique 61 Zwitserland
Robin 60 Zweden
Claudia 53 Oostenrijk
André 28 Andorra

Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 05-01-2026 21:17
19.06% gewijzigd
Klaas heeft half oktober een ongeluk gehad tijdens een bergtocht met een gast uit zijn B&B:
Die valpartij is hem niet in de koude wintersportkleren gaan zitten. Naast een gebroken enkelgewricht, op twee plaatsen, liep de topfitte vijftiger een femurhalsfractuur op; een breuk in het bovenste deel van het dijbeen. Kort gezegd: een intense pijn en een herstelperiode tot wel een jaar.
Het ongeval vond drie maanden geleden plaats, halverwege oktober, maar nog altijd kan Klaas niet veel meer dan een beetje schuifelen achter zijn looprek. Voor de B&B-eigenaar is dat extra problematisch, aangezien hij zijn gasten de service biedt als berggids te fungeren. Daarnaast klust hij een aantal dagen per week bij als timmerman; dat werk is nu ook stil komen te liggen.

Heftig, ook qua gemis aan inkomsten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat heftig voor Klaas.
Tvp
Ik heb net aflevering 4 gezien. Dat liep toch helemaal niet soepel tussen Monique en Edwin? En dan zegt hij nog doodleuk dat hij denkt dat het goed loopt en dat ze "elkaar wel gevonden hebben".
Lijkt me ook geen gezelligheid an met die man. Wat doet hij de hele tijd fel en gepikeerd, zeg.
LieveMona schreef:
07-01-2026 17:18
Ik heb net aflevering 4 gezien. Dat liep toch helemaal niet soepel tussen Monique en Edwin? En dan zegt hij nog doodleuk dat hij denkt dat het goed loopt en dat ze "elkaar wel gevonden hebben".
Lijkt me ook geen gezelligheid an met die man. Wat doet hij de hele tijd fel en gepikeerd, zeg.
Daarom zei ik ook dat het duidelijk geen match is.
Pelle schreef:
07-01-2026 17:24
Daarom zei ik ook dat het duidelijk geen match is.
Dat las ik wel, maar desondanks voelde ik ook nog de behoefte om er iets over te zeggen 😉
Tvp
Wat komt Monique jeugdig over. Ik zou het geloven als ze 45 zegt te zijn.
himalaya schreef:
07-01-2026 06:24
Klaas heeft half oktober een ongeluk gehad tijdens een bergtocht met een gast uit zijn B&B:
Die valpartij is hem niet in de koude wintersportkleren gaan zitten. Naast een gebroken enkelgewricht, op twee plaatsen, liep de topfitte vijftiger een femurhalsfractuur op; een breuk in het bovenste deel van het dijbeen. Kort gezegd: een intense pijn en een herstelperiode tot wel een jaar.
Het ongeval vond drie maanden geleden plaats, halverwege oktober, maar nog altijd kan Klaas niet veel meer dan een beetje schuifelen achter zijn looprek. Voor de B&B-eigenaar is dat extra problematisch, aangezien hij zijn gasten de service biedt als berggids te fungeren. Daarnaast klust hij een aantal dagen per week bij als timmerman; dat werk is nu ook stil komen te liggen.

Heftig, ook qua gemis aan inkomsten.
Ik zie Klaas net voor het eerst en hoor over het heftige ongeval en overlijden van zijn vrouw . Wat een pech heeft die man.
Heerlijk seizoen weer!
Risiebisi schreef:
07-01-2026 20:03

Oh, dat vind ik dan weer niet :)
Maar die man met zijn gekleurde shirt: daar gaat ze zich ontzettend aan ergeren. En met haar zus/vriendin (weet ik niet meer) de draak mee steken.
.
anoniem_698dba86d290f wijzigde dit bericht op 11-02-2026 21:53
98.25% gewijzigd
LieveMona schreef:
07-01-2026 17:53
Dat las ik wel, maar desondanks voelde ik ook nog de behoefte om er iets over te zeggen 😉
Dat mag :-D
Maar misschien interpreteerde ik het verkeerd.
We vinden het allebei geen leuke man. Maar ik weet ook nog niet wat ik van Monique vind.
Wat een pech voor Klaas zeg. Heftig ongeluk.
Met Natasja wordt het hem niet. Zij is te tam voor hem.
Hopelijk vindt hij de liefde. Er zaten hele leuke vrouwen bij.
Wat een meid, die tweede bij André. Zit ze zijn hobby (darten) af te kraken, terwijl ze zelf als hobby schieten heeft. Ik vond de eerste meid leuk, maar helaas dus geen liefdesmatch. Ik denk dat nummer 2 hem ook niet wordt.
Risiebisi schreef:
07-01-2026 20:03
Vind je dat echt? Ik zie juist een oudere dame die probeert jeugdig over te komen maar daar de plank flink in mis slaat. Met flinke botox in je voorhoofd en een ooglidcorrectie kom je er niet altijd mee weg, en bereik je soms juist het tegenovergestelde. Dat is in dit geval aan de hand als je het mij vraagt.
Pelle schreef:
08-01-2026 00:40
Wat een meid, die tweede bij André. Zit ze zijn hobby (darten) af te kraken, terwijl ze zelf als hobby schieten heeft. Ik vond de eerste meid leuk, maar helaas dus geen liefdesmatch. Ik denk dat nummer 2 hem ook niet wordt.
Met allebei de hobby’s is niks mis toch?
Wat een leuke man is Klaas zeg! Jammer dat hij te oud is :). Ik hoop echt dat hij een leuke vrouw zal vinden!

Die Robin en Pearl lopen wel hard van stapel zeg, meteen heel klef na 1 dag..

Claudia heeft ook een leuke man nu, alleen denk ik niet dat het echt een match is, hij lijkt wat rustiger dan zij is.
Vivamensje schreef:
08-01-2026 10:11
Met allebei de hobby’s is niks mis toch?
Zeker niet. Maar zij doet heel lullig over zijn hobby.
Ik kan me voorstellen dat hij niks met schieten heeft, maar ik neem aan dat hij dat niet gaat zitten afzeiken.
sneeuwvrouw schreef:
08-01-2026 10:12
Wat een leuke man is Klaas zeg! Jammer dat hij te oud is :). Ik hoop echt dat hij een leuke vrouw zal vinden!

Die Robin en Pearl lopen wel hard van stapel zeg, meteen heel klef na 1 dag..

Claudia heeft ook een leuke man nu, alleen denk ik niet dat het echt een match is, hij lijkt wat rustiger dan zij is.
Klaas is ongeveer mijn leeftijd. Het is de eerste man waar ik op zou kunnen schrijven.
Maar ben al 25 jaar getrouwd en niet dol op kou.

Robin en Pearl gaan wel gelijk op. Ik vind ze steeds leuker samen. Ben alleen benieuwd als er een vrouw bij komt.
Volgens mij is Robin een beetje gierig.
Geen boodschappen in huis halen terwijl je een vergoeding krijgt voor de deelnemers mbt logies en eten,. Ook bijzonder dat er bij een volwassen man dingen moeten worden gekocht zoals een wijnglas en een pan groot genoeg om te koken voor meerdere personen. Heb je dan nooit vrienden die komen eten? Ik geloof er niks van dat hij niet kan koken, daarvoor heeft hij teveel commentaar op de bereiding van Pearl.
Het zou inderdaad best kunnen dat Robin niet graag geld uitgeeft. Wat mij opviel, was dat hij Pearl de eerste avond de restjes van de avond daarvoor aanbood. Dat was toch notabene de maaltijd die Jolijn gekookt had. Ik ben echt voor het opmaken van restjes maar dat vond ik toch wat apart. Het kan ook zijn dat hij niet zo om eten geeft, maar die indruk krijg ik niet echt.
Verder moet Monique maar eens een knoop doorhakken hoor, ze snapt z’n humor niet en ze ergert zich duidelijk. Mij lijkt het best een leuke man afgezien van dat overhemd.
Robin is nu toch wel leuk met Pearl, een ezel in elkaar zetten. De tulpen. Heb het gevoel dat hij minder horkerig wordt van haar.

De boswachter naar huis. Hoor je Elsje nog zeggen: wat een figuur. Was ook wel een apart. Maar die Gilbert direct weer in tranen. Vind ik ook niks.

En idd bijzondere dame die 2e bij Andre. Benieuwd hoe dat verder gaat.

Snap zo'n Natasja bij Klaas ook niks. Klapt ze dan dicht ofzo. Ze vroeg eerst wel van alles aan die dochter. Wel een knappe vrouw.
Ik snap sowieso die vele stiltes niet, het ongeïnteresseerde in de ander. Ook bij het etentje van Hanneke en de vrachtwagenchauffeur (die haar ook weinig aankijkt).

Juist dan heb je veel gespreksonderwerpen, waarin iemand geëmigreerd is, waarom juist dáár heen, hoe het integreren ging, of Zweeds/Noors lastig te leren is, wat Jungiaanse therapie is en of ze veel klanten heeft, wat de bezettingsgraad van de B&B is en of ze rare gasten hebben gehad, hoe koud het er kan worden/ze ingesneeuwd raken, hoe makkelijk/moeilijk het is om aan een baan te komen… IETS!

Het is ook het land waar de mensen heen willen verhuizen voor De Liefde he, dan wil je daar toch wel het een en ander over weten?

En ja, ik weet dat het ook deels de montage is. Maar als je hoort dat een Klaas aangeeft dat hij hoopt dat ze meer initiatief neemt, zal het buiten het filmen niet veel anders zijn.
zwembad84 schreef:
08-01-2026 22:03
Robin is nu toch wel leuk met Pearl, een ezel in elkaar zetten. De tulpen. Heb het gevoel dat hij minder horkerig wordt van haar.

De boswachter naar huis. Hoor je Elsje nog zeggen: wat een figuur. Was ook wel een apart. Maar die Gilbert direct weer in tranen. Vind ik ook niks.

En idd bijzondere dame die 2e bij Andre. Benieuwd hoe dat verder gaat.

Snap zo'n Natasja bij Klaas ook niks. Klapt ze dan dicht ofzo. Ze vroeg eerst wel van alles aan die dochter. Wel een knappe vrouw.
Vorig seizoen zeiden de vrouwen die meededen vooral dat de mannen geen vragen stelden, maar jemig zeg Natasja kan er ook wat van. Ongelooflijk hoe je daar dan stoïcijns zit. Hij geeft nog een paar voorzetjes maar er komt gewoon niets.
Je kunt toch gewoon een normaal gesprek voeren. Zeker met deze Klaas lijkt me dat prima mogelijk.
En al helemaal als je iemand interessant vindt dan ben je toch nieuwsgierig naar van alles en nog wat.

Die tweede dame bij André lijkt me niet zo sympathiek.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven