AIVD Kerstpuzzel 2025

09-12-2025 11:02 118 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand de teaser al opgelost? Ik heb het idee dat ik in een goede richting zit maar er komt nog echt gibberish uit.

Afbeelding
De puzzelmakers zijn, geïnspireerd door de Labubu-rage, in de ban van deze dansende Kemama’s. Samen beelden zij uit wanneer de puzzel uitkomt. Ben jij er al klaar voor?
Geen top 2000, maar er zit wel muziek in.
Ja, dat zeker.
Meer mensen die het knippen en puzzelen veredeld kleuterschool werk vinden? Ik vind het wat veel en ben pas bij pagina 9.
Ik heb pag 23 gedaan (de.puzzelstukjes). Geen idee wat ik er mee moet. :-(
De zin begint op te raken. Al die halve oplossingen die niet verder komen. Zit al tijden met 17.5, en zelfs daarvan alleen nog het staartje, maar hij wil niet! Nog een paar dagen........
Hier ook veel halve oplossingen die dus eigenlijk niks zijn. En weer het goede (??) voornemen om volgend jaar niet mee te doen :-)
Is er hier iemand die de groepenpuzzel heeft? Ik zou er een moord voor doen!
De puzzel heb ik wel gevonden (de oplossing nog niet).
Dat deed Baltasar Gerards wel. Iemand vermoorden. Ik heb ook alleen de puzzel en niet de oplossing. En wat pogingen tot groepen.
Hier ook weinig motivatie dit jaar. Wat puntenaantal betreft nog niet op de helft schat ik in. Weinig puzzels die uitnodigen om echt mijn tanden in te zetten deze editie...
Ik ben er ook wel klaar mee nu.
Zelfs 14 krijg ik niet af want te druk. Misschien bewaar ik die lekker voor de zomervakantie.
Ik loop voor nu eigenlijk alleen gigantisch vast op 15b (buiten 9 en 18 om, die vrijwel zwaar onmogelijk ogen)..

Gelukkig voor 10e een errata verschenen.. ook weer dagen voor niets gepuzzeld..
Dat heb ik nog nooit gezien, errata die in de laatste paar dagen verschijnen. Ik ben al niet aan 10 begonnen dus.... en 4 ga ik nog even overdenken.
Daaantje_86 schreef:
12-01-2026 21:53
Ik loop voor nu eigenlijk alleen gigantisch vast op 15b (buiten 9 en 18 om, die vrijwel zwaar onmogelijk ogen)..

Gelukkig voor 10e een errata verschenen.. ook weer dagen voor niets gepuzzeld..
ik heb geen idee wat ik moet doen na 10a, dus dat je bij e iets te doen had vind ik al knap :)
Ik stop er mee. Hopelijk kunnen we donderdag met de hints nog een paar frustraties oplossen.
Ja er zat wel een soort verband in de 10 puzzel..

Iemand alle puzzelstukjes weten op te lossen? Ik zie pagina 10-16-20 (nog) niet.
Okee ik heb de hints gelezen en heb 1b en 7b fout, maar erger nog, zelfs met de hints erbij snap ik niet wat nu de oplossing is.. heeft iemand een idee wat nu 1b, 7b, 9 of 15b had moeten worden?
Nee, nee, nee, nee. Goed hè, die hints 😂
ja, met die hint erbij is 1b nu wel heel helder, maar dat had ik geen 100 jaar verzonnen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven