Zachte, warme handdoeken
zondag 11 januari 2026 om 15:02
Hoi,
Iemand die een goede winkel kan tippen voor zachte, warme handdoeken die ook na wassen warm en zacht blijven, maar wel enigszins betaalbaar zijn?
Het internet staat vol met winkels en producten, in zo'n beetje alle prijscategorieën, met de meest prachtige reviews. Iets met bomen en bos
Bedankt!
Iemand die een goede winkel kan tippen voor zachte, warme handdoeken die ook na wassen warm en zacht blijven, maar wel enigszins betaalbaar zijn?
Het internet staat vol met winkels en producten, in zo'n beetje alle prijscategorieën, met de meest prachtige reviews. Iets met bomen en bos
Bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
zondag 11 januari 2026 om 15:06
zondag 11 januari 2026 om 15:08
Die van Walra. Soft cotton.
Ik heb ze destijds gespaard bij een AH actie. Maar ze staan ook gewoon op hun website.
https://www.walra.nl/products/handdoek- ... gIw7_D_BwE
Ik heb ze destijds gespaard bij een AH actie. Maar ze staan ook gewoon op hun website.
https://www.walra.nl/products/handdoek- ... gIw7_D_BwE
zondag 11 januari 2026 om 15:09
Oh ja, die heeft een bekende van mij ook.
Blijven ook mooi en zacht.
En ook in verschillende formaten.
zondag 11 januari 2026 om 15:11
Ik heb deze: https://www.hema.nl/wonen-slapen/badkam ... lsrc=aw.ds
Die zijn heerlijk dik en zacht en blijven mooi. Ik droog ze wel in de droger.
zondag 11 januari 2026 om 16:29
zondag 11 januari 2026 om 16:43
Goede scheut azijn in het wasverzachter-vakje gieten. Het wordt niet zo zacht als met de droger, maar helpt wel ipv wasverzachter. Na het drogen ook geen azijngeur.
zondag 11 januari 2026 om 16:50
Ik gebruik ook meestal liever geen wasverzachter pf droger, maar, wat ook kan:
Als de handdoeken bíjna droog zijn, ze nog een half uurtje in de droger doen. Dan zijn ze beduidend zachter en het is maar een heel korte tijd! Soms gooi ik er ook nog een keiharde spijkerbroek ofzo bij, die draait dan ook een half uurtje mee.
Maakt echt verschil, en je hebt dat ding niet zo lang aan!
Als de handdoeken bíjna droog zijn, ze nog een half uurtje in de droger doen. Dan zijn ze beduidend zachter en het is maar een heel korte tijd! Soms gooi ik er ook nog een keiharde spijkerbroek ofzo bij, die draait dan ook een half uurtje mee.
Maakt echt verschil, en je hebt dat ding niet zo lang aan!
zondag 11 januari 2026 om 17:03
zondag 11 januari 2026 om 18:15
Deze heb ik vorige week gekocht. Idd de hotel royal in 70x140.
Leken me idd mooi dik en zacht.
Ben benieuwd hoe dat blijft na een paar keer wassen
zondag 11 januari 2026 om 18:44
gonniegijsje schreef: ↑11-01-2026 16:35Ikea is prima!
Droger maakt wel heel veel verschil in zachtheid trouwens
Maar welke dan? Ze hebben meerdere soorten.
Ik heb een stapeltje Ikea voor vakantie enzo maar die zijn dun en niet lekker zacht. Ook niet in de droger.
zondag 11 januari 2026 om 18:54
Die vind ik wel snel slecht worden. Trek je ook kapot na een tijd. Ik heb ooit, zo’n 20 jaar geleden, handdoeken bij V&D gekocht en daarna ben ik handdoeken bij de HEMA gaan kopen. Die van V&D zijn na 20 jaar intensief gebruik nog steeds goed, die van de hema heb ik al tig keer moeten vervangen.
Ik heb er ook nog van van Walra via AH, die lijken wel beter te zijn. Maar ik lees ook even mee, want ik ben naar precies hetzelfde op zoek als TO.
zondag 11 januari 2026 om 19:01
Deze heb ik ook, nu ca half jaar, en ze blijven vooralsnog mooi en zacht! Lekker dik ook.madamecannibale schreef: ↑11-01-2026 15:11Ik heb deze: https://www.hema.nl/wonen-slapen/badkam ... lsrc=aw.ds
zondag 11 januari 2026 om 19:59
zondag 11 januari 2026 om 20:54
O ja...
Helemaal met je eens!
Voor mijn gevoel is de kwaliteit van handdoeken enorm achteruit gegaan.
Mijn 20 jarige ikea en hema worden echt oud en versleten, maar hun vervangers zijn zo bagger dat ik deze toch uiteindelijk weer gebruik...
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in