Brievenbuscadeaus

12-01-2026 22:57 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar leuke brievenbuscadeaus/webshops, want ik ben een beetje inspiratieloos. En niet alleen dat, met welke cadeaus heb jij goede ervaringen?

Ik stuur naar bijv oud-collega's of vriendinnen graag een cadeautje rond hun verjaardag en heb dit ook al een paar keer gedaan. Bijv brownies of thee, maar weet het mu even niet.

Wie heeft dé tip? Dan kan ik wellicht weer even vooruit. :mrgreen:

Oh en heeft iemand ervaring met de Boterkoekbroers? Die kwam ik tegen in m'n algoritme. ;)
Ik heb vaak genoeg brievenbus-cadeau's gekregen waar geen chocolade in zat. Droogbloemen, thee, zeepjes/verzorgingsproducten, sokken, kleine decoraties voor in huis, boeken, enz.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Madam_Madness schreef:
13-01-2026 09:34
Ik heb vaak genoeg brievenbus-cadeau's gekregen waar geen chocolade in zat. Droogbloemen, thee, zeepjes/verzorgingsproducten, sokken, kleine decoraties voor in huis, boeken, enz.
Laat ik het anders verwoorden dan: van de tips op de eerste pagina is het gros zoetigheid. Dat is blijkbaar het eerste waaraan men denkt?
Nova schreef:
13-01-2026 10:58
Laat ik het anders verwoorden dan: van de tips op de eerste pagina is het gros zoetigheid. Dat is blijkbaar het eerste waaraan men denkt?
Klopt en er is ook altijd chocolade of andere zoetigheid waar je uit kunt kiezen bij die aanbieders. Maar als je zoekt op die sites kun je gelukkig ook andere dingen vinden.
Monsters are real, ghostes are real too. They live inside us, and sometimes, they win.
Stephen King
Dit topic brengt me wel op leuke ideeën, vriendin krijgt morgen een ingreep ik ga vanmiddag een pakketje maken .
Nova schreef:
13-01-2026 09:18
Het is opvallend dat vrijwel alle brievenbuscadeaus zoete dingen zijn (en bloemen): chocolade, brownie, bakkerij.
Kent iemand iets dergelijks met hartige dingen bv noten?
Dat dacht ik ook. Vandaar mijn suggestie van bioscoop-pakket. Kun je zelf samenstellen naar de smaak van de ontvanger. Bij bioscoop kan zowel hartig als zoet
Nova schreef:
13-01-2026 09:24
Maar grappig genoeg zit ook hier in de meeste brievenbuscadeaus chocolade. Wel een paar andere opties, maar dan weer met wijn.

Krijg je dat dan in een knijpzakje door de brievenbus? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
13-01-2026 22:29
Krijg je dat dan in een knijpzakje door de brievenbus? :P
Je zit er niet ver naast!

Afbeelding
Laatsr heb ik een bedankje aan een zieke kennis gestuurd. Het was een plantje dat op een lichtplaatje stond. Een lichtje in donkere tijden. Het werd erg gewaardeerd
Wat een leuke ideeën zitten erbij! Hier kan ik wel wat mee. :-D
jooppie schreef:
12-01-2026 23:00
Oma's appeltaart bij brievenbustaart.nl

Slechte ervaring mee. Ooit een keer besteld. Ik maar wachten. Kreeg niks. Mail gestuurd, geen reactie. Toen maar onder een filmpje van hen op social media een reactie geplaatst. Ook geen reactie op gekregen. Daar bestel ik niet meer.
Kijk ook eens bij een kleine ondernemer!
Gisselle schreef:
14-01-2026 10:12
Kijk ook eens bij een kleine ondernemer!

Dan is het handig als die genoemd worden, zodat TO (en anderen) daar kan kijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
PatsBoem schreef:
14-01-2026 10:00
Laatsr heb ik een bedankje aan een zieke kennis gestuurd. Het was een plantje dat op een lichtplaatje stond. Een lichtje in donkere tijden. Het werd erg gewaardeerd
Waar heb je dat besteld?
Gisselle schreef:
14-01-2026 10:10
Slechte ervaring mee. Ooit een keer besteld. Ik maar wachten. Kreeg niks. Mail gestuurd, geen reactie. Toen maar onder een filmpje van hen op social media een reactie geplaatst. Ook geen reactie op gekregen. Daar bestel ik niet meer.
Vervelend!
Ik heb er meerdere keren besteld en nooit problemen gehad.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven