My kitchen rules
woensdag 28 januari 2026 om 20:21
woensdag 28 januari 2026 om 20:29
Ja dat vind ik ook erg jammer dat gedoe het hoeft niet allemaal poeslief maar dit is het andere uiterste .
Ik kijk nu terug benieuwd wat er mis gaat bij Simone en Viviane de voorstukjes voorspellen niet veel goeds .
Ik vind het stel leuk , de broer en zus en de broers beide Italiaanse koppels minder .
Ik kijk nu terug benieuwd wat er mis gaat bij Simone en Viviane de voorstukjes voorspellen niet veel goeds .
Ik vind het stel leuk , de broer en zus en de broers beide Italiaanse koppels minder .
woensdag 28 januari 2026 om 21:13
nee niet vooruit kijken, vandaag was de derde aflevering pas volgens mij, maar ik begreep dat jij nog niet zo ver was. ja dessert komt morgen, en dan begint het volgende duo.Yildizlar2 schreef: ↑28-01-2026 20:48Kun je voorruit kijken dan ? Ik zie het niet op Videoland . Het stopt toch voor het dessert ?
nlies wijzigde dit bericht op 28-01-2026 22:39
0.72% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 28 januari 2026 om 22:40
klopt, zag dat mijn tb weer eens vreemd heeft gedaan de vorige post, dus dat bijgewerktMargriet86 schreef: ↑28-01-2026 22:21Ik heb maar een deel van de moeders gezien. Programma was afgelopen en deel 3 begint met de Italianen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in