Alarmsysteenm
maandag 9 februari 2026 om 15:42
Hoi!
Ik was benieuwd of iemand een betrouwbaar alarmsysteem (allround systeem, dus met camera's, alarm, detectiemeldingen en een app waar dit mee te bedienen is) kan aanraden. Wij zijn nu aangesloten bij Verisure, maar om redenen toch opzoek naar een andere leverancier.
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald bedrijf, en waarom is die ervaring zo goed? Ik hoor graag!
Ik was benieuwd of iemand een betrouwbaar alarmsysteem (allround systeem, dus met camera's, alarm, detectiemeldingen en een app waar dit mee te bedienen is) kan aanraden. Wij zijn nu aangesloten bij Verisure, maar om redenen toch opzoek naar een andere leverancier.
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald bedrijf, en waarom is die ervaring zo goed? Ik hoor graag!
maandag 9 februari 2026 om 17:37
zonnebloempitjes schreef: ↑09-02-2026 16:13Hoezo? Ik vraag om aanbevelingen voor een beveiligingssysteem, niet of anderen ook ontevreden zijn over Verisure.
Nee, maar als je ontevreden bent vanwege hun apparatuur en een ander bedrijf heeft dezelfde apparatuur, dan heb je daar niet veel aan. Bijvoorbeeld.
Harba lorifa
maandag 9 februari 2026 om 18:07
Nou zo raar vind ik de vraag niet .
maandag 9 februari 2026 om 18:22
Inderdaad.
Rare defensieve antwoorden van TO terwijl mensen haar verder willen helpen.
maandag 9 februari 2026 om 18:27
Het gaat er, nogmaals, niet om waarom niet tevreden ben met Verisure. Ik vraag enkel om aanbevelingen. Het lijkt mij ook niet dat, als iemand een systeem aanbeveelt, daarbij zelf ook weet dat dit hetzelfde systeem is als dat van Verisure bijv.
Ik vind het niet nodig om op welke manier dan ook iets slechts te schrijven over Verisure, en omdat dit ook helemaal niet nodig is, snap ik die vraag dus nièt.
Ik vind het niet nodig om op welke manier dan ook iets slechts te schrijven over Verisure, en omdat dit ook helemaal niet nodig is, snap ik die vraag dus nièt.
maandag 9 februari 2026 om 19:07
maandag 9 februari 2026 om 19:56
maandag 9 februari 2026 om 20:48
Dank je wel, appelflap.
maandag 9 februari 2026 om 21:45
Verisure maakt de spullen niet zelf, die kopen het in en plakken hoogstens hun logo er op. Anderen kunnen dus gewoon hetzelfde leveren zonder dat degene die dat heeft weet of Verisure hetzelfde levert.zonnebloempitjes schreef: ↑09-02-2026 18:27Het gaat er, nogmaals, niet om waarom niet tevreden ben met Verisure. Ik vraag enkel om aanbevelingen. Het lijkt mij ook niet dat, als iemand een systeem aanbeveelt, daarbij zelf ook weet dat dit hetzelfde systeem is als dat van Verisure bijv.
Dus is het best wel van belang waarom je niet tevreden bent. Is het apparatuur in huis die niet voldoet, is het backoffice service die ze bieden, of iets anders.
maandag 9 februari 2026 om 21:47
Het mooiste is een systeem dat niet van cloud functionaliteit afhankelijk is maar dat gewoon via een telefoon- of internetverbinding met een meldbank is verbonden. En als een meldbank er mee stopt dat het ook bij een andere meldbank werkt zonder dat je nieuwe spullen moet gaan installeren.
maandag 9 februari 2026 om 22:06
Uiteraard is dat vervolgens 100% aan jou. Maar dan heb ik mijn tijd verspild aan het tikken van een zinloze reactie omdat jij het niet nodig vond even toe te lichten wat precies het probleem is met Verisure.
maandag 9 februari 2026 om 22:18
Zijn alle topicopeners verleerd hoe het is om een gesprek te hebben tegenwoordig? De topics die in de opening al schrijven dat ze enkel een bepaald soort antwoorden willen hebben, of topicstarters die niet in willen gaan op vragen van reageerders, het is schering en inslag.
Alsof er geen besef is dat een forum bestaat uit echte mensen met hun eigen mores en makken.
Zie een topic openen niet als een verlengstuk van Google, maar als een echt gesprek met vage kennissen of vrienden.
Alsof er geen besef is dat een forum bestaat uit echte mensen met hun eigen mores en makken.
Zie een topic openen niet als een verlengstuk van Google, maar als een echt gesprek met vage kennissen of vrienden.
dinsdag 10 februari 2026 om 09:16
ladadieladieda schreef: ↑09-02-2026 22:18Zijn alle topicopeners verleerd hoe het is om een gesprek te hebben tegenwoordig? De topics die in de opening al schrijven dat ze enkel een bepaald soort antwoorden willen hebben, of topicstarters die niet in willen gaan op vragen van reageerders, het is schering en inslag.
dinsdag 10 februari 2026 om 10:02
Haha, ik communiceer nog vriendelijker met ChatGPT dan sommige topicopeners met mensen hier!ladadieladieda schreef: ↑09-02-2026 22:18Zijn alle topicopeners verleerd hoe het is om een gesprek te hebben tegenwoordig? De topics die in de opening al schrijven dat ze enkel een bepaald soort antwoorden willen hebben, of topicstarters die niet in willen gaan op vragen van reageerders, het is schering en inslag.
dinsdag 10 februari 2026 om 11:08
En zie hier bijna een pagina vol, zonder advies en zonder dat de vraag van TO nou eigenlijk een beetje duidelijk geworden is. Nutteloos toch, TO? Zou je nog eens willen heroverwegen of je hier antwoord wilt hebben? En dan dus ook de antwoorden wil geven die mensen hier meerdere keren stellen, gewoon om jouw vraag te kunnen beantwoorden?
Het lijkt nu alsof je een schoenwinkel inloopt (je weet wel, zo'n ouderwetse, stenen winkel, waar je vroeger binnenstapte om gewoon door een persoon geholpen te worden), om advies vraagt voor je aankoop en alleen dan alleen wilt aangeven dat je "schoenen" wilt. De vragen wat voor model je wilt (een pump, een wandelschoen, een sandaal) en wat voor kleur, beantwoord je met alleen maar "gewoon, een schoen" en de verkoper kan dan alleen maar de winkel in wijzen: kies maar. Waarna jij teleurgesteld de winkel verlaat: "advies geven doen ze tegenwoordig ook niet meer!"
Het lijkt nu alsof je een schoenwinkel inloopt (je weet wel, zo'n ouderwetse, stenen winkel, waar je vroeger binnenstapte om gewoon door een persoon geholpen te worden), om advies vraagt voor je aankoop en alleen dan alleen wilt aangeven dat je "schoenen" wilt. De vragen wat voor model je wilt (een pump, een wandelschoen, een sandaal) en wat voor kleur, beantwoord je met alleen maar "gewoon, een schoen" en de verkoper kan dan alleen maar de winkel in wijzen: kies maar. Waarna jij teleurgesteld de winkel verlaat: "advies geven doen ze tegenwoordig ook niet meer!"
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in