Epstein files
zondag 8 februari 2026 om 21:20
Afgelopen week hoorde ik dat de files geredacteerd online waren gekomen. Uit juridische interesse dacht ik even te bekijken hoe goed (slecht) het allemaal zwart gelakt zou zijn. Zelfs nog met een kennis geappt dat ze kennelijk geen idee hadden hoe zulke dingen goed geredacteerd moeten worden.
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
maandag 9 februari 2026 om 23:06
Let op! Zware content:
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 246048.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 660651.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 249613.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 563164.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 731361.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 731341.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 731393.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 025218.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 246048.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 660651.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 249613.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 563164.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 731361.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 731341.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 731393.pdf
https://www.justice.gov/epstein/files/D ... 025218.pdf
hvm wijzigde dit bericht op 09-02-2026 23:50
3.44% gewijzigd
maandag 9 februari 2026 om 23:21
^^ wat ik zo vreselijk vind voor de slachtoffers is dat hun verklaringen zo moeilijk zijn. Want ze waren niet alleen jong, ook onder invloed, en dan nog alle trauma. Hoe komt je herinnering dan naar buiten? Er zijn accounts waaruit blijkt welk middelen-arsenaal, naast alcohol, er gebruikt is. Dat maakt het zo ongelofelijk tricky om bepaalde verklaringen te lezen, waarin een heel arsenaal aan bekende personen voorbij komt waardoor het te ongeloofwaardig wordt, terwijl er wel echt die erge dingen zijn gebeurt, alleen dan door een deel van die personen en nog onbekende personen. De verklaring is dan juridisch bijna niet meer bruikbaar omdat een advocaat dan zou wijzen op:
'aha, hij noemde Soros en Bush en Clinton allemaal tegelijk aanwezig, terwijl die aantoonbaar in zomer xx niet daar tegelijk konden zijn. Dan is de rest ook niet waar'. Of 'Het slachtoffer is duidelijk labiel en daardoor kunnen we twijfelen aan iedere verklaring of herinnering van deze persoon'.
De jonge slachtoffers verkeerden een groot deel van de tijd onder invloed van slaapgebrek en middelen, er is bewust gebruik gemaakt van maskers en alcohol. Eigenlijk zou een heel ervaren jurist hen hebben moeten bijstaan bij het maken van verklaringen en het afnemen van verklaringen. Alles compartimentaliseren. Al kan ik me voorstellen dat is aangedrongen op namen en je dan namen noemt die je kent uit die tijd. Al met al echt een ziek deel van onze wereldorde en een verschrikking hoe diep ontmenselijking van vrouwen en kinderen kan gaan.
Ik hoop dat een gedegen team van mensen het voor elkaar krijgt om op te sporen welke mannen daar waren en wisten van misbruik. Klaag ze dan alleen daar maar voor aan, dat is te overzien en net zo goed jarenlang + restraining orders en public shame. De rest dan via fotomateriaal voor ergere dingen aanklagen.
Wat dat betreft pakt eindelijk Europa het ietsje beter aan -natuurlijk veel te laat-. Maar de koningshuizen wachten niet op een veroordeling als duidelijk is dat er ontegenzeggelijk vele grenzen zijn overschreden en wachten niet op 'hoe fout iemand was' maar 'dat iemand fout was'.
'aha, hij noemde Soros en Bush en Clinton allemaal tegelijk aanwezig, terwijl die aantoonbaar in zomer xx niet daar tegelijk konden zijn. Dan is de rest ook niet waar'. Of 'Het slachtoffer is duidelijk labiel en daardoor kunnen we twijfelen aan iedere verklaring of herinnering van deze persoon'.
De jonge slachtoffers verkeerden een groot deel van de tijd onder invloed van slaapgebrek en middelen, er is bewust gebruik gemaakt van maskers en alcohol. Eigenlijk zou een heel ervaren jurist hen hebben moeten bijstaan bij het maken van verklaringen en het afnemen van verklaringen. Alles compartimentaliseren. Al kan ik me voorstellen dat is aangedrongen op namen en je dan namen noemt die je kent uit die tijd. Al met al echt een ziek deel van onze wereldorde en een verschrikking hoe diep ontmenselijking van vrouwen en kinderen kan gaan.
Ik hoop dat een gedegen team van mensen het voor elkaar krijgt om op te sporen welke mannen daar waren en wisten van misbruik. Klaag ze dan alleen daar maar voor aan, dat is te overzien en net zo goed jarenlang + restraining orders en public shame. De rest dan via fotomateriaal voor ergere dingen aanklagen.
Wat dat betreft pakt eindelijk Europa het ietsje beter aan -natuurlijk veel te laat-. Maar de koningshuizen wachten niet op een veroordeling als duidelijk is dat er ontegenzeggelijk vele grenzen zijn overschreden en wachten niet op 'hoe fout iemand was' maar 'dat iemand fout was'.
maandag 9 februari 2026 om 23:53
Het is waar dat die verklaringen moeilijk te controleren zijn. Maar het feit dat er zoveel verschillende zijn, maakt voor mij toch veel duidelijk.Madrigalscapybara schreef: ↑09-02-2026 23:21^^ wat ik zo vreselijk vind voor de slachtoffers is dat hun verklaringen zo moeilijk zijn. Want ze waren niet alleen jong, ook onder invloed, en dan nog alle trauma. Hoe komt je herinnering dan naar buiten? Er zijn accounts waaruit blijkt welk middelen-arsenaal, naast alcohol, er gebruikt is. Dat maakt het zo ongelofelijk tricky om bepaalde verklaringen te lezen, waarin een heel arsenaal aan bekende personen voorbij komt waardoor het te ongeloofwaardig wordt, terwijl er wel echt die erge dingen zijn gebeurt, alleen dan door een deel van die personen en nog onbekende personen. De verklaring is dan juridisch bijna niet meer bruikbaar omdat een advocaat dan zou wijzen op:
dinsdag 10 februari 2026 om 01:43
Duidelijk een beta jij, want je rekenkunsten zijn een stuk beter dan je leesvaardigheid. Je had 3 pagina's terug al kunnen lezen dat ik zei dat ik ook wel snap dat de daders meestal mannen zijn, en jezelf derhalve deze moeite c.q. armoedige poging tot framing kunnen besparen.Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2026 17:25Nou okee Pollewop, ik heb het even voor je uitgerekend.
Jij stelt dus dat het qua zedenmisdrijven geen reet uitmaakt, die kunnen net zo goed gepleegd worden door een man als door een vrouw. Dus de nulhypothese is: p=0,5.
Ik stel, op basis van het eerder aangehaalde empirisch onderzoek, dat de kans dat de pleger een man groter is of gelijk aan 0,98.
Ik neem nu 100 gevallen, waarvan er 98 keer een man uitkomt, en dan reken ik uit hoe groot de kans is dat we te maken hebben met toeval op basis van die 0,5 van jou.
En raai es wat:
Het antwoord, berekend met een online binomiale calculator:\(P(X\ge 98)\approx 1,73\times 10^{-25}\) Dit getal is vrijwel nul (\(0,000...\) met 24 nullen na de komma).
Dus nee vriend, dit is geen toeval.
Maar met zo'n wiskundeknobbel kun je vast ook uitrekenen welk percentage van de mannen géén verkrachter is, en het volgens jou verdient om aangekeken te worden op de daden van anderen.
Overigens zijn terroristen, fietsendieven en drugsdealers zijn ook meestal mannen. Anders flikker je dat ook nog even bij ze over de schutting, want wat maakt het uit dat de bulk van de mannen dat niet is?
Dit zal wel weer mansplaining zijn van mijn kant. Maar in tegenstelling tot jou en het gros van de overige posters in dit topic had ik wel het fatsoen om niet persoonlijk te worden of me te verlagen tot beledigingen. Met je mansplaining..
98% van de posters hier zit alleen maar in een 'mannen zijn slecht, vrouwen zijn zielig' circlejerk en als je daar niet klakkeloos in meegaat ben je aan het mansplainen, onderdeel van het probleem, moet je je inlezen (alsof je er niet al jaren mee doodgegooid wordt) of ben je een emotioneel wezen.
Een voorbeeld: Iemand roept dat mannen altijd weg komen met verkrachting. Dat klopt. Mijn zusje is slachtoffer en is op de meest walgelijke manier afgewimpeld op het bureau. Maar ikzelf ook, nadat ik blijvend letsel heb na een mishandeling. En mijn buren ook nadat er bij ze ingebroken was. Is het probleem dan een cultuur waarin verkrachters wegkomen met hun daden, of de onwil / gebrek aan capaciteit van de politie in het algemeen? Dat is het soort nuance wat hier mist, en het slaat een beetje door allemaal.
Ik ben in het uitgaansleven meerdere malen in mijn kruis gegrepen (door een wildvreemde vrouw). Borsten en billen in een drukke kroeg tegen me aan is elke avond dat ik op stap ga gegarandeerd, zonder uitzondering. Het aantal keren dat ik in onveilige situaties kwam -of zelfs moest rennen voor mijn leven- als ik 's nachts door een grote stad liep is niet op een hand te tellen (door mannen), dus nee, vrouwen hebben geen monopolie op onveilig zijn. Het aantal vrouwen die ik heb gedate die met geen enkel respect met hun medemens (man) omgaan is groter dan het aantal die fatsoen had (als in, je 200 euro laten betalen voor een date, het bed met je delen en je de volgende dag ghosten, dat soort grappen).
Bottomline: Ik heb nog nooit een vrouw behandeld op de manier waarop legio vrouwen mij behandeld hebben. De helft ervan is geen haar beter, ik heb alleen het privilege dat ze fysiek geen bedreiging vormen. En mede daarom (lees; mede, want ik kan het ook zonder mijn persoonlijke ervaringen af) heb ik een beetje moeite met het beeld wat hier wordt geschetst, of ook nog eens het kruis te dragen voor daden van mensen waar ik niets mee te maken heb. Ik loop ook niet te bazuinen dat alle vrouwen profiteurs zijn die je drankjes laten betalen, die je dumpen na een nacht seks, of die je in je kruis grijpen in de kroeg - het is wel de ervaring die ik met pak em beet 50% van de vrouwen heb. Maar je hoort mij niet zeggen dat vrouwen die zich daar niet tegen uitspreken mede schuldig zijn.
En ik weet gewoon dat dit topic bulkt van de vrouwen die dit lezen en denken; hij zal het wel verdiend hebben, of iets in die geest. Want de ongenuanceerde mannenhaat in dit topic is echt off the charts.
En dan moet ik ook nog uitleggen waarom dat niet helpt om de verhoudingen tussen de sekses te verbeteren?
En ja, ik snap ook wel dat veel vrouwen zich niet veilig voelen op straat, en daar ook goede redenen voor hebben.
Dat vrouwen die vroeger door hun vieze oom op schoot werden gepakt ook geen uitzondering zijn.
En ik vind het ook walgelijk als mannen vrouwen nafluiten op straat.
Maar als men zelfs Ghislaine Maxwell nog in een slachtofferrol weet te krijgen (opgeofferd door mannen... - dezelfde mannen die ze nu beschermt, maar dat ter zijde) dan ben je wel echt een potje gebiasd als je het mij vraagt, en om terug te gaan naar de geest van dit topic, ook nog eens stekeblind voor wat de gebeurtenissen op Epstein eiland (of beter gezegd, op de 12 nieuwe eilanden) nu werkelijk betekenen - en het werkt perfect, want daar is inderdaad niemand mee bezig.
Dit topic ging over de Epstein files. En wat daarin staat beperkt zich niet alleen tot seksueel misbruik (en ook niet tot meisjes, newsflash). Maar iemand die dat nu nog steeds niet snapt, of dat niet wil zien ondanks dat het inmiddels op straat ligt, kan gewoon lekker in zijn of haar bubbel blijven leven want 'vieze mannen' is natuurlijk het enige probleem hier. Straks weer lekker een Hollywood film streamen, een leuk setje van Victoria's Secret kopen en lekker huilie doen in je slachtofferrol, over de rug van slachtoffers die wél echt misbruikt zijn - nota bene door de mensen die je zelf sponsort. Het moet natuurlijk wel comfortabel blijven allemaal. Maar ik vermoed dat ik de enige ben in dit topic die n.a.v. dit soort schandelen mijn streaming abbo's heeft gecanceld. Wat hebben jullie gedaan, behalve mannen bashen? Laten we niet doen alsof er in dit topic ook maar iemand is die echt een fuck geeft om de slachtoffers.
dinsdag 10 februari 2026 om 05:01
Een hoop gejank over ‘circlejerks’ van vrouwen op een vrouwenforum op een topic over zedendelicten gepleegd op meisjes en vrouwen. Als het niet zo triest was zou ik er mee kunnen lachen. Je zou je ook gewoon kwaad kunnen maken om het aanzienlijke deel der penisdragers (daders en hun cheerleaders) die ervoor zorgen dat minimaal 78% van de vrouwen op iedere penisdrager een risicoanalyse moet loslaten. Want door schade en schande wijzer geworden. Vooral dat eerste, dat tweede krijg je gratis als toegift erbij. Ook een aanzienlijk deel van de overige 22% der vrouwen bouwen buffers in.pollewop schreef: ↑10-02-2026 01:43Duidelijk een beta jij, want je rekenkunsten zijn een stuk beter dan je leesvaardigheid. Je had 3 pagina's terug al kunnen lezen dat ik zei dat ik ook wel snap dat de daders meestal mannen zijn, en jezelf derhalve deze moeite c.q. armoedige poging tot framing kunnen besparen.
Maar met zo'n wiskundeknobbel kun je vast ook uitrekenen welk percentage van de mannen géén verkrachter is, en het volgens jou verdient om aangekeken te worden op de daden van anderen.
Overigens zijn terroristen, fietsendieven en drugsdealers zijn ook meestal mannen. Anders flikker je dat ook nog even bij ze over de schutting, want wat maakt het uit dat de bulk van de mannen dat niet is?
Dit zal wel weer mansplaining zijn van mijn kant. Maar in tegenstelling tot jou en het gros van de overige posters in dit topic had ik wel het fatsoen om niet persoonlijk te worden of me te verlagen tot beledigingen. Met je mansplaining..
98% van de posters hier zit alleen maar in een 'mannen zijn slecht, vrouwen zijn zielig' circlejerk en als je daar niet klakkeloos in meegaat ben je aan het mansplainen, onderdeel van het probleem, moet je je inlezen (alsof je er niet al jaren mee doodgegooid wordt) of ben je een emotioneel wezen.
Een voorbeeld: Iemand roept dat mannen altijd weg komen met verkrachting. Dat klopt. Mijn zusje is slachtoffer en is op de meest walgelijke manier afgewimpeld op het bureau. Maar ikzelf ook, nadat ik blijvend letsel heb na een mishandeling. En mijn buren ook nadat er bij ze ingebroken was. Is het probleem dan een cultuur waarin verkrachters wegkomen met hun daden, of de onwil / gebrek aan capaciteit van de politie in het algemeen? Dat is het soort nuance wat hier mist, en het slaat een beetje door allemaal.
Ik ben in het uitgaansleven meerdere malen in mijn kruis gegrepen (door een wildvreemde vrouw). Borsten en billen in een drukke kroeg tegen me aan is elke avond dat ik op stap ga gegarandeerd, zonder uitzondering. Het aantal keren dat ik in onveilige situaties kwam -of zelfs moest rennen voor mijn leven- als ik 's nachts door een grote stad liep is niet op een hand te tellen (door mannen), dus nee, vrouwen hebben geen monopolie op onveilig zijn. Het aantal vrouwen die ik heb gedate die met geen enkel respect met hun medemens (man) omgaan is groter dan het aantal die fatsoen had (als in, je 200 euro laten betalen voor een date, het bed met je delen en je de volgende dag ghosten, dat soort grappen).
Bottomline: Ik heb nog nooit een vrouw behandeld op de manier waarop legio vrouwen mij behandeld hebben. De helft ervan is geen haar beter, ik heb alleen het privilege dat ze fysiek geen bedreiging vormen. En mede daarom (lees; mede, want ik kan het ook zonder mijn persoonlijke ervaringen af) heb ik een beetje moeite met het beeld wat hier wordt geschetst, of ook nog eens het kruis te dragen voor daden van mensen waar ik niets mee te maken heb. Ik loop ook niet te bazuinen dat alle vrouwen profiteurs zijn die je drankjes laten betalen, die je dumpen na een nacht seks, of die je in je kruis grijpen in de kroeg - het is wel de ervaring die ik met pak em beet 50% van de vrouwen heb. Maar je hoort mij niet zeggen dat vrouwen die zich daar niet tegen uitspreken mede schuldig zijn.
En ik weet gewoon dat dit topic bulkt van de vrouwen die dit lezen en denken; hij zal het wel verdiend hebben, of iets in die geest. Want de ongenuanceerde mannenhaat in dit topic is echt off the charts.
En dan moet ik ook nog uitleggen waarom dat niet helpt om de verhoudingen tussen de sekses te verbeteren?
En ja, ik snap ook wel dat veel vrouwen zich niet veilig voelen op straat, en daar ook goede redenen voor hebben.
Dat vrouwen die vroeger door hun vieze oom op schoot werden gepakt ook geen uitzondering zijn.
Maar als men zelfs Ghislaine Maxwell nog in een slachtofferrol weet te krijgen (opgeofferd door mannen... - dezelfde mannen die ze nu beschermt, maar dat ter zijde) dan ben je wel echt een potje gebiasd als je het mij vraagt, en om terug te gaan naar de geest van dit topic, ook nog eens stekeblind voor wat de gebeurtenissen op Epstein eiland (of beter gezegd, op de 12 nieuwe eilanden) nu werkelijk betekenen - en het werkt perfect, want daar is inderdaad niemand mee bezig.
Dit topic ging over de Epstein files. En wat daarin staat beperkt zich niet alleen tot seksueel misbruik (en ook niet tot meisjes, newsflash). Maar iemand die dat nu nog steeds niet snapt, of dat niet wil zien ondanks dat het inmiddels op straat ligt, kan gewoon lekker in zijn of haar bubbel blijven leven want 'vieze mannen' is natuurlijk het enige probleem hier. Straks weer lekker een Hollywood film streamen, een leuk setje van Victoria's Secret kopen en lekker huilie doen in je slachtofferrol, over de rug van slachtoffers die wél echt misbruikt zijn - nota bene door de mensen die je zelf sponsort. Het moet natuurlijk wel comfortabel blijven allemaal. Maar ik vermoed dat ik de enige ben in dit topic die n.a.v. dit soort schandelen mijn streaming abbo's heeft gecanceld. Wat hebben jullie gedaan, behalve mannen bashen? Laten we niet doen alsof er in dit topic ook maar iemand is die echt een fuck geeft om de slachtoffers.
Mijn man vindt het ook niet leuk dat hij bij het uitlaten van de hond in het donker geschat en gewogen wordt op het mogelijke veiligheidsrisico dat hij kan opleveren door vrouwen op straat. Echter, in plaats van janken om zijn gekrenkte ego en het grote Onrecht dat hem als penisdrager wordt aangedaan, steekt hij gewoon die straat over want die situatie is niet haar schuld noch de zijne. Omdat hij ook weet dat die vrouw niet kan ruiken dat hij een onschadelijke penisdrager is en hij gewoon zo’n mens is die dan zijn piepkleine steentje bijdraagt. Zodat tenminste die ene vrouw op dat moment niet in haar hoofd hoeft te bedenken of ze haar huis rennend kan bereiken, of ze nu zelf moet oversteken of confronterend met een ruk omdraaien en passeren, wie ze kan bellen, of ze iets scherps in haar jaszak heeft om mee uit te kunnen halen, of naar huis lopen wel verstandig is of toch maar bij een vreemd huis waar nog licht is aanbellen, zichzelf voor de kop slaan dat ze schoenen aan heeft getrokken waar ze niet op kan rennen/flink mee kan schoppen, etc. Een piepklein steentje maar. Je weet wel, het verschil tussen een lul met pootjes en een mens met wat empathisch vermogen.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
dinsdag 10 februari 2026 om 05:33
Ik ken geen vrouw die geen slachtoffer ispollewop schreef: ↑10-02-2026 01:43Duidelijk een beta jij, want je rekenkunsten zijn een stuk beter dan je leesvaardigheid. Je had 3 pagina's terug al kunnen lezen dat ik zei dat ik ook wel snap dat de daders meestal mannen zijn, en jezelf derhalve deze moeite c.q. armoedige poging tot framing kunnen besparen.
dinsdag 10 februari 2026 om 07:58
dinsdag 10 februari 2026 om 08:37
Vol verbazing (en walging) volg ik de Epstein files, vnl Amerikaanse journalisten en onderzoekers. De mails die er verstuurd zijn… niet te geloven. De mails zijn echt, daar is geen twijfel over mogelijk, volwassenen die alleen maar over pizza mailen en andere etenswaren waarvan het duidelijk is dat het niet over pizza of beef jerky gaat. Ik denk dat het hele verhaal nog veel verder gaat dan dat wij ons kunnen voorstellen. Je hoopt dat het geen waar is maar ik vrees er voor
dinsdag 10 februari 2026 om 08:52
Je zegt het precies Pollewop. Jij hebt het privelege dat het andere geslacht geen fysieke bedreiging vormt.
Wat dus betekent dat jij nooit hoeft te bedenken wat je zal doen als er een vrouw op een potentieel verdachte manier in je buurt komt. Ik wou dat alle mannen waren als die van Lemoos en mijn eigen man. Het zou alleen al mijn dagelijkse wandelingen als het vroeg donker is een stuk relaxter maken.
En 'betalen en daarna geghost worden' is juist onderdeel van het probleem. Jij betaalde en vindt blijkbaar dat je daarmee rechten verwerft op haar aandacht. Betaal gewoon niet of alleen jouw deel dan.
En ja, ghosten in het algemeen is heel onbeschoft. Maar dat is het ook als je niet betaald zou hebben. Dat je er expliciet bij vermeldt dat je betaald had, zegt me dat je vindt dat daar iets voor terug moet komen.
En verder ben ik benieuwd op wat voor plekken jij in hemelsnaam uitgaat of in wat voor kringen jij je begeeft. De mannen die ik ken worden nooit tig keer per avond aangerand door een vrouw en hoeven ook zelden tot nooit te rennen voor hun leven. Dat je in een drukke kroeg soms tegen elkaar aanstaat, ja, dat is wel een feit.
Wat dus betekent dat jij nooit hoeft te bedenken wat je zal doen als er een vrouw op een potentieel verdachte manier in je buurt komt. Ik wou dat alle mannen waren als die van Lemoos en mijn eigen man. Het zou alleen al mijn dagelijkse wandelingen als het vroeg donker is een stuk relaxter maken.
En 'betalen en daarna geghost worden' is juist onderdeel van het probleem. Jij betaalde en vindt blijkbaar dat je daarmee rechten verwerft op haar aandacht. Betaal gewoon niet of alleen jouw deel dan.
En ja, ghosten in het algemeen is heel onbeschoft. Maar dat is het ook als je niet betaald zou hebben. Dat je er expliciet bij vermeldt dat je betaald had, zegt me dat je vindt dat daar iets voor terug moet komen.
En verder ben ik benieuwd op wat voor plekken jij in hemelsnaam uitgaat of in wat voor kringen jij je begeeft. De mannen die ik ken worden nooit tig keer per avond aangerand door een vrouw en hoeven ook zelden tot nooit te rennen voor hun leven. Dat je in een drukke kroeg soms tegen elkaar aanstaat, ja, dat is wel een feit.
dinsdag 10 februari 2026 om 09:26
Reactie Britse koningshuis: William en Kate 'diep verontrust' over Epstein-onthullingen - https://nos.nl/l/2601602
Reactie Noorse koningshuis:
Noorse kroonprinses biedt officieel excuses aan voor vriendschap met Epstein - https://nos.nl/l/2601204
Ik verwacht dat Andrew wel wat verdere maatregelen tegemoet kan zien.
dinsdag 10 februari 2026 om 10:43
dinsdag 10 februari 2026 om 10:44
Voer een naam in en "doe zelf onderzoek", kennelijk is dat de "sport" aan dit soort datadumps.
https://www.justice.gov/epstein
Spoiler: Geert Wilders staat erin.
dinsdag 10 februari 2026 om 11:51
Heerlijke advocaat heeft ze.
"Miss Maxwell is willing to speak fully and honestly if granted clemency by President Trump" (ruilhandel dus)
"The truth matters" (maar alleen als daar gratie tegenover staat)
President Trump is "innocent of any wrongdoing and only Miss Maxwell can explain why" (mits hij haar gratie geeft)
Wat een schande.
https://time.com/7375277/ghislaine-maxw ... cy-pardon/
dinsdag 10 februari 2026 om 12:28
Mark Rutte ook.Vanielje schreef: ↑10-02-2026 10:44Voer een naam in en "doe zelf onderzoek", kennelijk is dat de "sport" aan dit soort datadumps.
https://www.justice.gov/epstein
Spoiler: Geert Wilders staat erin.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 10 februari 2026 om 12:38
dinsdag 10 februari 2026 om 12:40
Lila-Linda schreef: ↑10-02-2026 12:38De Epstein-files bestaan uit miljoenen documenten uit meerdere overheidsonderzoeken. Dat een naam erin voorkomt, betekent alleen dat die tijdens een onderzoek is genoemd; veel mensen zijn onschuldig.
Maar het fotomateriaal, zoals van Trump is behoorlijk belastend.
Precies, maar toch moet specifiek Wilders genoemd worden.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in