Epstein files

08-02-2026 21:20 232 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen week hoorde ik dat de files geredacteerd online waren gekomen. Uit juridische interesse dacht ik even te bekijken hoe goed (slecht) het allemaal zwart gelakt zou zijn. Zelfs nog met een kennis geappt dat ze kennelijk geen idee hadden hoe zulke dingen goed geredacteerd moeten worden.
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
hvm schreef:
09-02-2026 04:15
Nou, ik zal het niet heel duidelijk omschrijven en even in wit zodat je keuze hebt om te lezen. Maar er zijn niet alleen dingen te lezen over sex trafficking van kinderen maar ook over het martelen van kindereren, het drinken van bloed van gemartelde en gedode kinderen. Het eten van babies. Het bezwangeren van meisjes om de babies te kunnen 'oogsten', het maken van martelfilmpjes en snuff,-filmpjes, etc.
Te erg voor woorden. En dan te bedenken hoeveel mensen hieraan mee gedaan hebben/nog steeds aan meedoen. De hele Trump-clan, Clinton, Bill Gates, Stephen Hawking, Elon Musk wilde er naar toe, Andrew, Sarah, Mette-Marit, Laurent van België is genoemd, veel mensen uit Hollywood, CEO's, advocaten, etc. Mijn maag draait om!
Dit zijn indianenverhalen. Dat hij contact had met zo’n beetje iedereen met geld en invloed wil niet zeggen dat deze lui ook minderjarigen hebben misbruikt.
Bontebok schreef:
15-02-2026 11:16
Dit zijn indianenverhalen. Dat hij contact had met zo’n beetje iedereen met geld en invloed wil niet zeggen dat deze lui ook minderjarigen hebben misbruikt.
Dat zijn geen indianenverhalen. Die hadden er niks mee te maken. Dit zijn de epstein-verhalen. Ik zou zeggen open de files en lees je in. Er is ook een docu op netflix. Er is niet voor niets zoveel comotie.
hvm schreef:
15-02-2026 11:50
Dat zijn geen indianenverhalen. Die hadden er niks mee te maken. Dit zijn de epstein-verhalen. Ik zou zeggen open de files en lees je in. Er is ook een docu op netflix. Er is niet voor niets zoveel comotie.
De dataset bevat miljoenen pagina’s tekst plus grote hoeveelheden foto’s en video’s. Die heb jij niet allemaal doorgelezen. Jij post hierboven enkele links naar een paar geïsoleerde pagina's waarvan jij vindt dat ze satanische praktijken bewijzen. Vreemd genoeg zijn dat exact de pagina's die bepaalde "alternatieve media" ook aangehaald hebben als "bewijs" hiervoor terwijl je in je OT aangeeft dat je uit interesse voor het zwartlakken van namen bent gaan lezen en niet zo goed wist wat er in de epstein files stond.
Vanielje schreef:
15-02-2026 13:31
De dataset bevat miljoenen pagina’s tekst plus grote hoeveelheden foto’s en video’s. Die heb jij niet allemaal doorgelezen. Jij post hierboven enkele links naar een paar geïsoleerde pagina's waarvan jij vindt dat ze satanische praktijken bewijzen. Vreemd genoeg zijn dat exact de pagina's die bepaalde "alternatieve media" ook aangehaald hebben als "bewijs" hiervoor terwijl je in je OT aangeeft dat je uit interesse voor het zwartlakken van namen bent gaan lezen en niet zo goed wist wat er in de epstein files stond.
En wat is je punt nu? Als je het niet wil geloven, dan doe je dat toch niet?
Mijn vraag was, wat nu nog ethisch is om wel of niet te doen.
Als jij zegt het is niet waar, prima, voor jou dus geen probleem om te doen wat je wil doen. Kan mij weinig schelen.
Ik heb wel moeite met de files en de inhoud daarvan, en daar ging mijn vraag over.
Tot nog toe heb ik weinig antwoorden op mijn vraag gehad, maar dat maakt niet uit.
hvm schreef:
Er is zoveel commotie omdat dit grootschalige misbruik van meisjes afschuwelijk is. Daar is het drinken van bloed niet voor nodig.
Danae schreef:
15-02-2026 14:19
Er is zoveel commotie omdat dit grootschalige misbruik van meisjes afschuwelijk is. Daar is het drinken van bloed niet voor nodig.
En wat is nu ethisch om wel of niet te doen?
hvm schreef:
Je gaat mij niet wijsmaken dat jij miljoenen pagina's hebt gelezen. Zal het nu lijkt is mensen epstein een verkrachter en mensenhandelaar. En mogelijk een spion voor de Russen dat is al erg genoeg. Je moet wel alle AI onzin kunnen filteren van de feiten.
Danae schreef:
15-02-2026 14:19
Ach nee, joh, complete onzin. En die voorkeur voor jonge meiden is ook niet voorbehouden aan de elite. Komt voor in alle culturen.
Vanielje schreef:
15-02-2026 13:31
Heel veel nepnieuws, alleen maar bedoeld om mensen angst te zaaien. Want dit voedt natuurlijk het eeuwenoude antisemitische complot van Joodse elite die enkel bestaat uit monsters die kinderen offeren
De realiteit is al erg genoeg. Verhalen over satanisme , offeren en bloed neem ik met een grote korrel zout. Als complot theoristen er graag in willen geloven moeten ze dat zelf weten.
Maar ik vind het lachwekkend dat je gelooft wat een paar mentaal zieke mensen hebben bedacht tijdens een psychose.
hvm schreef:
15-02-2026 14:12
En wat is je punt nu? Als je het niet wil geloven, dan doe je dat toch niet?
Mijn vraag was, wat nu nog ethisch is om wel of niet te doen.
Als jij zegt het is niet waar, prima, voor jou dus geen probleem om te doen wat je wil doen. Kan mij weinig schelen.
Ik heb wel moeite met de files en de inhoud daarvan, en daar ging mijn vraag over.
Tot nog toe heb ik weinig antwoorden op mijn vraag gehad, maar dat maakt niet uit.
Dat lijkt me duidelijk. Jij linkt allerlei personen/bedrijven aan een soort satanisch misbruik waarvoor je geen bewijs levert, laat staan van hun betrokkenheid daarbij terwijl je eerder aangeeft dit zelf uit deze miljoenen pagina's te hebben gehaald.

Als ik je daar op aanspreek krijg ik geen uitleg op de ernstige feiten waarvan jij deze bedrijven beschuldigt maar een ontwijkend "ik heb moeite met de files en de inhoud daarvan".
hvm schreef:
15-02-2026 14:53
En wat is nu ethisch om wel of niet te doen?
Geen ongefundeerde beschuldigingen doen op basis van de onderbuik en allerlei complotten en de uitvoering van het strafrecht aan de professionals over laten.
Vanielje schreef:
15-02-2026 15:05
Dat lijkt me duidelijk. Jij linkt allerlei personen/bedrijven aan een soort satanisch misbruik waarvoor je geen bewijs levert, laat staan van hun betrokkenheid daarbij terwijl je eerder aangeeft dit zelf uit deze miljoenen pagina's te hebben gehaald.

Als ik je daar op aanspreek krijg ik geen uitleg op de ernstige feiten waarvan jij deze bedrijven beschuldigt maar een ontwijkend "ik heb moeite met de files en de inhoud daarvan".
Waarom wordt je zo kwaad? Ik vertel gewoon wat ik gelezen heb en waar ik moeite mee heb. Is dat zo erg voor je?
Vanielje schreef:
15-02-2026 15:08
Geen ongefundeerde beschuldigingen doen op basis van de onderbuik en allerlei complotten en de uitvoering van het strafrecht aan de professionals over laten.
Waarom mag ik niet vertellen wat ik gelezen heb, en daarbij aangeven waar ik moeite mee heb? Is dat verboden of zo?
hvm schreef:
15-02-2026 15:20
Waarom mag ik niet vertellen wat ik gelezen heb, en daarbij aangeven waar ik moeite mee heb? Is dat verboden of zo?
Omdat je geen moeite lijkt te hebben met het misbruik maar alleen omdat er satanische rituelen zouden zijn gedaan. Dat is niet verboden, maar met de suggestie dat het alleen erg is (of in ieder geval veel erger) als de duivel aangeroepen wordt heb ik moeite mee.
hvm schreef:
15-02-2026 15:20
Ik vind het ongefundeerd of zonder behoorlijk bewijs beschuldigen van anderen als betrokken bij satanisch misbruik, ook als dat impliciet gebeurt, dicht in de buurt van smaad komen. En dat is wel degelijk verboden.
Danae schreef:
15-02-2026 15:22
Omdat je geen moeite lijkt te hebben met het misbruik maar alleen omdat er satanische rituelen zouden zijn gedaan. Dat is niet verboden, maar met de suggestie dat het alleen erg is (of in ieder geval veel erger) als de duivel aangeroepen wordt heb ik moeite mee.
Dat is niet zoals ik het bedoeld heb. Als je dat zo hebt geïnterpreteerd, dan heb ik dat niet duidelijk omschreven. Maar ik heb wel heel veel moeite met de omvang en alle mensen die hiermee gemoeid waren.
Vanielje schreef:
15-02-2026 15:27
Ik vind het ongefundeerd of zonder behoorlijk bewijs beschuldigen van anderen als betrokken bij satanisch misbruik, ook als dat impliciet gebeurt, dicht in de buurt van smaad komen. En dat is wel degelijk verboden.
Ik heb alleen geschreven wat ik heb gelezen in documenten die door het DOJ zijn vrijgegeven. Dus hoezo?
hvm schreef:
15-02-2026 15:32
Ik heb alleen geschreven wat ik heb gelezen in documenten die door het DOJ zijn vrijgegeven. Dus hoezo?
Dat is nog geen bewijs. Ik kan jou morgen ook een mail sturen dat eenhoorns bestaan.
hvm schreef:
15-02-2026 15:32
Klopt niet. Je noemt in je Ot een hele rij grote bedrijven op waarmee je geen zaken meer zou moeten willen doen en begint vervolgens over het aanhangen van satanische dingen. Je doet allerlei beschuldigingen maar onderbouwt niets.
Ja, ik mag gewoon zeggen dat ik niet weet wat ethisch is. In mijn OT heb ik niemand ergens van beschuldigd. Juist omdat ik het niet weet. De namen in de latere post staan allemaal in de files genoemd. En dat is ook gewoon erkend. Dus ik zie je punt niet zo.
hvm schreef:
15-02-2026 15:48
Ja, ik mag gewoon zeggen dat ik niet weet wat ethisch is. In mijn OT heb ik niemand ergens van beschuldigd. Juist omdat ik het niet weet. De namen in de latere post staan allemaal in de files genoemd. En dat is ook gewoon erkend. Dus ik zie je punt niet zo.
Eerst aangeven dat je geen zaken met bepaalde bedrijven moet willen doen en vervolgens aangeven dat je geen idee had dat satanisch misbruik zo enorm groot was, is wel degelijk een (onbewezen) beschuldiging.
Vanielje schreef:
15-02-2026 15:54
Eerst aangeven dat je geen zaken met bepaalde bedrijven moet willen doen en vervolgens aangeven dat je geen idee had dat satanisch misbruik zo enorm groot was, is wel degelijk een (onbewezen) beschuldiging.
Er staat dat ik niet weet waar ik goed aan doe. Ik heb nergens aangegeven wat jij wel of niet moet doen. Dus dit is onzin.
Kennelijk twijfel jij niet aan dingen. Dat is mooi voor je.
hvm schreef:
15-02-2026 15:56
Er staat dat ik niet weet waar ik goed aan doe. Ik heb nergens aangegeven wat jij wel of niet moet doen. Dus dit is onzin.
Kennelijk twijfel jij niet aan dingen. Dat is mooi voor je.
Maar dan zijn we er toch?

Jij wilt graag een topic zonder discussie over de schuldvraag van de bedrijven die jij zonder bewijs beschuldigt van betrokkenheid bij satanisch misbruik, en als je daarop aan wordt gesproken ontken je de beschuldigingen die je zelf doet.
Ik vind het vooral storend dat voor sommigen 'normaal' kindermisbruik blijkbaar nog niet erg genoeg is, maar dat er dan ook nog allerlei wappie-onzin bij gehaald moet worden over bloed drinken en baby's opeten.
Graftak!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven