Epstein files

08-02-2026 21:20 156 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen week hoorde ik dat de files geredacteerd online waren gekomen. Uit juridische interesse dacht ik even te bekijken hoe goed (slecht) het allemaal zwart gelakt zou zijn. Zelfs nog met een kennis geappt dat ze kennelijk geen idee hadden hoe zulke dingen goed geredacteerd moeten worden.
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
Rabarbara schreef:
10-02-2026 09:19
Dus ontopic maar weer:
Verwachten we dat er iets veranderd? Of gebeurt er uiteindelijk niets? Hoe gaan het Britse en Noorse koningshuis reageren?
Ik denk dat de Noren nog eerst even druk bezig zijn met de serieverkrachtende stiefzoon van de kroonprins.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
LemoosGaatDoor schreef:
10-02-2026 13:34
Ik denk dat de Noren nog eerst even druk bezig zijn met de serieverkrachtende stiefzoon van de kroonprins.
Poeh... het aantal vermeende slachtoffers is kennelijk nog niet publiekelijk bekend, maar het zou gaan om een dubbelcijferig nummer (meer dan 10 dus).
Baggal schreef:
09-02-2026 07:41
Helemaal in kaart brengen wat er precies heeft plaatsgevonden is onmogelijk. Toch denk ik dat er bepaalde rode vlaggen zijn: zo’n e-mail gestuurd aan Yfke Sturm waarin hij schrijft: “you owe me two girls” vind ik, ondanks dat ze daar niet meteen op ingaat, zeer discutabel. Dan weet je toch, althans behoor je te weten dat er iets niet in de haak is. Of zo’n Mette Marit die vraagt om naaktfoto’s van vrouwen voor de wallpaper van haar zoon en ook weet van het verleden van Epstein. Women supporting women op z’n best :facepalm:

En een verkrachting hoeft ook niet meteen met geweld te zijn natuurlijk. Heel goed denkbaar dat zeer jonge vrouwen gemanipuleerd zijn en bevroren of gegroomd waren en Epstein door de wol geverfd en gehard op dat gebied. Dat impliceert niet dat er sprake was van vrije en actieve participatie van de meisjes. Er zullen ongetwijfeld ook dames zijn die dat minder erg vonden, maar dat het daar een sodom en gomorra was geloof ik onmiddellijk.

Watte
Such fun!1
Vanielje schreef:
10-02-2026 10:44
Voer een naam in en "doe zelf onderzoek", kennelijk is dat de "sport" aan dit soort datadumps.

https://www.justice.gov/epstein

Spoiler: Geert Wilders staat erin.

Iemand z'n eigen naam al gegoogeld?
Such fun!1
MarindaH schreef:
10-02-2026 14:48
Iemand z'n eigen naam al gegoogeld?
"Vanielje" staat er niet in, dus ik ben bij voorbaat onschuldig.
Vanielje schreef:
10-02-2026 14:53
"Vanielje" staat er niet in, dus ik ben bij voorbaat onschuldig.

I knew it :A:
Such fun!1

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven