Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
dinsdag 10 februari 2026 om 18:52
Ja, heel irritant. Ik verkoop zelf alleen goederen die ik ook graag zou ontvangen en niet in een kapotte staat. Zo irritant. Ga je het terugsturen?
Ik kreeg nog een heel lief berichtje van de dame die mijn Tod’s schoenen had gekocht: dat ze er zo ontzettend blij mee was. Ik heb er meteen iets anders van gekocht ha-ha.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 10 februari 2026 om 18:53
Oh en Vinted heeft eindelijk de koop van dat schaaltje gecanceld. Ik had screenshots van de communicatie met de verkoper gestuurd waarin ze had aangegeven dat ze hem aan een ander verstuurd had en ook weer terug had gekregen.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 10 februari 2026 om 19:10
dinsdag 10 februari 2026 om 20:29
dinsdag 10 februari 2026 om 20:31
Oh nee wat zonde zeg.
Ik heb toevallig van de week wel wat kinder spijkerbroeken verkocht met een paar lichte vlekjes erop die ik er niet meer uit kreeg, maar dat was duidelijk vermeld en gefotografeerd en de status stond op veelgebruikt. Maar de koper was er heel blij mee. Mijn kind was eruit gegroeid, anders had ze ze ook nog gewoon gedragen. Maar dat kun je niet op heel goed zetten natuurlijk.
dinsdag 10 februari 2026 om 20:39
Als je het er idd netjes bij vermeld dan weet een koper ook waar die aan toe is. Iets als heel goed beschrijven en dan een afgedragen vod sturen…happyapple schreef: ↑10-02-2026 20:31Oh nee wat zonde zeg.
Ik heb toevallig van de week wel wat kinder spijkerbroeken verkocht met een paar lichte vlekjes erop die ik er niet meer uit kreeg, maar dat was duidelijk vermeld en gefotografeerd en de status stond op veelgebruikt. Maar de koper was er heel blij mee. Mijn kind was eruit gegroeid, anders had ze ze ook nog gewoon gedragen. Maar dat kun je niet op heel goed zetten natuurlijk.
dinsdag 10 februari 2026 om 21:22
Ik begin een beetje Vinted moe te worden na een hoop aan en verkopen.
Eerst het gedoe met de verdwenen kinderuggs dat werd gelukkig terugbetaald.
Nu weer een beschadigd artikel in een bundel van 5 artikelen, Vinted besluit het volledige bedrag terug te betalen aan de koper. Hierdoor ben ik dus mijn spullen en geld kwijt van de volledige bundel.
Vervolgens nog een hoop dames die wel ieder uur online zijn, hun profielfoto veranderen maar hun pakketjes niet ophalen waardoor ik ze weer retour ontvang
Eerst het gedoe met de verdwenen kinderuggs dat werd gelukkig terugbetaald.
Nu weer een beschadigd artikel in een bundel van 5 artikelen, Vinted besluit het volledige bedrag terug te betalen aan de koper. Hierdoor ben ik dus mijn spullen en geld kwijt van de volledige bundel.
Vervolgens nog een hoop dames die wel ieder uur online zijn, hun profielfoto veranderen maar hun pakketjes niet ophalen waardoor ik ze weer retour ontvang
dinsdag 10 februari 2026 om 22:17
Picking: waarom hebben ze dan de volledige bundel vergoed? En was het ene artikel dermate beschadigd dat je het eigenlijk in redelijkheid niet meer had kunnen verkopen? Meestal moet iemand in zo’n geval het artikel terugsturen. Heel raar dit.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in