Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
zondag 1 februari 2026 om 17:47
Ja, ik zie het ook inderdaad. Blijkbaar is het een succes en hebben ze het nog een keer verlengd, heel fijn (ik heb veel boeken te koopKattentuintje schreef: ↑01-02-2026 13:43Kijk ik nou niet goed of lijkt dat gratis verzenden op boeken gewoon door te lopen vandaag?
If chocolate can't fix it, it's a real problem
zondag 1 februari 2026 om 17:53
maandag 2 februari 2026 om 00:59
Wat ik nou toch weer heb. Heb een jas gekocht, die is 28-01 verzonden vanuit Spanje, dus helemaal niet lang geleden. Nu bericht de verkoper dat het pakket kwijt is en ik contact op moet nemen met Mondial Relay. Het pakket staat gewoon bij mij op onderweg, laatste update was gisteren.
Verkoper spreekt geen woord Engels, dus dit haal ik uit de vertaalde chat. Maar hoe komt zij nou weer erbij dat het kwijt is???
Verkoper spreekt geen woord Engels, dus dit haal ik uit de vertaalde chat. Maar hoe komt zij nou weer erbij dat het kwijt is???
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in