My kitchen rules
woensdag 4 februari 2026 om 20:00
Ik vind het heel logisch klinken uit de mond van iemand die wel kritiek uit kan delen maar niet kan ontvangen.
Zo dekt hij zich alvast in voor het geval de gerechten niet goed zijn.
Dan liggen de lage cijfers niet aan hun kookkunsten maar aan de deelnemers die niet eerlijk beoordelen.
donderdag 5 februari 2026 om 19:58
zaterdag 7 februari 2026 om 11:01
maandag 9 februari 2026 om 19:34
Ja en mooie punten ook, morgen die keukenprinsessen, ben benieuwd of die waar kunnen maken wat ze zeggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 11 februari 2026 om 00:23
Ik denk niet dat ze de 105 halen
Die man in dat rode jasje wordt trouwens vervelend
woensdag 11 februari 2026 om 07:33
woensdag 11 februari 2026 om 16:43
dat klopt, hij had gelijk dat de eerste deelnemers al veel geleerd hadden van de eerste ronde. Dus dat ze daardoor al een voorsprong hadden. Want daar begon het mee volgens mij. Dus eigenlijk waarschuwde hij ze al daarvoor, En die keukenprinsessen geloofden dat niet, of wilden dat niet geloven. En nu blijven ze allebei daar op terugkomen.
Ik vond al dat goud op tafel nogal kitscherig, daar zouden ze van mij al een punt aftrek voor krijgen
donderdag 12 februari 2026 om 16:59
Ja ik ook, ik vermoed dat dat bedacht is door iemand die denkt dat je dan makkelijker terugkomt om een aflevering te zien om te weten hoe het afloopt
donderdag 12 februari 2026 om 18:17
Die prinsessen blijven maar zeuren dat ze niet eerlijk beoordeeld zijn. Als ze even konden en zouden rekenen zouden ze zien dat de gemiddelde punten van de jury behoorlijk overeenkwamen met de punten van de gasten.
Net zoals bij dat Italiaanse stel daar kwam de uitslag tussen gasten en jury ook goed overeen.
Net zoals bij dat Italiaanse stel daar kwam de uitslag tussen gasten en jury ook goed overeen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in