Verhuisbedrijven Utrecht, tips?
vrijdag 13 februari 2026 om 21:21
Er komt een verhuizing aan en om diverse redenen gaan we niet het hele spul zelf sjouwen, maar willen we een bedrijf vragen dat gewoon met een wagen komt en met een verhuislift. De afstand is maar een paar km.
Wie heeft er ervaringen te delen met bedrijven die dit in regio Utrecht doen?
Mag positief of negatief zijn, ik hoor natuurlijk wel graag erbij waarom het wel of niet beviel
Wie heeft er ervaringen te delen met bedrijven die dit in regio Utrecht doen?
Mag positief of negatief zijn, ik hoor natuurlijk wel graag erbij waarom het wel of niet beviel
Heb lief, houd moed. Komt goed.
vrijdag 13 februari 2026 om 22:37
Geen ervaring in jouw regio en alweer aantal jaar geleden, maar vraag meerdere offertes aan. De prijzen liepen echt veel uit elkaar. Goedkoopste bedrijf was ook een erkend verhuisbedrijf, geen skechte recenties en die bleken top. Die heb ik ook later bij vrienden aanbevolen. Een ander bedrijf vroeg bijna het dubbele.
zaterdag 14 februari 2026 om 09:07
De laatste keer heb ik gebruik gemaakt van studentverhuisservice.nl. Daar was ik heel tevreden over. Aan het einde van de dag reken je het gemaakt aantal uren en km af.
Een groot voordeel was dat je zelf mee kan helpen en je ze ook kan vragen om grote dingen in elkaar te zetten. Ze rekenen per uur werk.
Twee heel aardige mannen. En ze kunnen ook voor dozen, inpakpapier etc zorgen.
Een groot voordeel was dat je zelf mee kan helpen en je ze ook kan vragen om grote dingen in elkaar te zetten. Ze rekenen per uur werk.
Twee heel aardige mannen. En ze kunnen ook voor dozen, inpakpapier etc zorgen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in