Epstein files

08-02-2026 21:20 211 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen week hoorde ik dat de files geredacteerd online waren gekomen. Uit juridische interesse dacht ik even te bekijken hoe goed (slecht) het allemaal zwart gelakt zou zijn. Zelfs nog met een kennis geappt dat ze kennelijk geen idee hadden hoe zulke dingen goed geredacteerd moeten worden.
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
Vanielje schreef:
15-02-2026 16:02
Maar dan zijn we er toch?

Jij wilt graag een topic zonder discussie over de schuldvraag van de bedrijven die jij zonder bewijs beschuldigt van betrokkenheid bij satanisch misbruik, en als je daarop aan wordt gesproken ontken je de beschuldigingen die je zelf doet.
Nou nou...ga je lekker? Ik beschuldig niemand. Het ging mij er om dat ik moeite heb met het kijken van films. De bedrijven die ik in de OP noem zenden nu eenmaal veel films uit. Ik heb nergens geschreven dat zij schuldig zijn aan het een of ander.
hvm wijzigde dit bericht op 15-02-2026 16:13
20.70% gewijzigd
hvm schreef:
09-02-2026 04:15
Nou, ik zal het niet heel duidelijk omschrijven en even in wit zodat je keuze hebt om te lezen. Maar er zijn niet alleen dingen te lezen over sex trafficking van kinderen maar ook over het martelen van kindereren, het drinken van bloed van gemartelde en gedode kinderen. Het eten van babies. Het bezwangeren van meisjes om de babies te kunnen 'oogsten', het maken van martelfilmpjes en snuff,-filmpjes, etc.
Te erg voor woorden. En dan te bedenken hoeveel mensen hieraan mee gedaan hebben/nog steeds aan meedoen. De hele Trump-clan, Clinton, Bill Gates, Stephen Hawking, Elon Musk wilde er naar toe, Andrew, Sarah, Mette-Marit, Laurent van België is genoemd, veel mensen uit Hollywood, CEO's, advocaten, etc. Mijn maag draait om!
Hoe moeten we dit dan precies lezen als het geen beschuldiging is?
BrutaImmaculata schreef:
15-02-2026 16:13
Hoe moeten we dit dan precies lezen als het geen beschuldiging is?
Wilde je nou zeggen dat deze mensen nergens in staan? En geen contact hadden met Epstein?
hvm schreef:
15-02-2026 16:15
Wilde je nou zeggen dat deze mensen nergens in staan? En geen contact hadden met Epstein?
Jouw 'hieraan mee gedaan hebben/nog steeds aan meedoen' is een directe verwijzing naar je witgemaakte tekst.
Vraag blijft staan.
hvm schreef:
15-02-2026 15:19
Waarom wordt je zo kwaad? Ik vertel gewoon wat ik gelezen heb en waar ik moeite mee heb. Is dat zo erg voor je?
Omdat het kwalijk is wat je schrijft. Jij kan duidelijk geen nep News van echt nieuws onderscheiden.
hvm schreef:
Dat ze in de files staan betekent niet dat ze schuldig zijn aan een misdrijf. Doe niet zo dom. In de op heb je het over dat je interesse hebt in de juridische kant, nou je hebt daar helemaal geen kaas van gegeten.
Lady*Voldemort schreef:
15-02-2026 16:10
Ik vind het vooral storend dat voor sommigen 'normaal' kindermisbruik blijkbaar nog niet erg genoeg is, maar dat er dan ook nog allerlei wappie-onzin bij gehaald moet worden over bloed drinken en baby's opeten.
Ja, daar blijft het maar op neerkomen.
Si abra la puerta hay lobos.
Bontebok schreef:
15-02-2026 16:35
Dat ze in de files staan betekent niet dat ze schuldig zijn aan een misdrijf. Doe niet zo dom. In de op heb je het over dat je interesse hebt in de juridische kant, nou je hebt daar helemaal geen kaas van gegeten.
Ze heeft ook helemaal geen interesse in de juridische kant, ze vindt het alleen maar lekker om te speculeren over die witgedrukte gruwelijkheden. En omdat speculeren hier meestal niet zo lekker valt gooit ze er een flauw ethisch verantwoord sausje overheen.
Graftak!
hvm schreef:
Lady*Voldemort schreef:
15-02-2026 16:55
Ze heeft ook helemaal geen interesse in de juridische kant, ze vindt het alleen maar lekker om te speculeren over die witgedrukte gruwelijkheden. En omdat speculeren hier meestal niet zo lekker valt gooit ze er een flauw ethisch verantwoord sausje overheen.
:woa: Dat soort mensen snap ik niet.
Lady*Voldemort schreef:
15-02-2026 16:10
Ik vind het vooral storend dat voor sommigen 'normaal' kindermisbruik blijkbaar nog niet erg genoeg is, maar dat er dan ook nog allerlei wappie-onzin bij gehaald moet worden over bloed drinken en baby's opeten.
100% eens. Wat een raar topic is dit geworden zeg.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven