Digitale familyplanner

18-02-2026 14:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand ervaringen met een digital planner die je als een scherm aan je muur bevestigd?
Waar je dan de klok op ziet en ook evt fotos op kan zetten.
Ik was aan het googelen geslagen maar ze varieren van 100 tot 800 euro, dus weet echt even niet waar op te letten.
Yes! Wij hebben de Qudoo planner. Hij hangt idd aan de muur en we hebben de app op onze telefoon. Ik vind het ideaal!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Family wall.
Naast de gezamelijke agenda kan je daar echt van alles delen en takenlijsten maen en ze dan ook toewijzen, roosters, belangrijke info zoals naw van school, huisarts, wachtwoorden, eetplanning, recepten, boodschappenlijsten ect.
Je kan de meeste andere digitale agenda's ook kopppelen en synchroniseren.
MissNuada schreef:
19-02-2026 10:03
Family wall.
Naast de gezamelijke agenda kan je daar echt van alles delen en takenlijsten maen en ze dan ook toewijzen, roosters, belangrijke info zoals naw van school, huisarts, wachtwoorden, eetplanning, recepten, boodschappenlijsten ect.
Je kan de meeste andere digitale agenda's ook kopppelen en synchroniseren.
Die kan niet aan de muur.
biol schreef:
18-02-2026 17:26
Yes! Wij hebben de Qudoo planner. Hij hangt idd aan de muur en we hebben de app op onze telefoon. Ik vind het ideaal!
Mooi ding, maar wat een geld. Wat maakt het voor jou z'n geld waard?
BrutaImmaculata schreef:
19-02-2026 13:11
Die kan niet aan de muur.
Zou je dan toch op een tablet kunnen zetten en die aan de muur kunnen hangen?
Look me in the eyes and tell me what you see.
BrutaImmaculata schreef:
19-02-2026 13:12
Mooi ding, maar wat een geld. Wat maakt het voor jou z'n geld waard?
Ja heel eerlijk, mijn man heeft het gekocht en toen was het er. Het is idd duur. Maar het werkt goed. Alles dat hierboven genoemd werd kan hier ook op. Ik kan taken toewijzen, boodschappenlijstjes maken, recepten opslaan. De agenda van de universiteit waar mijn zoon op zit wordt bijvoorbeeld automatisch ingelezen en geupdate.

Is het het hele bedrag waard… tja er zijn vast goedkopere opties met dezelfde mogelijkheden. Is het een handig dummy proof ding.. absoluut.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
18-02-2026 17:26
Dat klinkt fantastisch maar wat een geld idd pfoeh
Ik zocht wel een goedkopere variant maar wel zo iets als jij inschrijft en aan de muur kan

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven