Digitale familyplanner
woensdag 18 februari 2026 om 14:44
donderdag 19 februari 2026 om 10:03
Family wall.
Naast de gezamelijke agenda kan je daar echt van alles delen en takenlijsten maen en ze dan ook toewijzen, roosters, belangrijke info zoals naw van school, huisarts, wachtwoorden, eetplanning, recepten, boodschappenlijsten ect.
Je kan de meeste andere digitale agenda's ook kopppelen en synchroniseren.
Naast de gezamelijke agenda kan je daar echt van alles delen en takenlijsten maen en ze dan ook toewijzen, roosters, belangrijke info zoals naw van school, huisarts, wachtwoorden, eetplanning, recepten, boodschappenlijsten ect.
donderdag 19 februari 2026 om 13:11
Die kan niet aan de muur.MissNuada schreef: ↑19-02-2026 10:03Family wall.
donderdag 19 februari 2026 om 13:19
Zou je dan toch op een tablet kunnen zetten en die aan de muur kunnen hangen?
Look me in the eyes and tell me what you see.
donderdag 19 februari 2026 om 14:06
Ja heel eerlijk, mijn man heeft het gekocht en toen was het er. Het is idd duur. Maar het werkt goed. Alles dat hierboven genoemd werd kan hier ook op. Ik kan taken toewijzen, boodschappenlijstjes maken, recepten opslaan. De agenda van de universiteit waar mijn zoon op zit wordt bijvoorbeeld automatisch ingelezen en geupdate.BrutaImmaculata schreef: ↑19-02-2026 13:12Mooi ding, maar wat een geld. Wat maakt het voor jou z'n geld waard?
Is het het hele bedrag waard… tja er zijn vast goedkopere opties met dezelfde mogelijkheden. Is het een handig dummy proof ding.. absoluut.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 19 februari 2026 om 20:03
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in