Kapper veel te duur geworden?

19-02-2026 15:13 170 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog niet zolang geleden kon je 10 euro geknipt worden (voor de corona), toen werd het 15 euro en ik dacht ok. Toen 20 euro en toen dacht ik dat is ook nog ok want alles wordt twee keer zo duur, inmiddels is het al van de 25 naar de 30 euro gegaan.

Dat is toch gekken werk? Ik ging om de twee weken want ik moet er wel altijd strak uitzien. Maar 30 euro voor een beetje bijknippen vind ik wel bizar. Ik vind dat bijknippen een aparte prijs moet krijgen en niet de volle mep want dat is gewoon bizar.

Naar mij gaan ze niet luisteren natuurlijk dus ik heb het hef in eigen hand genomen en gewoon zelf een trimmer gekocht om de zijkanten te scheren. Dan hoef ik maar 1 keer per maand voor de bovenkant. Wel net zo fijn. Ik vind wel dat sommige bedrijven wel misbruik maken van inflatie om de klanten uit te kleden en een oor aan te naaien want ze willen wel net zoveel verdienen terwijl iedereen achteruit gaat.
Renske schreef:
19-02-2026 19:26
Wat is effectief grijs?
Vlaams ;-)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Red_Velvet schreef:
19-02-2026 19:23
Knippen is elke keer andere prijs, ik ga altijd ergens anders. Ben nooit echt helemaal tevreden. Er zit een krullenkapper die wel echt goed knipt, maar die rekent inmiddels al 90 euro voor wassen/knippen föhnen/stylen.
Verven doe ik om de 3-4 maanden ongeveer. Dan doe ik vaak iets van uitgroei, rest van haar bijkleuren en bijv nog highlights of balayage ofzo. Dan ben ik rond de 100 euro kwijt
Dat doe ik idd ook. Ik heb ruzie met mijn vaste kapper omdat hij later ook een goede vriend was geworden. Meestal hoefde ik niet te betalen want ik deed IT zaken voor hem. Af en toe rijden in een Porsche. Heerlijk.
SurferRosa schreef:
19-02-2026 19:59
Zeker! Lekker even die alimentatie stukslaan.
En dan lekker proosten met een glaasje azijn? hahahaha
Een kapper met een Porsche ja?
SixSeven schreef:
user_id=4306. Meestal hoefde ik niet te betalen want ik deed IT zaken voor hem.

Oh ik dacht dat je nog Student was.
beedifferent wijzigde dit bericht op 19-02-2026 20:03
0.57% gewijzigd
BeeDifferent schreef:
19-02-2026 20:01
https://www.bol.com/nl/nl/p/porsche-911 ... 242772789/
Where is my mind?
SixSeven schreef:
En dan lekker proosten met een glaasje azijn? hahahaha
Waarom zo zuur?
Where is my mind?
Ik doe een deeltijd HBO studie dus ik mag ook werken
BeeDifferent schreef:
19-02-2026 20:02
Oh ik dacht dat je nog Student was.
:lightbulb:
Ik adviseer je een kat.
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat op Viva niemand van feestjes houdt. Alleen als ze minimaal 4 maanden vooraf zijn aangekondigd, niet te spontaan, niet te druk, niet te laat, niet te vroeg, niet te ver weg.
Tjezus, wat vals
BeeDifferent schreef:
Daar is niks mis mee
SixSeven schreef:
19-02-2026 20:05
Daar is niks mis mee

Verklaart de hoge prijzen.
Ik ga 1 of 2 keer per jaar naar de kapper. Meestal vraag ik een vriendin om het even bij te punten, of mijn schoonzus en tegenwoordig mijn nichtje.

Laatste keer was in november, toen wilde ik highlights en lichter haar, knippen en het moest natuurlijk eerst gewassen worden en daarna gestijld.
De halve dag bij de kapper gezeten, twee keer gekleurd, want eerst lichter en daarna high lights erin, dus lekker lang wachten. En twee keer (extra) wassen.

Was €100 euro kwijt en dat vond ik eigenlijk wel een koopje.
SixSeven schreef:
Dat doe ik idd ook. Ik heb ruzie met mijn vaste kapper omdat hij later ook een goede vriend was geworden. Meestal hoefde ik niet te betalen want ik deed IT zaken voor hem. Af en toe rijden in een Porsche. Heerlijk.

Wat heeft die Porsche en nu weer mee te maken?
Ik vind het ook altijd een beetje zielig, mannen in een Porsche.
Lila-Linda schreef:
19-02-2026 16:24
MeneerLila betaalt bij Turkse kapper 52 euro

Die trekt dus meestal zelf een tondeuse over zijn hoofd
Ja, ik ben hier thuis ook de kapster voor meneerCharlie sinds de lockdown. Kosten één ding, tijdsinvestering is deel 2 (zeker bij Turkse kapper in kwestie waar je met even pech dus een uur of meer moet wachten).

Maar goed, TO begint niet erg sympathiek uit de hoek te komen, dus genoeg over kappers 😅
SixSeven schreef:
Ik doe een deeltijd HBO studie dus ik mag ook werken
Ja? Die natuurkunde wad toch ietsjes te diep weggezakt?
Graftak!
MevrouwJack schreef:
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat op Viva niemand van feestjes houdt. Alleen als ze minimaal 4 maanden vooraf zijn aangekondigd, niet te spontaan, niet te druk, niet te laat, niet te vroeg, niet te ver weg.

Behalve op alimentatie payday,
Dan gaan we los hoor :cheers:
BeeDifferent schreef:
19-02-2026 20:06
Verklaart de hoge prijzen.
Hij heeft ook bitcoin en zo. Ik kreeg ook betaald in bitcoin hahaha.
SixSeven schreef:
19-02-2026 20:35
Nou, geile vent ben je hoor :there:
Als je nou eens begint om niet iedere 2 weken naar de kapper te gaan om bij te knippen, dan wordt het niet zo snel lang.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
SixSeven schreef:
19-02-2026 20:35

Hahahaaaa
Nou ik ben nog aan het bijkomen van ‘t bonnetje van de kapper. Wassen, knippen, dark en highlights. €280,- 😳

Iedereen om me heen moet nu minstens de hele maand roepen dat mijn haar geweldig zit want godskanonnen. Ik schrok me een hoedje. Ze vroeg of ik de prijs nog wilde weten. Ik zei nee hoor. Ik ging ervan uit dat het rond dezelfde prijs als de laatste keer was, rond de €180,-.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Quinnepin schreef:
19-02-2026 21:26
Nou ik ben nog aan het bijkomen van ‘t bonnetje van de kapper. Wassen, knippen, dark en highlights. €280,- 😳

Iedereen om me heen moet nu minstens de hele maand roepen dat mijn haar geweldig zit want godskanonnen. Ik schrok me een hoedje. Ze vroeg of ik de prijs nog wilde weten. Ik zei nee hoor. Ik ging ervan uit dat het rond dezelfde prijs als de laatste keer was, rond de €180,-.
Vertel me alsjeblief dat je gouden highlights hebt laten zetten :-D.

Ik hoop inderdaad dat het geweldig is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Quinnepin schreef:
19-02-2026 21:26

Het zit geweldig!

Pfff wat een geld.
Wissewis schreef:
19-02-2026 21:28
Vertel me alsjeblief dat je gouden highlights hebt laten zetten :-D.

Ik hoop inderdaad dat het geweldig is.
Dat zou je bijna denken he? 😂

Ik kreeg wel een lief complimentje van mijn dochter: mama nu met je nieuwe haarkleur zie je er wel uit als een oud vrouwtje.

Kinderen, je krijgt er zoveel voor terug.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven