Entertainment alle pijlers

Royal Roddel- en fototopic

22-09-2022 16:45 2079 berichten
Gezien het aantal posts de afgelopen weken in het topic over het overlijden van Queen Elizabeth, eens kijken of we het voormalige Britse royalty topic weer nieuw leven in kunnen blazen :heart:

Alle royals welkom, OudBlond :mrgreen:

Afbeelding
anoniem_6914fe5b4168d wijzigde dit bericht op 22-09-2022 18:37
6.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Yasmijn schreef:
22-02-2026 09:49
‘ I am the Queen’s second son, you can’t do this to me’

Verder heeft ie totaal geen berouw getoond of blijk gegeven van enig gevoel. Hij zeurde alleen maar over het feit waar hij zijn paarden moest stallen en de auto’s moest parkeren, toen hij uit Royal Lodge werd gegooid.

Sarah schijnt gesignaleerd te zijn in een Zwitserse wellness, van £ 13.000 per dag.
Of dat waar is, weet je natuurlijk niet.

Maar de tabloids rusten niet. Die hebben het meestal bij het rechte eind.
Haha wilde het net komen linken, wie betaalt er dit keer voor haar?

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... stein.html
Haar dochters zijn getrouwd met multimiljonairs. Dat zal wellicht helpen ;-D
Yasmijn schreef:
22-02-2026 09:49

Sarah schijnt gesignaleerd te zijn in een Zwitserse wellness, van £ 13.000 per dag.
Het is - ook - een afkickkliniek, toch ? Kan ze niet eens afkicken van haar spilzucht ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
22-02-2026 10:25
Het is - ook - een afkickkliniek, toch ? Kan ze niet eens afkicken van haar spilzucht ?
Al jaren gefinancierd door Epstein.

‘Marry me’

🤢
Yasmijn schreef:
22-02-2026 15:40
Al jaren gefinancierd door Epstein.

‘Marry me’

🤢
Geen enkele schaamte die vrouw.
Nee.

Eigenlijk zouden de makers van The Crown nog een serie moeten maken. Dan zijn ze spekkoper.
Prinses Beatrix deed gisteren weer vrijwilligerswerk :heart:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik zag net het filmpje. Erg leuk.
Talullah schreef:
14-03-2026 17:34
Ik zag net het filmpje. Erg leuk.
Dat filmpje dat het lammetje de fles krijgt vond ik ook grappig omdat je de kalkoenen er heel hard doorheen hoort :D
Gravin Zaria volgt haar vaders voetstappen; ze studeert in Delft. Ze lijkt een beetje op Ariane.

Afbeelding
Ariane gaat lucht- en ruimtevaarttechniek studeren aan de TU Delft.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nieuwe foto's van de Oranje's!
Ha, een van mijn vaste fotoshootplekjes! :jump:
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Die laatste foto is echt leuk!!
Nog meer foto's

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vond dat interview met Alexia van RTL Boulevard(? volgens mij?) tenenkrommend. Eerst gaan ze vragen wat ze vindt van de mediacode ten aanzien van haar privacy toen ze met zanger Antoon was gefotografeerd. Waarop Alexia wel aangaf dat ze graag dat haar persoonlijke leven privé houdt, dat er veel wordt gespeculeerd en dat ze zelf soms niet handig was omgegaan met de media.

Gaan ze daarna vragen of ze daadwerkelijk een relatie heeft met Antoon.... dat vond ik zo suf?
Journalisten stellen heel vaak suffe tenenkrommende vragen.
Maleficent schreef:
21-05-2026 20:41
Ik vond dat interview met Alexia van RTL Boulevard(? volgens mij?) tenenkrommend. Eerst gaan ze vragen wat ze vindt van de mediacode ten aanzien van haar privacy toen ze met zanger Antoon was gefotografeerd. Waarop Alexia wel aangaf dat ze graag dat haar persoonlijke leven privé houdt, dat er veel wordt gespeculeerd en dat ze zelf soms niet handig was omgegaan met de media.

Gaan ze daarna vragen of ze daadwerkelijk een relatie heeft met Antoon.... dat vond ik zo suf?
Echt he, was heel genant :facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik sta weer te kijken hoe 'groot' die jongste alweer is. (Ja ik word oud) Leuk ontwapenend gezicht heeft ze. En een tuck-in he?
Leuke familie zo lijkt het.
Die jurk van Alexia vind ik geweldig
Vind ik ook, ze is echt wel de bom.
En kijk Lex trots kijken naar zijn vrouwen. :love:
Ik hoorde gisteren bij RTL dat de spijkerbroek van Amalia van een Nederlands label is namelijk The Launch.

Voor wie dit merk nog niet kent: The Launch werkt volgens een on-demand concept. Bij hun tref je dus geen overvolle magazijnen aan, waarvan de helft weer in de kledingcontainer belandt. Pas als er een bestelling geplaatst wordt, gaat de kleding in productie.
Wow wat een beauty is Ariane ! Als zij lacht komt het spontaan over en niet zo met voorbedachte rade geoefend en gemaakt .
Maleficent schreef:
21-05-2026 20:41

Dat was toch Annemarie de Kunder die dat vroeg? Ik vond het onbeschoft en journalistiek onwaardig.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Prachtig hoe Maxima ineens veranderde in een mama-leeuw en die verslaggeefster zo terug haar hok injoeg!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven