Mode & Beauty alle pijlers

T-shirts bedrukken

26-07-2009 15:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag 2 t-shirts bedrukken met een leuke tekst.

Nu heb ik 2 vraagjes:

- Waar kan ik dat zo goedkoop mogelijk doen? (Mag ook een winkel zijn in omg. Utrecht of Amsterdam waar je zelf een goedkoop tshirt meeneemt om te laten bedrukken.) Alles wat ik online vind is schreeuwend duur. Het is maar een aardigheidje.

- Ik heb al 1 ontwerp, voor de ander heb ik geen inspiratie. Wie helpt me daarbij? Het is voor een stel dat gaat verbouwen, dus klusshirts. Leuke tekst die op voor- en achterkant staat (stijl van de Gammashirts, maar dan meer op hun situatie).

(Ik heb me al uren rotgezocht, maar kan niets naar mijn smaak vinden.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Het goedkoopste is om het zelf te bedrukken. Bij de Hema, of bij kantoorboekhandels, kan je transferpapier kopen. Daarop (in spiegelbeeld!) je tekst printen en dan zelf strijken. Dit blijft redelijk zitten in de was, maar is geen superkwaliteit. Wel leuk voor een éénmalig geintje.

Als je het laat doen is de kwaliteit vaak beter. In Utrecht zijn diverse winkels waar je kleding kan laten bedrukken: YourStyle in de Voorstraat, andere winkel in Hoog Catharijne, en als ik het goed heb kan je ook bij de naaimachinewinkel aan de Voorstraat shirts laten bedrukken.
http://www.flyerzone.nl/p ... ex-t-shirts-s-t-m-xl.html

makkelijk online bestellen en kwaliteit is goed!
Bij Copycentre doen ze ook textielbedrukking.

http://www.copycentre.nl/docs/2009/Copy ... g_2009.pdf
Dan ben ik nog voor 2 shirts rond de 40 euro kwijt. Vind ik wel erg veel. Ik ga eens kijken naar strijkpapier, goede tip!

Iemand nog suggesties voor tekst, plaatjes etc? (Man/vrouw klussen etc.)
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2016 22:30
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
En je denkt echt dat ze al meer dan zes jaar op deze tip zit te wachten?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik hoop maar dat de verbouwing intussen niet bij "Help, mijn man is klusser" is beland....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
En dat allemaal omdat die vermaledijde shirts er nog steeds niet zijn...
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven