Entertainment alle pijlers

Naar welk concert ben je het laatst geweest?

12-03-2026 08:20 86 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In navolging van het laatste-film-topic, maar daar kom ik niet zoveel, het laatste concert waar je bent geweest. Van klassiek tot metal, lekker breed, wat is je recentste concert?

Leuk om te vermelden waar je was, hoe het was en wat je maar meer kwijt wilt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is natuurlijk geïnspireerd op een concert waar ik gister geweest ben ;) Suede in 013. Geweldig was het, lekker veel gitaren, Brett :heart: ontzettend goed bij stem, goede sfeer. Op tijd op, op tijd weer af, topavond! Met als afsluiter Beautiful Ones, dat ik de hele dag ga zingen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Level 42 in november. Was weer top

En in mei gaan we naar Berget Lewis
Alle reacties Link kopieren Quote
Hauser. Was om uit te proberen. Vond er niet veel aan, dus zou niet nog een keer gaan.

Binnenkort ga ik naar K3 the originals met mijn dochter :).
Alle reacties Link kopieren Quote
Suede, leuk! Ik ken alleen the Beautiful Ones, maar lijkt me een heerlijke afsluiter.

Mijn laatste concert was The Last Dinner Party in AFAS Live. Dat was fan-tas-tisch. Ik keek er al enorm naar uit en ben geen seconde teleurgesteld. Wat een positieve energie komt er uit die band! Loepzuiver vijfstemmig zingen, drie bandleden die de lead vocals kunnen doen, prachtig decor en kostuums en zo kan ik nog wel even door gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
In november ben ik naar King King geweest in Enschede. Geweldig! Bluesrock uit Schotland.
Alle reacties Link kopieren Quote
Concert van het Nederlands Kamerkoor met Amsterdam Sinfonietta.
Het was ontroerend prachtig!
"As around the sun, the earth knows she's revolving..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Hans Zimmer in de Ziggo Dome ❤️

Ik ga eigenlijk noooooit naar concerten, maar deze wilde ik echt zien. Prachtig om die man te zien genieten op het podium, zijn muziek maakt heel veel los.

En heel leuk om de originele zangeres van Gladiator en een originele zanger van de Lion King ook te zien.

Muziek van Dune, Interstellar, Sherlock, Inception, Da Vinci Code, Lion King, Gladiator en nog veel meer. Bijna al zijn toppers kwamen wel langs!
Alle reacties Link kopieren Quote
Yungblud afgelopen oktober in Ziggo Dome. Op de avond zelf - na maanden proberen - nog kaartjes kunnen scoren via Ticketswap en was elke cent waard :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Paceshifters plays Nirvana. Heerlijk concert, echt een feestje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Levellers, het was fantastisch! Wat een supergoede band.
Ik had ze ooit al eens gezien in de jaren 90 en toen vond ik het ook geweldig. De zanger is sindsdien qua uiterlijk totaal veranderd, maar zijn stem is nog helemaal hetzelfde. Genoten!
Alle reacties Link kopieren Quote
Floor Jansen. Eigenlijk had het antwoord Ayreon moeten zijn, maar ik was ziek op dat moment. Zo onwijs balen!
In oktober ga ik naar Marko Hietala, daar heb ik echt onwijs veel zin in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Electric Callboy in january in Ahoy RTM Rotterdam. Was leuk! Had ze nog nooit gezien dus was extra leuk natuurlijk. In April ga ik voor de 2e keer naar Lord Of The Lost in de Melkweg. Ook leuk! Verder eigenlijk niks gepland staan op een festival na, da's een zeldzaamheid. Volgens mij komt Feuerschwanz ook weer naar Nederland, dus misschien maar even kijken of daar nog tickets voor zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
In december in het MECC, het Oekraïens symfonie orkest met een groot koor dat de filmmuziek uit Lord of the rings speelde. Prachtig.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren Quote
Mabel schreef:
12-03-2026 08:37
Hauser. Was om uit te proberen. Vond er niet veel aan, dus zou niet nog een keer gaan.

Binnenkort ga ik naar K3 the originals met mijn dochter :).

Is dat een cellist? (Zegt Google)
Alle reacties Link kopieren Quote
BrutaImmaculata schreef:
12-03-2026 09:17
Yungblud afgelopen oktober in Ziggo Dome. Op de avond zelf - na maanden proberen - nog kaartjes kunnen scoren via Ticketswap en was elke cent waard :heart:

Oja, Ticketswap check ik ook vaak voor lastminute concerten, leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn laatste concert was een kpop concert. En in mei zijn er ook 2 concerten waar ik heen zou willen. Twice als ik geluk heb met een goedkoop kaartje vinden, kans nihil, en ik twijfel over Blue puur voor de nostalgie.
Esther-93 schreef:
12-03-2026 09:18
Paceshifters plays Nirvana. Heerlijk concert, echt een feestje!
Jaaa, goed zijn ze he?

Hun eigen concerten zijn ook fantastisch!!
Choco-fan schreef:
12-03-2026 08:43
In november ben ik naar King King geweest in Enschede. Geweldig! Bluesrock uit Schotland.
Dat klink goed! ga ik even opzoeken :)
Laatste: Southern River Band in Vera Groningen. Australische bluesrock meets glam of zoiets. Leuk!
Vera is trouwens altijd leuk om naar toe te gaan.

Komende zondag: Johnny Cash Road show. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha, ik was ook bij Suede gisteren :).
Heel fijne show, lekker aan het nagenieten.

Volgend optreden is DEUS volgende week in Brussel. Die spelen de eerste twee albums integraal. Daar kijk ik al naar uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Last Dinner Party en gister Dressed like boys
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was gisteren ook bij Suede.
Voor het eerst in mijn eentje naar een concert.
Ik heb genoten (op het moment dat ze bijna op de vuist gingen naast me na).

Ik ben geen grote fan, kon niet heel veel meezingen, maar het enthousiasme van Brett was heel aanstekelijk.

Gisterenochtend via de resale van 013 zelf een mooie deal gevonden.
Wel voor herhaling vatbaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eidde schreef:
12-03-2026 12:12
Dat klink goed! ga ik even opzoeken :)

Ze zijn op dit moment aan het toeren, binnenkort treden ze op in Apeldoorn. Aanrader!
Alle reacties Link kopieren Quote
Jason Derulo, viel helaas tegen :(
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven