Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 290 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Oh wat een afschuwelijk nieuws over Mel! Ik vind haar altijd zo lief en warm en tegelijk scherp. En wat een heftig verloop. :'(

Het voelt wat raar maar toch ook even over de serie zelf. Die Brook, wat een afgrijselijk teringwijf! Ik ben vroeger erg gepest en ik voel het echt als een golf omhoog komen bij die laatste diner party.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Brook en Gia zijn echt nare pestkoppen. Vond het zo raar tijdens de ceremonie dat ze zaten te rollen met hun ogen toen èn Stella èn Alissa vertelden dat het zo goed en vlekkeloos ging. Maar toen Gia zélf op de bank zat, zei ze hetzelfde en dán kan het wel?
De relatie van Gia en ben zn naam kwijt, lijkt me grotendeels gebaseerd op sex overigens.

Luke zag er echt aangeslagen en slecht uit op de bank. Had zo met hem te doen. Goed dat Mel even door de experts op haar gedrag gewezen werd. Haar puppy ogen wekken bij mij onderhand een soort razernij op 😂

Rebecca en Steve. Ik vond het bijzonder dat niemand van de mannen hardop iets zei toen hij overduidelijk zat te liegen op de bank. Afschuwelijke man.

Goed dat Grayson ook zn mond opentrok op de bank. Die Julia heeft echt geen idee van haar gedrag. Kon je ook weer zien tijdens hun ruzie/discussie na de intimiteits opdracht. Alles draait om haar.

Rachel en Steven. Tsjah. Wat een ongemakkelijkheid toch. Dat nerveuze gegiechel van haar en dat schaapachtige gelach van hem. Hij weet zich gewoon geen raad ofzo.
Ik ben alweer bij.

Net wanneer je dacht dat Brook zich niet vreselijker kon gedragen, overtreft ze zichzelf op de tweede dinerparty. Wat ik ook vals vond, is dat Gia opeens poeslief deed tegen Bec om een bondgenoot te hebben tegen Stella en Alissa. En dat Bec zich daarvoor leende. Wat een ordinaire wijven.
Dubbel.
teeejamo wijzigde dit bericht op 14-03-2026 12:07
91.11% gewijzigd
Supergaaf die intimiteitsopdracht van Bec en Danny!

Ik ga nu aflevering 11 kijken.

Rachel die het hele appartement leegtrekt omdat ze beledigd is omdat Steven haar niet wil zoenen :proud:
Die Steve is ook wel een natte wind hoor ben dan gewoon eerlijk dat het er niet is en ook niet gaat komen .
Gia en Scott vind ik zo’n typisch influencer of only fans stel . Weinig diepgang in de relatie verder ook
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 14-03-2026 17:16
0.47% gewijzigd
Ik ben nog niet bij, maar mijn indruk is dat Brook stikjaloers is op Alissa en Stella omdat haar eigen huwelijk niet is wat ze ervan gehoopt had. En Gia is jaloers omdat zij het number one koppel had willen zijn met Scott.

Vind het ergens wel sneu dat Rachels onzekerheid bevestigd wordt omdat ook deze (doorsnee) man haar niet aantrekkelijk genoeg vindt.
Voor mij is wel gebleken dat alle stellen (zowel de mannen als de vrouwen) hopen op een "bomb shell". Als ze die niet krijgen, werkt het niet.
lievemona wijzigde dit bericht op 14-03-2026 16:38
0.40% gewijzigd
En ik heb ergens het gevoel dat Julia eigenlijk op een vrouw had gehoopt. Ze is wel heel ingewikkeld tegen die leukerd van een Grayson (tot waar ik gezien heb dan).
Die Steve heeft het gasllghten uitgevonden en dat heeft Alessandra goed door. Die pikt het niet.
Brook en Gia vinden zichzelf geweldig maar door dat kutgedrag zijn ze het niet.
Maar Bec vind ik vaak ook stokerig.

Julia lijkt zichzelf heel intellectueel te vinden maar niemand begrijpt haar. Ze zegt veel maar eigenlijk niks.
Ik snap de wanhoop van haar man en die gun ik een ander.
Nou ik ben weer helemaal bij. Ik moet zeggen dat het pestgedrag van Brook, Gia en Bec echt de spuigaten uitloopt. Het is ook helemaal niet leuk om naar te kijken, ik word er eerder verdrietig van. Ik hoop echt dat de experts ze goed aanspreken, het maakt het programma een stuk minder leuk wmb.
Een beetje reuring okee, maar dit gedrag uit het niets is next level. Ik zou me als ik Brook of Gia was niet eens meer buiten durven te vertonen en dan heeft Gia ook nog een dochter. Wat een voorbeeld…
Mee eens, dit is niet leuk meer om naar te kijken. Te provocerend.

Ik heb ook medelijden met Chris. Arme jongen.
Julia en Grayson ook ingewikkeld allemaal.

Wel fijn dat Mel en Luke 180 graden gedraaid zijn! Ziet er goed uit nu.
Hakika schreef:
14-03-2026 16:27
Nou ik ben weer helemaal bij. Ik moet zeggen dat het pestgedrag van Brook, Gia en Bec echt de spuigaten uitloopt. Het is ook helemaal niet leuk om naar te kijken, ik word er eerder verdrietig van. Ik hoop echt dat de experts ze goed aanspreken, het maakt het programma een stuk minder leuk wmb.
Een beetje reuring okee, maar dit gedrag uit het niets is next level. Ik zou me als ik Brook of Gia was niet eens meer buiten durven te vertonen en dan heeft Gia ook nog een dochter. Wat een voorbeeld…
De manier waarop Gia steeds keihard zat te lachen wanneer Brook iets zei .
De andere kandidaten hadden wat mij betreft er wel iets harder op mogen reageren . Ook Rebecca en Mel zaten beetje schaapachtig mee te lachen en de echtgenoten waren ook vrij rustig . Op Danny na maar die werd meteen keihard terug gepakt .
Had hij dat echt tegen Gia gezegd want dat heb ik niet meegekregen .
Ik denk dat dit er later wel uit gaat komen en dat de anderen het laten escaleren.
Ik denk sowieso dat Chris en Brook het ook niet meer zo lang gaan maken als stel. Zijn we meteen van die nare mean girl af.
LieveMona schreef:
14-03-2026 21:46
Ik denk sowieso dat Chris en Brook het ook niet meer zo lang gaan maken als stel. Zijn we meteen van die nare mean girl af.
Ik kijk al verder. En het belooft wat.
Talullah schreef:
14-03-2026 22:19
Ik kijk al verder. En het belooft wat.
Waar kijk jij verder ?
Yildizlar2 schreef:
15-03-2026 09:02
Waar kijk jij verder ?
Op Videoland. Ik moest nog twee afleveringen.
Talullah schreef:
15-03-2026 11:02
Ah zo ja het diner was wel het ergste wat ik tot nu toe gezien heb en heel eerlijk wat mij betreft moet de jury daar gewoon optreden .
Talullah schreef:
15-03-2026 11:02
Je mag alles wat op Videoland staat bespreken. Ik dacht ook dat je bedoelde dat je verder keek dan Videoland.
Yildizlar2 schreef:
15-03-2026 11:23
Ah zo ja het diner was wel het ergste wat ik tot nu toe gezien heb en heel eerlijk wat mij betreft moet de jury daar gewoon optreden .
Je zag in de vooruitblik dat Brook bij de experts excuses zat te maken. Ik was verbaasd dat ze daar überhaupt op de bank zat. Ik mag hopen dat Chris leave heeft opgeschreven. Maar ja, als zij stay schrijft, zit hij er alsnog aan vast. Het lijkt ook weer positief te draaien voor Julia en Grayson.

Ik hoop dat de experts ook Gia aanspreken.
En ik denk dat Steve en Rebecca zullen stoppen. Door dat gedoe met Mel de laatste dinerparty heeft niemand het over Steve. Of dat komt nog.
Yildizlar2 schreef:
Ja dat ging echt heel erg ver. Ik vond Bec ook heel erg. Ze heulde mee met die Gia en Brook en later was ze er weer boos op. Maar ze deed net zo hard mee aan het pesten van de anderen. Bec is vals.
Pelle schreef:
Je mag alles wat op Videoland staat bespreken. Ik dacht ook dat je bedoelde dat je verder keek dan Videoland.
Mogen we spoileren? Dat wist ik niet daarom hield ik het vaag.
Er werd voor mij nog over Gia en Brook gesproken op een manier waardoor leek dat er nog niet verder gekeken was.
Mijn reactie was dus dat ik al verder gekeken had.
Talullah schreef:
15-03-2026 11:37
Mogen we spoileren? Dat wist ik niet daarom hield ik het vaag.
Er werd voor mij nog over Gia en Brook gesproken op een manier waardoor leek dat er nog niet verder gekeken was.
Mijn reactie was dus dat ik al verder gekeken had.
Ja, iedereen weet dat er nu 12 afleveringen op Videoland staan. Die mogen besproken worden. Als je niet bij bent, lees je even niet mee of accepteer je dat je dingen kunt lezen die je nog niet gezien hebt.
Ik was eerst ook niet bij en toch schreef ik mee. Dan zette ik er ook wel eens bij waar ik was, om duidelijk te maken op welke aflevering ik commentaar gaf. Niet omdat anderen niet mochten spoileren. Wat dus geen spoileren is.
Pelle schreef:
15-03-2026 11:31
Je zag in de vooruitblik dat Brook bij de experts excuses zat te maken. Ik was verbaasd dat ze daar überhaupt op de bank zat. Ik mag hopen dat Chris leave heeft opgeschreven. Maar ja, als zij stay schrijft, zit hij er alsnog aan vast. Het lijkt ook weer positief te draaien voor Julia en Grayson.

Ik hoop dat de experts ook Gia aanspreken.
En ik denk dat Steve en Rebecca zullen stoppen. Door dat gedoe met Mel de laatste dinerparty heeft niemand het over Steve. Of dat komt nog.
Ik bedoelde meer tijdens het diner want ze kijken live mee .

Dat is toch alleen bij de eerste commitment dat als een stay schrijft je miet blijven ? Ik dacht bij de tweede en verdere dat je dan wel meteen weg mag ?
Ik weet niet zeker of de experts live mee kijken bij de dinerparty's. Het kan ook zijn dat ze opnames terugkijken.

Als een van de twee stay opschrijft op de bank dan blijven ze nog een week. Ook verderop in het experiment.
Ik vraag me af of er consequenties aan zitten als iemand tussendoor gewoon de benen neemt. Want dat gebeurd toch ook wel regelmatig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven