!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
Ohja Frans Milena heeft er dus niet teveel last van=! Ik hoorde van iemand dat er tegenwoordig een soort mouse is die verkoelend-tegen de jeuk werkt!

Geef haar knuffels maar een dikke knuffel hihi
Jeetje, Frans, wat schrikken! Had je Bojan ook bij je of lag die aan de andere kant van de deur? Gelukkig kon je snel bevrijd worden.

Een washand met havermoutvlokken in bad helpt ook bij waterpokken, daarvan drogen de blaasjes uit.

Mientje, wat gaaf van je artikelen, ben heel benieuwd! Hou t in de gaten!!

Ibbel, wat leuk, je eigen web-winkel! Je hebt nog geen site toch? Laat je t weten als t zover is? Ben je al begonnen met je nieuwe baan? Hoe bevalt het?

De mini-meet was super gezellig! De kids hebben heel gezellig gespeeld en de moeders konden lekker even teuten!

Mayte was zo lief. Deelde al haar stickers met Dochter. En T. kon zich heel goed vermaken met de dames, wat een schattig knulletje. Fenna wilde graag bij haar mama zijn (en terecht, ik zou ook een keel opzetten als ik zomaar tussen twee wildvreemde (jongere) kerels werd gelegd). En C. is een schatje, heerlijk rustig en een echte beer (maar uiteindelijk niet eens zo heel veel groter dan Zoon).

Jannes is heel gezellig en lief (dank je wel voor je lieve cadeautjes) en Ringel is net als op het forum. Eerlijk, grappig en ontzettend betrokken. Leuk jullie te leren kennen meiden!

Ik heb foto's op hyves gezet, maar ze af laten schermen op mijn privé hyves, kunnen jullie ze nu wel zien? Laat het me maar even weten, dan pas ik het aan als t nodig is.
********bloos*********
Echt Bokito? Want dan ga ik ze nu voor je inpakken, want we gaan morgen op vakantie! Mail me anders even via Hyves je adres!

edit: bruine apen zijn verkocht....
Fijne vakantie Ibbel!
Floor, wat verdrietig voor je zus.... Ik had gemist dat F van de commode was gevallen, schrikken zeg! Was hij "ongedeerd"?

Sjaan, gefeliciteerd! Is alles goed gegaan en hoe heet het kindje?

Jannes en B12, leuk wat van jullie te horen!

Mientje, wat schrikken zeg. Gelukkig heb je zelf niets, en ook gelukkig was G er niet bij. Maar nog steeds vreselijk balen, al die rompslomp die je nu hebt. Lief van vriend dat hij M&M's meeneemt. Hij snapt wat je op zo'n moment nodig hebt! Ben trouwens wel heel benieuwd wie je bedoelde op hyves.... Ken ik hem, haha??? (Voor de overige lezers > Mientje en ik kwamen er via hyves achter dat we bij elkaar op de middelbare school hebben gezeten en zelfs een tijdje wat gezamelijke vrienden hebben gehad. Kleine wereld he....)

Frans, applaus voor Bojan! En wat heerlijk voor jou, een nachtje slaap doet wonderen.

(even posten)
Gezellig een minimeetig! Ben benieuwd naar de foto's, zo even checken of ik vriendjes ben met Lein op hyves, volgens mij wel.

Bluester, veel plezier op jullie weekendje. Vriend hier wil ook graag een camper en nu ik vertelde dat jij schreef dat jullie de boel inpakken en lekker een weekendje weg gaan, is hij helemaal enthousiast!! Hij wil ook...

V draait sinds 2 dagen terug van buik naar rug! Alleen 's ochtends lukt het nog niet, dus tussen 6 en 7 mogen we ongeveer 3x uit bed om haar terug op haar rug te draaien.... De luilak.

Hebben een film gehuurd, ga nu maar even kijken want vriend raakt inmiddels een beetje geïrriteerd dat ik voor de 5e x vraag "wat gebeurde er nou...?"
Ibbel: Fijne vakantie!

Frans: Zo hee dat is echt schrikken zeg! Wat een geluk dat je de buurman kon roepen. Zie je al zitten tussen alle zieke knuffels Wat fijn dat Bojan zo goed slaapt! Ik hoop dat het doorzet.

Lein: Klinkt als een gezellige minimeet! Leuke foto's ook op de hyve. Ik mis alleen de mama's op de foto?

Konela: Zo echt kleine wereld zeg! Haha wel grappig zeg.

Vannacht werden manlief en ik niet wakker van Y. maar van onze andere twee 'kinderen'. Eerst hoorden we poes 1 keihard buiten miauwen (en het onweerde onwijs hard) dus manlief gauw naar beneden om hem binnen te laten. Maar meneer wilde helemaal niet naar binnen, hij kwam alleen even trots laten zien dat hij een muis had gevangen! Man weer terug naar bed gekomen en nog geen half uur later hoorden we poes 2 als een dolle over de overloop rennen. Ik kijken, heeft hij een of ander vliegbeest te pakken... Gelukkig sliep Y. lekker door tot kwart over 7. Vanavond houden we de poezen allebei binnen, beneden in de woonkamer
Konela: Oh wat goed dat V. terug draait! Y. heeft het ook ineens door. En kan nu ook de andere kant van rug naar buik rollen. Ze rolde alleen naar links, nu ook naar rechts.
Hahaha Fesa dat hebben wij ook een keer gehad.. Jongens die echt heel lang uitslapen, moest ik eruit voor de kat die naar buiten wou... Bleef eerst nog liggen maar hij ging heel hard aan de deurpost krauwen en heul hard miauwen, stom beest!

Ik lees echt met verbazing jullie verhalen over rollende meiden! Zoontje doet echt nog helemaal niks maar er zit hem wel iets dwars.. Hij moppert veel en drinkt slecht. En dan moet ik volgende week ook nog eens 4 dagen werken.. Nou die week erna ben ik lekker vrij en vriend ook. Kan ik me even helemaal op m'n mannetje richten!

haha Konela dat zal wel raar zijn geweest zeg! Ik kom de laatste tijd best wel veel moeders met februari babytjes tegen en dan denk ik ook vaak 'oh, schrijft zij ook mee?!' maar ik ben de enige die hier uit de buurt meeschrijft dus dat kan helemaal niet! Maar moet zeggen dat ik nog wel even in jouw vriendenlijst heb gesnuffeld of ik m'n neefje of nichtje in je lijst zag staan, die komen ook bij jou uit de buurt

Morgen gaan we lekker een dagje burgelijk doen dus zo maar naar bed!

Ibbel ik krabbel je nog even! Komt dat apenpakje nog wel binnen? Oh die is zo leuk!
Gaaaaaaaap, kan weer es niet slapen. Word er helemaal gek van. Maar mijn slaappilletjes zijn op (bewust omdat ik er niet te vaak van nemen wil) dus rest mij niets anders dan hier een beetje te vertoeven.

Oh, ik hoor R. Wat een geluk, zit ik niet nutteloos op. Bespaar ik man een loopje....

Bokito, je maakt wel lange dagen met je oppaskindjes..... na de zomer ziet het er toch helemaal anders uit? Gaan jullie nog iets doen in de vakantieperiode?

Fesa, wat heb jij actieve katten! Ik ben ook zo'n muts die haar bed uitgaat voor de kat als het hard regent. En het ergste is: de kat vraagt er niet om. Die moet ik echt roepen..... Y. is echt uberschattig.

Konela, welke film heb je (niet) bekeken?

De minimeeting klinkt heel leuk en de foto's zagen er ook leuk uit!

Ibbel, weet niet of je het nog leest: Je hebt leuke spulletjes in je webshop. Staat het adres op hyves? Nog bedankt voor het opschonen, ik voel me daar wat prettiger bij! Iedereen die er nu nog staat 'ken' ik! Een heel fijne vakantie! Oh ja, dat vergeet ik ook steeds. Ik hoorde op de meeting dat je een baan hebt. Ben je al begonnen?

Frans, kon je niet ala prinses je vlecht uit het raam hangen zodat de ridder naar boven kon klimmen om je te bevrijden :-)? Wat zul je je ongelukkig gevoeld hebben. Altijd een schroevendraaier in je zak doen in een klushuis is de les van vandaag . Arme Milena met haar pokjes. Hoe draagt ze dit? En is Bojan de dans nog ontsprongen of begint hij nu ook te vlekken?

Over opgesloten gesproken: Ik had een heel heftige rugoperatie gehad en moest nog veel platliggen thuis. Het is eigenlijk een heel verhaal, maar ik probeer het kort te houden. Wij woonden in een maisonette en wij hadden de bovenste twee etages. Ik ben een paar dagen na onze bruiloft geopereerd en een neef van man sliep in ons huis na de bruiloft en die had ik dus mijn sleutels gegeven (wij sliepen in een hotel). Ik loop in mijn nachthemd naar beneden (godzijdank wel met jas erover) om de krant uit de box te halen en realiseer me dat ik wel mijn sleutelbos bij me heb, maar dat de sleutels er niet aanzitten. Ik bel aan bij de onderburen om te vragen of ik daar even mocht bellen (verschillende mensen hebben onze sleutel). Vrouw doet deur open (wij woonden er dus al dik 3 jaar) en zegt direct: aan de deur wordt niet gekocht!!!!!! Okay, dan. Mijn geluk is uiteindelijk geweest dat in het belendende complex de buitenboel werd geschilderd en ik een schilder zo ver heb gekregen met de ladder via het balkon (balkondeur zat niet op slot) in mijn huis te komen en mij via de intercom binnen te laten....... god, wat kun je je ongelukkig voelen op je sloffen en in je snoopypyama...
Het gaat met R supergoed, maar helaas met mij wat minder. Ik moet echt meer sporten (ook van mijn fysio, waar ik al meer dan 10 jaar loop en zij weet ook wel dat ik normaal wel de discipline heb) . Vannacht heb ik uren wakker gelegen van de kramp in mijn benen. Die is zo heftig dat ik soms niet meer weet wat ik moet doen om de pijn op te heffen. Dit komt door overbelasting en dat komt weer doordat mijn rug kapot is, normaal gesproken heb ik een sterk spiercorset maar nu met de zwangerschap enzo is dat behoorlijk afgenomen. Al heb ik tot de bloedingen in week 29 gesport. Vroeger is door de kramp al 2x mijn rechterkuitspier gescheurd en ik moest daar echt een beetje mee gaan oppassen ivm permanente beschadiging (hoe? ik doe dit ook niet voor mijn plezier). Dus ik had me voorgenomen om morgen weer te sporten (donderdag en zaterdag ook al geweest) maar dan moet je wel kunnen slapen. Zucht. Ik heb overigens veel en overal kramp. Ook in rug, buik, voeten, handen en armen. Ik moet echt weer aan de bak.

Zo. Dat was het klaagverhaal. Sorry.

Mientje, heb je al een nieuwe auto op het oog? Je vriend is wel een lieverd, hoor.

Bluester, ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben. Het weer is in ieder geval helemaal prima!

B12, is de wond van de keizersnede al helemaal geheeld? Je hebt daar toch zo'n ellende mee gehad?

Floor, ik heb ook niet meegekregen dat Freek van de commode is gevallen. Wat zul je geschrokken zijn!

Jannes, heb je kindjes nu ook goed kunnen bewonderen op de hyves (van de minimeeting). Ze mogen er zijn, hoor!

Mara, hoe is het met I? Is ze helemaal opgeknapt?

Draakje, hoe is het met jou? Nog erg in de verhuisblues?
Ik ga op vakantie
heel veel plezier ibbel
geniet nooit met mate
Floor@Alles goed met F. Ik vind dat zo eng namelijk, nog enger dan dat gevoel je kind gejat word in een winkel.

Mientje@ al een beetje weer bekomen van de schrik

Bagheera@ .Heel veel succes en hopelijk pijnlos sporten

Leuke oude buren had jij. Wel apart dat hun verkopers verwachten in snoopy pyjama's.

Leuke foto's van de minimeeting.

Donderdag naar het CB geweest. Om de voeding maar eens weer te bespreken Tessa was weer aan het weigeren.

5670gr 270 in 3 weken

Toch besloten om maar met de fruit/groente hap te beginnen. De worteltjes waren het eerst aan de beurt. Ze vond het een beetje raar allemaal. Maar ze eet het redelijk op. Vrijdag op het kdv had lief gezegd een voeding vervangen door een heel potje. Dus leidster braaf gedaan.Heeft ze het potje helemaal op.

Het zat wel tot haar neusgaten aan toe vol.

Nu nog 1 weekje werken en dan 3 weken vakantie.
geniet nooit met mate
Ibbel, hele fijne vakantie!! Weet niet of je dit nog leest, maar hoe kom ik op je webwinkeltje??? Of weet iemand anders dat? Lees vanalles over apenpakjes enzo en ben toch wel benieuwd.

Bagheera, oh kramp kan zooooo'n pijn doen.... Helemaal in je kuiten. Maar daar weet je (helaas) dus alles van. Is dat ook de reden dat je niet kan slapen? Volgens mij heb je wel eens geschreven dat je sowieso een hele slechte slaper bent.

Hoe slaapt zoon? Zorgt de rijstebloem al dat hij wat beter doorslaapt?

Frans, arme Milena met de waterpokken... Heeft man al tekenen?? En Bojan?? Volgens mij zijn die dingen zo besmettelijk he... Wat schrikken trouwens jullie "avontuur". Gelukkig wel met happy-end, maar kan me voorstellen dat je het even héél benauwd hebt!

Vannacht ongeveer 10x uit bed gemoeten voor een grommende dame. Draait elke keer op haar buik en het trucje van terugdraaien wil 's nachts dus nog niet lukken. Dus konden we er telkens uit. Wanneer gaan kinderen "oorzaak-en-gevolg" snappen??? Zo van > áls ik op mijn buik draai, dán moet ik huilen want ik vind dat niet leuk. Dús > kan ik maar beter niet op mijn buik draaien. Zéker niet 's nachts! Dat snappen ze zeker nog niet he................ Ook kwam ze een keer of 3 voor de tut, doet ze nooit. Laten we hopen dat het een pech-nachtje was.

Voel me trouwens wel uitgeslapen want ik bel dol op de snoozefunctie van mijn wekker en met een Veerle die vanaf 3 uur ongeveer 2x per uur kwam, heb ik wat afgesnoozed vannacht. Ik stapte er zo in 1x uit vanmorgen! Vriend heeft wallen tot z'n knieën. Die kan goed tegen vroeg uit bed, maar niet tegen elk uur worden gewekt (die is ook niet zo gecharmeerd van mijn snooze-tik).

Huilen jullie kindjes voor het slapen? V bijna nooit, maar leg haar net terug en ze begint me te brullen! Zo zielig, ik merk dat ik daar niet zo goed tegen kan. Ze is nu net stil, heeft kwartiertje geduurd. Ik vind het zo zielig, dat snikkende toetje. Heb haar er 1x uitgepakt en meteen stil. Leg haar terug > brullen!

We hebben trouwens een nieuw kunstje hier! Ze zat op mijn schoot en ik moest hoesten. Kijkt ze me aan, gaat lachen en hoest ook. Ik dacht is het nou toeval of doet ze het express? Dus ik heb het nou een paar keer geoefend en elke keer als wij kuchen, kucht zij ons na. Schattig he! Ze gaat nu echt dingetjes leren.
o, Konela, zo herkenbaar! Freek begon met nephoesten toen man verkouden was. En lollig dat hij het vindt! Echt grappig.

Ineens begon hij ook keihard te huilen bij het naar bed brengen. We hebben het gewoon doorgezet, wel getroost als het echt hard ging maar verder laten liggen. Na 2 weken was het ineens ook weer over, heel gek. Hij huilde vandaag omdat ik hem bij een plant weg haalde, hij had er net een blad afgetrokken. Dat vond ik niet oke want hij doet alles in de mond. Zet hij hem op het brullen! Wil gewoon iets. Zo'n eigen wil is echt nieuw!

Wij leggen freek in een slaapzak van een grotere maat en doen een behoorlijk stuk van de slaapzak onder het matras. Hij kan niet omhoog wippen (ligt ie bovenaan in bed) en ook niet draaien.

Ik schaamde me zo dat ik freek van de commode had laten vallen dat ik het vast verzwegen had. Het gebeurde in een tel, ik pakte iets uit de commode. Hij brulde even en lachte na 5 minuutjes alweer. Hij had echt helemaal niks.

O, mientje dat ongeluk, wat erg en wat naar. Lieve vriend ja!

Iemand reed vrijdag achteruit haar trekhaak in mijn portier! Freek was er wel bij maar had niks hoor. Ik was wel iets te laaiend, hoezo kort lontje? Grr, kon die dag ook niks meer hebben.

Frans: eng zeg! opgesloten zitten, niet weer doen hoor! Enne ik zie jou voor me zoals op de meeting, gezellig en leuk en lief! Niks knakworsten.

Lein: ik hoop dat je snel weer iets leuks gaat doen en het poistief in ziet. Gezellig zo'n meeting!

Iedereen die ik vergeten ben, sorry, moest ook zoveel bijlezen...

Bedankt voor jullie medeleven wb mijn zus. Ja, we hebben wel een goede band en heb alles gezegd: K*T en natuurlijk dik geknuffeld. Maar toch?! Het leven steekt raar in elkaar. Ja, Sjaanie jij gefeliciteerd en hoe heet ie? Klein zeker he?

tot snel, hoop ik

en niet te veel wakker zijn s nachts!
Grr, kleine man ligt al een poos op bed maar wil vandaag even niet slapen. Zo vervelend, we hebben zelf pizza gemaakt, wilden een leuke avond maken maar blijven maar naar boven lopen.
Leuk he Floor, om te lezen dat ze allemaal zo'n beetje dezelfde dingen leren en doen!

Bagheera, we hadden Righteous kill gehuurd,met Al Pacino en Robbert de Nero. Geen 5 sterren film, maar wel leuk om ondertussen bij te forummen.

Webwinkel loopt aardig, de party's goed. Bij een party verkoop je in 2 uur tijd een heleboel sieraden en op de webwinkel is dat anders terwijl daar veel meer tijd in gaat zitten. Daar houden we niets aan over, aan de party's wel. En die zijn ook superleuk om te doen. Morgen weer eentje. Maar het blijft een hobby; we sparen voor een strandvakantie.
Floor, hebben F en R een afspraak, ofzo. R. was de hele dag al jengelig en we hebben ook een draak van een nacht achter de rug. Dus we hebben hem om half acht naar bed gebracht. En hij is net stil. Snik. Ik wilde ook veel doen vanavond, had ook lekker gekookt, maar de avond is eigenlijk al om. Maar gelukkig lijkt het erop dat het kereltje eindelijk slaapt.

Konela, leuk dat de party's zo goed lopen! Waar gaat de strandvakantie naar toe? Je snoozemood, haha. Jij helemaal in je element na een nachtje snoozen. Je zou bijna de wekker om 12.00 uur 's nachts zetten . Heb je echt een wekker of gebruik je je telefoon met foute ringtone? Wij moeten er 's nachts minimaal 6x uit. Iedere nacht. Minimaal, dus . En altijd brullen voor het slapen. Zelfs op het KDV zeiden ze er wat van:

Hij wordt wel boos, he. Als hij moet slapen.

Jaha. Dat is thuis niet anders.

Ja, maar ik bedoel echt boos.

Jaha, dat is thuis niet anders.

Wat lief dat V nahoest. Baby's zijn echt om op te vreten. Het is dat ik niet weet waar ik beginnen moet.

Kabouter, die buren waren echt een beetje wereldvreemd. We hebben om sommige dingen ook wel vreselijk kunnen lachen. Wil Tessa de fles helemaal niet meer? Wat een getob. Wel fijn dat ze de potjes groente lust, anders zit je helemaal met je handen in het haar. Ga je nog iets doen in/met je vakantie? Wordt Tessa eigenlijk nog extra in de gaten gehouden als prematuur?

Oh ja, deze dame is uiteindelijkom 5 uur naar bed gegaan, maar stond wel om 10.30 iron te pumpen in de sportschool. Soms ben ik best tevreden met mezelf , al voel ik de spierpijn al opkomen

Arme Frans, zij baalt van haar knakworstenverhaal. Ik heb er ook om geschaterd (en aan man verteld die er ook smakelijk om lachen kon).
haha, die kuchjes van veerle en freek. wat worden het al echte mensjes he. ik had vandaag ook een sentimenteel moment toen ik in de hennes broekjes voor guus ging kopen. 68 is al 'uit' de babyhoek en alle 62 moet nu toch echt opgeborgen worden. Mijn grote vent!

Gisteren heb ik hrm in de wipper met een houten pollepel laten spelen en hij was dik een half uur zoet! Ik was heleaal trots.

Jammer van je slapeloze nacht bagheera. heb je dan komende nacht zeker de slaap te pakken of werkt dat zo niet? Ik hoop het voor je.

WQat een verhaal Frans! Bijna opgesloten. wel heel zoet dat milena zo goed voor haar beren zorgt. en oo goed dat jij daar in meespeelt. ik ben benieuwd of ik dat straks ook kan. lijkt me wel knus.

@konela: geen idee of je mijn oude 'ideaal' kent. Hij komt uit Made en zijn naam begint met een R. echt, wat een fouterd was het nu. Zou er niks meer mee kunnen. Wel leuk dat je sieraden party's zo goed lopen. Leuk he, als je een doel hebt om naartoe te sparen.

En tessa al een heel potje op. Ik ga morgen voor het eerts fruit mee geven naar de gastouder. e doet nog steeds 'judgemental'

(waarom geef jij nu al vast voedsel? En zeker bruine bonen!! Dat is toch veel te vroeg? Nutricia zet ook maar wat op die potjes... bla ba bla.) Mw wil zelfs geen aardbeien geven (bij andere kindje) omdat dat teveel vlekken geeft. enniehoe, morgen mag ze guus gewoon een paar lepeltjes peer geven.

de laatste dagen eet guus trouwens wweer moeilijker. maar halve potjes leeg en flessen wil hij alleen vna mij. hij is erg verkouden, misschien heeft het daarmee te maken. Maar het is wel een lieverd die sjanst met zijn moeder. smelt....
Mientje, die gastouder van jou........ Ik zou een potje mango meegeven. Ik weet uit ervaring dat die vlekken er dus echt niet meer uitgaan, whehe.

Hoop dat Guus snel wat beter gaat eten en drinken. Je zit er zo mee te tobben
Ibbel fijne vakantie!

Frans wat eng dat je opgesloten zat.

Gelukkig wel met je kindjes maar toch.

Ik word altijd een beetje benauwd als ik ergens niet weg kan.

En wat zielig dat Milena waterpokken heeft.

Ben benieuwd of Bojan het nu ook krijgt al las ik dat het soms beter is als je heel klein bent.

Omdat je dan niet alles kapot krabt en als je iets groter bent dat wel gaat doen omdat je je er bewuster van bent.

Wat leuk dat Veerle en Freek jullie nadoen kun je zien hoe slim die kleine mensjes kunnen zijn.

Hier ook draaien konela en geen benul om terug te gaan draaien nog.

Gelukkig alleen overdag want heb er een zijligger bij liggen in bed.

En die houdt dat tot nu toe nog tegen.

Bagheera wat vervelend dat je zon kramp hebt en niet kunt slapen.

Ik zou er gek van worden denk ik.

Knap dat je weer bent begonnen met sporten.

Mientje wat vervelend dat Guus wat slechter drinkt hoop dat hij snel weer beter gaat eten en drinken.

Hier is Jesse vandaag er jengelig en driftig.

Hij zit onder de rode bultjes waarschijnlijk van de aarbeien van gisteren.

Ik heb hem net in bad gedaan en gelukkig slaapt die nu.

Maar volgens mij heeft die ook ;ast van zijn tandjes want we moeten er wel een keer 6 uit om hem s'nachts zijn speen te doen.

Terwijl die eerder altijd doorsliep.

Mijn buik gaat redelijk maar nog niet helemaal top.

Arts blijft erbij dat het wel een jaar kan gaan duren maar vraag me af of het litteken wel mooi wordt.

Merk wel dat ik steeds beter een broek aan kan hebben dus dat is erg positief.
je hebt gelijk Bagheera. Morgen lekker mango voor guus. en dan hoop ik dat hij daarna op de witte bank hoest.
Oh méééén ik moet even bijkomen hoor... Zoontje heeft heel braaf doorgeslapen (van half 7 tot half 6) maar er stond om 6.50u al een oppaskind voor de deur en ik had m'n wekker verkeerd gezet... hahaha stond ik daar (ook) in m'n snoopypyama. Maar ik trek het niet echt en het is pas half 9 :'( Gelukkig zijn ze nu wel lief aan het spelen en zelfs zoontje ligt lekker in de box te keutelen!

Ik gooi de jongens lekker om 7 uur (of eerder) op bed en ga dan sporten. Het is weer helemaal fout gegaan, mac/dameblache/rose koek/ patat/ merci.... Ik wou er 3 kilo in 4 weken vanaf hebben maar dat gaat denk ik niet lukken. Nou ja wie weet als ik nu iedere avond flink ga sporten?!

B12 wat balen dat je nog steeds zo'n last hebt van je litteken.. heb je al vitamine E er op gesmeerd? Of is het echt vanbinnen?

Mientje ben je nog op zoek gegaan naar een andere GO? Het is dat ik te ver weg woon anders mocht je hem hier wel brengen

Floor en Bagheera wat irritant dat jullie mannetjes zo'n roet in het eten gooien... Juist als je iets geplanned hebt!

Konela wat leuk dat je het zo leuk vindt om die party's te doen! Ik vind het nogal wat, je moet toch iedere keer alles in de auto gooien en maar gezellig doen op zo'n avond!

Wat zijn die meiden ineens weer eigenwijs met z'n allen zeg! Zeker met die hitte moeten ze wel goed drinken! Maar wel goed van Tessa dat ze zo'n potje helemaal leeg heeft gegeten!

Ik was gister een stuk appeltaart (ohja dat óók nog!) met slagroom aan het eten toen zoontje bij me op schoot zat. Hij volgde m'n vorkje helemaal en als hij voor z'n gezichtje langskwam was het net een jong vogeltje, z'n koppie in z'n nek en dat bekkie helemaal open

Nog 3 weken en dan gaan wij ook met hapjes beginnen!

Ik kan niet meer naar buiten kijken zo smerig zijn de ramen dus ik ga zo (of vanmiddag,haha) maar even aan de slag!

Nu eerst nog een kop thee...

(sorry Bagheera, voel me nu al naar de kl*te en dan ben ik pas 1 keer wakker geworden vanmorgen.. voor jou!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven