!Februari 2009!

18-03-2009 17:23 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze open ik dan maar een nieuw topic, aangezien we aan ons limiet zaten dames..

*** Ik heb de tabel opgeschoond, mocht je er uit zijn, maar toch graag terug willen, no problemo!! ***

En de link naar ons 'oude' topic Februari 2009

MAMALFT.BEVALLENNAAMBROERTJES/ZUSJESGEWICHT/LENGTEKabouter3526-12Tessa5860 gr. 65 cm.Anna2919-01RosanneSjaanie2626-01Linn6240 gr. 67 cm.Bagheera3727-01Zoon8390 gr. 68,5 cm.Konela2629-01Veerle6920 gr. 67 cm.Ringelding3103-02FennaMayte 20-01-077700 gr. 67 cm.Frans2906-02BojanMilena 18-03-067000 gr. 67 cm.Floortje2908-02Freek7220 gr. 68,5 cm.Fesa2408-02Dochter8560 gr. 67 cm.B1210-02JesseSummer2211-02T.Barrel3513-02MerleHidde 13-07-05Mientje2813-02Guus7230 gr. 65 cm.Bokito2616-02Zoon Zoon 24-05-077345 gr. 68 cm.Draakjenoah3416-02ThomasNoah 22-04-076340 gr. 67 cm.Mara2617-02Dochter5330 gr. 61 cm.Bluester4020-02Zoon7120 gr. 62 cm.Jannes2627-02Zoon C.Zoon T.Ibbel3105-03MilaSeppe 12-11-076460 gr. 64 cm.Skoempie2605-03Zoon5560 gr. 61 cm.
ja, ibbel, jij bent hartstikke dun! Wat voor een test is dat dan? Voor je conditie ofzo?

Mientje: wat erg, wat balen! Wat nu en hoe ben je verzekerd? Is het je eigen schuld? Gatver wat rot!

Leuk jannes en B12 om weer wat van jullie te horen.

Hier nog niet begonnen met drinken. Wel een broodkorst en dat was lekker om op te sabbelen maar die grote stukken kunnen niet echt fijn worden gemalen dus spuugt ie van die verweekte stukjes uit en dat legde ik op een klein schoteltje (je moet toch wat) pakt hij het er weer af en hup nog es herkauwen, hahaha.

Verder doen de hapjes het goed. Het slapen gaat ook erg goed, s morgens is het nu regelmatig 7 uur en overdag slaapt hij soms zo 3 uur achter elkaar, door de voedertijd heen! Daardoor vanavond om half 9 nog een fles, ben benieuwd wat hij morgen doet.

Vandaag maar drie luiers gebruikt. Bijna constant droog gehouden door op het potje te plassen en te poepen. We waren de hele dag thuis en hadden alle tijd voor hem. Hij weet echt heel goed wanneer hij moet en kan het goed ophouden. Bij het uitkleden moppert hij dan echt dat we op moeten schieten en zodra hij zit komt het er als een waterval uit, hihi.

Spannend sjaan!

Helaas is bij mijn zus vastgesteld dat de vruchtzak doorgegroeid was maar de vrucht niet. Dus vandaag geen kloppend hartje. Snif, ik word geen tante helaas.

Wat moet je dan zeggen he? Ik kan niks geen troost bieden, bij mij ging immers wel alles goed.

De kleintjes groeien goed zeg!

Frans: ik kan erg slecht tegen die onderbrekingen s nachts, soms om 5 uur eruit voor een droge luier en een speen en daarna ook moeite om weer te slapen. Maar zoals jij het doet, knap hoor. Ik zou ook wallen hebben!

Het schijnt mooi weer te worden bluester dus dat wordt ws een mooi weekend.

Fijn dat zoontje zo makkelijk is bokito mss daardoor zin an een derde?
Zo weer een nieuwe poging.

Jesse heeft vandaag zijn dag niet zal morgen wel weer beter zijn.

Ik kan het bijna niet bijhouden met lezen hiero het gaat zo hard elke keer.

Vond de foto' s op de hyves er leuk uitzien van de meeting hoop dat ik er de volgende keer bij kan zijn.

Sjaanie spannend weer een baby blijft iets bijzonders.

Hier weer een nieuwe poging van de groente en fruit hapjes.

En het lijkt nu beter te gaan, op advies van het cb ook wat yogurht na de groente en hij vind het niet echt vies.

Daar in tegen vind die boontjes wel heel erg vies zat vanmiddag te kolkhalzen. hahaha.

Frans ik heb met je te doen dat je nog elke keer een nachtvoeding moet doen kan me voorstellen dat dat je op gaat breken.

Bluester veel plezier het weekend hoop dat jullie er mooi weer bij hebben.

Floor wat knap dat Freek het zo goed doet op het potje.

Ik hou het nog wel even bij de pampers.

Skoempie ben ook benieuwd naar de foto van het feest.

Zet je hem op hyves?

Bokito hier ook nog geen diksap wil alles stap voor stap proberen.

Water alleen vind hij niks aan en gooit het er zo weer uit.
Ooh Floor, wat droevig voor je zus. Bah...

't Is een conditie- en fittest, maar je moet ook op de weegschaal en je vetpercentage wordt gemeten. Aan de hand van dat alles wordt er een nieuw fitnessprogramma voor me in elkaar gezet. Maar ik ga eigenlijk nooit fitnessen, wel pilates en bodyjam, dus wie weet heeft dat ook wel wat gedaan voor mijn fitheid. De vetjes op m'n rug zijn in ieder geval zwaar gereduceerd.

Wie zei dat over rijstebloem en bv? Hier mengde het altijd prima. Nooit soepig geweest. Maar ik kan de papjes van biobim wel heel erg aanraden. Aan de meeste babyvoeding zit zo'n weeiig smaakje, maar Biobim heeft hele sterke smaken, als je je baby daar aan went is de overgang naar eten met de pot mee veel minder groot. Ik weet natuurlijk niet of het voor alle kinderen geldt, maar Seppe eet álles, olijven, artisjokken, basilicumblaadjes... Koekjes ook wel hoor, maar hij noemt alles koekjes, dus ook soepstengels, en die mag ie van mij best vaak hebben.

B12, wat je ook kan geven ipv yoghurt is biogarde. Dat smaakt net effe iets minder heftig.

Mientje, hoe kwam dat zo, dat ongeluk?
Jaaaaaaaaaaaa! Het was echt zo!

Ze heeft een zoon gekregen vandaag! Ben zo blij, ben zo blij, ben zo blij
Och Mientje, wat naar! Hoe voel jij je?

Ik heb ook al even niet gereageerd, maar lees elke dag mee hoor!!

Leefde dus ook helemaal met je mee Bluester toen je vertelde van de vriezer. Wat vreselijk! Hoe gaat het nu met je voorraad?

En Floor, wat een naar bericht. Ik vind het ook altijd moeilijk om dan goed te reageren.

Binnenkort meer.
OOh Mientje, wat een schrik zeg! Had je Guus ook nog bij je?

Ben je een beetje bijgekomen?
Floor: Ah wat vreselijk naar zeg... Vind het ook altijd erg moeilijk op zoiets te reageren.

Sjaanie: Jeeej gefeliciteerd! Wat leuk! Is het goed gegaan allemaal?

Ibbel: Heb je pakketje binnen, dankjewel! Hij is echt onwijs leuk! Zal morgen een foto maken voor op de hyve.

Bluester: Veel plezier dit weekend!
Oh over pakketjes, Lein, als het goed is komt ie morgen of zaterdag.. De postronde op mijn werk is in de vakantie 1x per dag en ik weet niet of ie al geweest was?!
Oh Floor ik lees het nu pas van je zus wat naar!

En hoe dubbel het is Sjaanie gefeliciteerd.
Sjaan, Gefeliciteerd!!

Floor, wat erg voor je zus. Is idd moeilijk om dan goed te reageren.

Bedankt dames, voor de tips over panties. Gister in 2 steden alle schoenwinkels gehad en nergens witte pumps te vinden die mij pasten. Dus heb het maar opgegeven en doe toch maar de laarzen aan.

Hier ook een kleine die alle kanten oprolt, soms het idee dat de box te klein aan't worden is voor hem. En ook heel enthousiast met zijn babygym. Er hangen van die beestjes boven, dan pakt ie de middelste vast en dan zo hard mogelijk tegen de andere twee aan rammen! Geeft een herrie! En ook het kletsen, hij huilt s'ochtends niet om mij wakker te maken, hij kletst, maar wel met een hoog volume en idd lekker vals...

Nou, maar weer eens een poging doen om te slapen. Hoewel over een uur mijn wekker ook alweer gaat...:(
Fesa, ik ben benieuwd naar de foto! Ennuh.... Mila heeft hem ook, ik heb er toch ook maar een voor onszelf gehouden...We moeten snel een volgende meet plannen, kunnen Y. en M. als tweelingzusjes op de foto , en Y. en Linn ook als ik de jurk verstuurd heb.

Sjaanie, leuk, een vriendje voor Linn! Of is het nog steeds helemaal not done om een jonger vriendje te hebben
Is helemaal niet not done, ik heb ook een jonger vriendje, al bijna negen jaar!!

Wat leuk dat er van alles uitgewisseld en opgestuurd wordt! Ik word helemaal blij van hoe leuk iedereen met elkaar is! Dank je wel Sjaan, ik zie t pakket wel verschijnen. Zo lief dat je het achter me aan stuurt!

Met mij gaat het zo vreselijk op en af, hoop dat de pilletjes snel gaan werken en ik me weer wat stabieler voel. Vooral veel leuke dingen doen en positief blijven denken!!

En vanmiddag is er al wat leuks!! We hebben straks een heuse mini-meeting!! Jannes en Ringel komen vanmiddag op bezoek! Ik zal foto's maken voor hyves (want naast de reus van Jannes lijkt mijn zoon vast een heel stuk minder dik!!!)
Oh Lein wat leuk!!! Idd maar veel foto's maken, ben wel erg benieuwd naar jannes en Ringel en de kinderen!

En je zoon is gewoon lekker bol

Zie door de bomen het bos niet meer, zoveel leuke kralen.. hoop dat m'n moeder morgen met me naar Delft wil, daar zijn 4 kralenwinkels. ga ik daar even rondneuzen!

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat! Hoe lang moet je dochter nog in het gips?
Oh wat leuk, kralen kijken. Ik werd er ook vreselijk hebberig van!!

Dochter moet nog tot eind augustus/begin september in het gips. Krijg waarschijnlijk volgende week de definitieve datum. Dan gaat het gips eraf en gaan ze onder narcose de heup testen op stabiliteit. De botten zijn goed, alleen het kapsel is te slap. Als dan blijkt dat de heup niet stabiel genoeg is moet ze geopereerd worden (en daarna weer drie maanden in gips), als de heup stabiel is mag ze in een beugel, drie maanden. Afwachten dus...
Nou ja zeg Lein. Je hebt het wel over mijn bloedje hoor . Heb er zin in vanmiddag.

Jee wat een schrik Mientje. Hoe gaat het nu met je. Nog ergens last van?

He wat naar zeg voor je zus Floor.

En jij gefeliciteerd Sjaanie.

Gisteren heeft C zich weer van buik naar rug terug gedraaid en doet het nu als of het de normaalste zaak van de wereld is. Ook had hij gister zijn duimpje ontdekt echt zo schattig.

Nu nog even snel naar het dorp, want daar komt het vanmiddag niet van :D.
Ik doe alvast even een waarschuwing de deur uit dat Mayte in peuterterrorbui is vandaag.

En ik neem bellenlaas mee, kunnen ze lekker kliederen.

Ik hoop dat ik heelhuids aankom, moet Groningen mijden want veel werk aan de weg...moet omrijden....geen hoe ik erkommaar dat komt wel goed.

@Lein, klopt het dat je eeneind uit je dorp woont? Routeplanner geeft aan dat ik via Gorredijk en Jubbega moet gaan en dan kom ik bij een buurdorp van je uit.....snap er niks van. Maar heb foon bij me dus kan altijd nog bellen als ik in de middle of nowhere sta:D
Ringel, via Gorredijk en Jubbega klopt, dan via Oudehorne en dan rij je mijn dorp binnen. Ik woon niet buiten het dorp, maar er middenin.

Ik hoop dat je het gaat vinden (en dat het lukt bij Groningen), anders inderdaad ff bellen, dan loods ik je hierheen.

Tot vanmiddag.
ha, ben ik weer. De schrik is er wel uit inmiddels. Ik heb niks gelukkig, op een paar blauwe plekken en wat spierpijn na. het is nu net of er een zuigzoen in mijn nek staat, door de gordel.

Ik ben zoooo blij dat Guus niet bij me in de auto zat! De maxicosi was gelukkig wel op zijn plek blijven staan

Wat er gebeurde: Er rende plotseling een man over straat en daardoor moest mijn voorganger snel remmen. Ik remde ook, maar mijn schoen gleed van het pedaal af en was er niet op tijd weer op. De auto achter mij zat heel zachtjes tegen mij aan, anders was ik nog gesandwiched ook. Vriend was gelukkig heel lief en heeft me gisteren verwend met M&M's (ik ben het stereotype troosteter en de schat kent me zo goed, dat hij maar alvast M&M's was gaan halen). Bof ik maar met een man die niet boos wordt als zijn auto in de prak is.

Ik riep een tijdje geleden al dat ik een nieuwe auto wilde, want deze is een beetje klein en ging twee keer stuk, kort achterelkaar. Zegt vriend gisteren heel droog, terwijl ik nog nasnotter aan de telefoon: heb je toch je zin! haha.

Genoeg over de auto. Mijn tweede artikel in Wij Jonge Ouders gaat over jezelf verwennen tijdens je zwangerschap. Het heet 'In blijde ontspanning' (als de eindredactie die kop laat staan tenminste) en met een beetje geluk komt ie er al in het eerst volgende nummer in. ben benieuwd.

Genoeg over mij.

Gezellig die bezoekmiddag lein! Jammer dat je medicijnen nog niet constant werken , maar hoort dat er niet een beetje bij? Elk positief moment is meegenomen, misschien.

heh Floor, wat een treurig bericht van je zus. Is inderdaad lastig hoe je dan moet reageren. Vervelende dingen zijn dat.

Haai Jannes en B12, leuk om weer van jullie te lezen!

Gefeliciteerd Sjaan! Leuk is dat he, dat je voor je vriendinnen (en familie natuurlijk) zo ontzettend blij kan zijn. veel blijer dan voor jezelf vind ik altijd, want dan zit je midden in de turbulentie en ben je er op een andere manier mee bezig.

Oh Bokito, lekker kralen shoppen. Ben jij ook al zo'n creatieve tante? Leuk hoor.

Ibbel, wanneer gaat je winkel open?
Mientje: Wat een onwijs lieve reactie van je vriend zeg! En gelukkig ben jij ongedeerd. Oh leuk je nieuwe artikel! Ik hou de brievenbus in de gaten.

Lein: Gezellig een minimeet! Ik hoop echt zo dat de heupjes goed zijn eind augustus/begin september. Ik duim in ieder geval.

Ibbel: Fotootjes staan op de hyve! We moeten inderdaad maar snel weer een grote meeting houden ook. We zijn ook helemaal vergeten een foto te maken van alle kindjes op een rij.

Jannes: Oh wat lief dat zoontje zn duimpje heeft ontdekt! Y. wil absoluut geen speen en sabbelt ook niet op een vinger of duimpje. Zag ik gisterenavond toen ik even ging kijken dat ze op een punt van haar knuffeldoekje aan het sabbelen was Ook zo'n lief gezicht. En wat goed dat hij terug kan rollen. Doet hij zijn billen omhoog en gooit die dan opzij? Y. doet dat geregeld en soms lukt het haar wel om dan terug te rollen, maar lang niet altijd. Misschien is het niet de beste strategie
ohhhh! Ik ben echt dol op Hyves! Ik zit me te vervelen, want Guus slaapt en ik heb geen zin om te poetsen. Dus ging ik struinen op hyves. Kom ik de jongen tegen op wie ik als 14 jarig meisje heeel verliefd was. Echt hopeloos. Ik zat in de 2e en hij in de 5e. Not done natuurlijk op de middelbare school. en nu is hij een duffe dikke papzak!! hahaha, ineens was ik zo blij dat t nooit wat was geworden...
quote:mientje28 schreef op 24 juli 2009 @ 13:00:

ohhhh! Ik ben echt dol op Hyves! Ik zit me te vervelen, want Guus slaapt en ik heb geen zin om te poetsen. Dus ging ik struinen op hyves. Kom ik de jongen tegen op wie ik als 14 jarig meisje heeel verliefd was. Echt hopeloos. Ik zat in de 2e en hij in de 5e. Not done natuurlijk op de middelbare school. en nu is hij een duffe dikke papzak!! hahaha, ineens was ik zo blij dat t nooit wat was geworden... heerlijk ....
Ibbel nu ik je pakjes gezien heb vind ik het eigenlijk toch wel heel jammer dat ik geen meisje heb... maar het blauwe leeuwepakje en het apenpakje mag je apart leggen hoor

Hahaha moet toch wat doen met de kinderbijslag ;-p

Volgende week 4 dagen werken en alle 4 de dagen moet ik om 7 uur (!!!) al aangekleed beneden zijn, dan staan er oppaskids aan de deur... En dat voor 3 euro per uur, had ik nou maar m'n opleiding afgemaakt :'(

Maar ja aan de andere kant, ik ben wel lekker thuis bij de jongens en die week erna écht geen oppaskids dus lekker bijtanken en genieten van m''n mannen!

Floor ik wist helemaal niet dat freek van de commode was gevallen.. hoe kwam dat? En balen voor je zus zeg... Ik denk dat je haar maar gewoon een hele dikke knuffel moet geven, of zijn jullie niet zo close?

Mientje leuk is dat hyves he, ik vind het alleen wel irritant als mensen hun profiel dan afgeschermd hebben. (hahaha heb ik zelf ook hoor, wil alleen wel bij ánderen kunnen kijken )

Heb zelfs een ander profiel aangemaakt zodat ik nog bij iemand kan kijken die ik niet meer wil spreken maar wel wil weten wat diegene allemaal uitspookt.. hahaha is dit erg?!

Ik ben helemaal geen creatieve tante.. kan altijd heel erg leuk bedenken dát ik iets wil maar als ik eenmaal alles in huis heb is niks leuk/goed genoeg en beland alles weer in de kast.. Maar ik heb nu toch wel de hoop dat het me gaat lukken!

Ohja Mientje heb jij laatst een brief gestuurd naar de Viva die ook in het blad kwam te staan? Vergeet het steeds te vragen aan je.

Ben benieuwd naar je artikel (en of ik me er in kan vinden!) waar gaat je andere artikel over? Het is volgens mij alweer even geleden dat ik de Wij heb binnengekregen. Hmm, weet het niet meer. Nou moet ik zeggen dat ik het ook niet zo'n heel boeiend blad vind, hij ligt meestal in de wc *schaam*

Hoor boven vanalles vallen, zoon mocht in ons bed slapen maar was alleen maar aan het zingen, nu dus aan het klooien. Later meer, moet nog heulveul doen in huis...
Ik ben weer terug!

Mayte was de terugweg behoorlijk vervelend achter in de auto en dan is het ook nog mega druk op de weg....zit toch liever op de passagiersstoel.

Fenna heft gelukkig nog wel wat geslapen, maar werd om de haverklap wakker gemaakt door Mayte d'r gejengel.

Vond het duperleuk en is absoluut voor herhaling vatbaar. Ik hoop alleen dat MAyte dan wat minder verlegen is en Fenna wat minder 1 kennig.....
Hai!

Mientje, jee wat een schrik zeg! Arme jij, er zijn subtielere manieren om je zin door te drijven zeg . Lieve vriend heb je!

Heeft er al een artikel van je in de wij gestaan? Nee toch? Ik heb iig geen wij meer gehad sinds je erover begon.

Leuk zeg een minimeeting! Was het gezellig?? Ik durf trouwens echt niet meer te meeten. Al die sexlevens die versoord heb en iedereen stelt me nu voor met knakworsten half uit mijn mond

Sjaan, gefeliciteerd!Is alles goed gegaan?

Floor, wat jammer voor je zus zeg! Je hoeft niet altijd iets te zeggen toch? Want wat is er te zeggen. Ik denk dat het genoeg is als je zegt dat je het k*t voor ze vindt en dat ze er verder over kan praten als ze wil (als jullie zo close zijn tenminste). Ai en Freek van de commode. Wat een schrik zeg!

Jannes, wat leuk om weer van je te horen en wat fijn om te lezen dat alles goed gaat!!

Haha en leuk tactieken bespreken hoe van buik naar rug te rollen. Mijne is een sukkel, want hij snapt het nog steeds. Het lukt hem wel eens per ongeluk, maar dan is hij erg verbaasd. Meestal ze ie het op een schreeuwen en dan net zo lang tot ik hem terugdraai (ai softie die ik ben).

Oh en rijstebloem bindt hier prima hoor. Alhoewel, het wordt geen dikke pap, maar het lost wel een soort van op. Gaat er met de 123 speen op stand 2 heel goed in. Hij vindt het heerlijk volgens mij, want klokt in 5 -10minuten zo'n 250 ml weg.

Ennnnnn het slapen gaat ook goed. Gisteren om 23 uur die rijstebloem en toen pas om 5! uur weer! Het wordt nog wat zo. Ik vind het zo weer prima vol te houden.

Verder is het zooooooooooooooooooo'n lekker ding! Kletsen en lachen. Vandaag waren Milena en ik banaan aan het eten en hij zat erbij. Heb hem ook een stuk gegeven, maar hij had echt geen flauw idee wat hij ermee moest. Toen heb ik het geprakt en gegeven. de substantie vond hij gek, maar als ie het doorgeslikt had, ging zijn snaveltje weer open voor de volgende hap. Ooow wat is dat lief zeg!!

Milena heeft nog steeds de waterpokken. Bojan zal het dan binnenkort ook wel krijgen. Ik vind het nu al zielig . Milena heeft er gelukkig niet veel last van. Ze vindt het wel interessant. al haar knuffels hebben nu ook waterpokken en vanmiddag moesten er 2 naa r het ziekenhuis, aiai.

Ooow vergeet ik nog bijna het hoogtepunt van vandaag. Wij wonen in een klushuis en nu zijn we de binnedeuren aan het schilderen. Daarvoor zijn alle klinken van de deuren gehaald. Ik had vanochtend lekker alle ramen tegen elkaar open gezet. MIlena en ik waren de knuffels op haar kamer extra aan het instoppen omdat ze zielige waren. Ineens hoor ik een keiharde knal en constateer dat de deur is dichtgewaaid. Ik speel nog even door en pas als ik er weer uit wil, realiseer ik me dat de deur dus dicht zit. En er geen klink is. Ik zit dus opgesloten! Ik keer de spelgoedkist van Mileen om te kijken of ik nog iets kan MacGyveren, maar helaas. Milena zoekt driftig mee en stopt elastiekjes in het gat van het slot. Half uit het raam hangend probeer ik de mensen aan de overkant van de staat duidelijk te maken dat ik opgesloten ben. Er wordt vriendelijk teruggewuifd. Gelukkig maakt de buurman een ommetje om zijn huis en hij hoort me wel. Gniffelend zoekt hij een schroevendraaier in zijn schuur en gooit die omhoog, zodat ik de deur open kan draaien.

Poeh gelukkig maar. Ik zag me al de hele dag zitten tussen de knuffels met waterpokken, brrr.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ohhhhhhhhhhhhhh Frans..... Dat is ook echt m´n grootste angst, dat de deur dichtwaait als de jongens thuis zijn )en ik dus buiten sta' Gelukkig was de buurman thuis!

Zoon heeft op de pc gezeten en nu is de tekst heel erg klein... Weet iemand hoe ik dat weer terug kan zetten= Oh de toetsen doen ook niet meer wat ik wil. GRRR

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend= Veel plezier Bleuster!

Nou ja ben alweer vergeten waar ik op wou reageren dus ik ga maar naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven