Facebook 'kapot'?
zaterdag 21 maart 2026 om 09:20
Sinds enkele tijd lukt klikken op een link van normale sites (o.a. nieuwssites) niet meer en leiden die naar een lege pagina.
Maar nieuw is dat ik opeens ook geen enkele melding meer krijg van likes/reacties op berichten die ikzelf plaats. Ook niet na refreshen in het meldingenscherm.
Ik heb facebook al gestopt en opnieuw gestart en telefoon opnieuw opgestart. Er staat geen update klaar voor facebook.
Hoe los ik dit op?
Maar nieuw is dat ik opeens ook geen enkele melding meer krijg van likes/reacties op berichten die ikzelf plaats. Ook niet na refreshen in het meldingenscherm.
Ik heb facebook al gestopt en opnieuw gestart en telefoon opnieuw opgestart. Er staat geen update klaar voor facebook.
Hoe los ik dit op?
zaterdag 21 maart 2026 om 09:28
zaterdag 21 maart 2026 om 14:50
zaterdag 21 maart 2026 om 15:23
Op een bericht wat ik op mijn eigen tijdlijn plaats krijg ik wel likes/reacties maar geen meldingen. Nu is dat relatief simpel te bekijken. Maar ik reageer ook op random sites en dan weet ik natuurlijk niet of er gereageerd is als ik geen melding meer krijg.
zaterdag 21 maart 2026 om 16:30
Het is voor mij een manier om laagdrempelig contact te houden met ver weg (buitenland) wonende familie/vrienden/kennissen. Onze generatie zit nog redelijk verankerd op facebook.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in