Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisje zelf hoorde het niet, vader liep lachend naar moeder en vertelde dat er 'weer eentje Pipi zei'. Ze hoorden het wel vaker zeiden ze
humor!
Geweldig, die ouders wassen het haar expres met henna denk ik .
cute plaatje Jin
Juul had weer een mooie dag. Broer + ausie vriendin was er, dus dikke pret voor Julian. Ik ben moeee.

Heb gewerkt & tussendoor gezorgt. wel het lastige van gewoon thuiswerken, ligt ook wel aan mij want ben nu eenmaal gastvrij ipv dat ik gewoon door blijf werken moet ik zo nodig zorgen, eigenwijs!. Wel heerlijk gebbqt

Mooie dierentuin he Star? Amersfoort!
Dat is het bekende beertje uit de Jinny-dierentuin. Ik was toe aan verandering.

Ze zullen je gastvrijheid vast heel erg waarderen Bam. Gezellig BBQ! Oudste heeft de halve middag met de stenen bbq gespeeld. Allemaal stenen erop (dat was het vlees) en jongste moest een mevrouw spelen waar hij het vlees kocht . En toen ging hij het "vlees" in de kliko gooien, hoor ik ineens: oh mamma: kijk nou, allemaal slangetjes in de kliko (brrrr, ding vergeven van de maden, jek).

Stil he, zonder Amalia .
ohh vind je dat niet eng, spelen met de bbq?
Ik vond het gisteren anders helemaal niet stil ;)
gatver: lees nu pas de maden.. brrrr.
Ja Amersfoort is inderdaad leuk, was er jaren terug al eens geweest toen Zig nog een puppy was. Hij vond het ook prachtig toen

Bam, hoe lang blijft Aussie vriendin eigenlijk? Wat zijn hun plannen samen?

Star: deze week lukt dan niet, volgende week donderdag? Of in het weekend ergens? Gebruik jij je wii nou nog steeds?
Jin: brrrrr maden. bah. Wel leuke fantasie zeg Jin!

Bam: dat klinkt gezellig, zo die kermissen! En Gezellige visite, leuk hoor!

Brooddeeg! leuk! Wel opletten dat de oven niet te heet staat anders is het zwart...

Dierentuin ook leuk! Mag ziggy dan gewoon mee?
Is goed hoor volgende week Bridge! Of anders inderdaad het weekend.

Wii? Daar heb ik echt geen puf voor

Dierenpark Amersfoort is volgens mij enige dierentuin in Nederland waar honden toegestaan zijn.
Haha nee? Goh!

Ik moet echt iets doen dus ben nu op zoek. Raad je het nog aan? Of is het echt al zooooo 2008?
Ze heeft een visum voor 1 jaar, Ze blijft dus zoiezo een jaar hier. Geloof dat ze nadat jaar kijken wat hun vaste verblijfplek wordt! Verder weet ik het ook niet zo.
Waarom ben jij zo geinteresseerd in WII Bridges? Hier om?

http://www.youtube.com/watch?v=_SXNAtwYMBw

Nog wel puf voor een wandeling door de dierentuin, petje af hoor Star!

Bam, is alleen een stenen pot zonder verder iets anders, dus dat vind ik niet eng nee .
Volgens mij ook!

Het is dat wij een piephond hebben, anders zou het echt ideaal zijn.

Ziggy meegeweest dus?
ah, ja
Jin! Ja precies! dat is het haha!

Nee hoor, ben telkens nog zo moe, moet echt trainen met die slappe buik/rugspieren en wil echt niet naar de sportschool. En wil leren boksen zonder mijn vent pijn te doen Dus dan een wii...
Wel grappig.

Juul vindt dat engels praten van dat meisje maar niks: zegt ie: Ik weet niet wta je zegt hoor, en dan dat handgebaar erbij, hahaha

Ik had toast gemaakt vanmiddag, pakt dat meisje de laatste toast.

Zegt Juul; ohh ze eet mijn boterham( weer dat gewijs en een verwijtende blik naar meisje). Zegt M: Mag ze de laatste toast niet hebben?. Juul: Neeee ( echt met zo,n blik ). Wij kijken met zijn allen: Juul scheve grijns: GRAPJUH.. haha
zou het zoveel effect hebben denk je de WII?
Geen idee. Ik hoop het wel. Moet echt iets doen, en geen zin/tijd om naar sportschool te gaan. Op zich ben ik wel iemand die zelf oefeningen kan doen, maar heb wel stok achter de deur nodig. En als ik nu deze aanschaf, heb ik die. En vind het ook gewoon enorm leuk hoor!
Moet mezelf ook eens een schop naar de sportschool geven.
Ligt het sporten bij jou wat stil Bam? Ben je nog steeds zoveel afgevallen? Ik vind dat zo enorm knap van jou he!

Bridges, lijkt mij ook wel grappig. Ik jump nu soms even zestig keer van de benen op de kont op de trampoline haha. En beeld me dan in dat het echt enorm effect heeft . Helaas kan ik geen hele ingewikkelde sprongen meer doen na twee bevallingen....
Tsja hier geen trampoline Jin. En moet zeggen dat bekkenbodem dat ook niet super meer vind... (vandaar ook fysio, icm buik en rug)

Heb er net een besteld via marktplaats geloof ik... Wow!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven