Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 314 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
Yes net de eerste gezien.
Sorry, ik vind er niks aan. Zo oubollig.
Oh het is wel de bedoeling dat wij mee gaan kijken. Maar nog geen tijd gehad vandaag en man zou het videoland abonnement weer activeren 🫣 en ik weet niet of hij dat al gedaan heeft. Hoeveel afleveringen staan er nu al op?
Er staan er nu 4 op .
Ik vind het jammer dat de voorstukjes al veel weggeven.
Ik heb er 2 gezien. Wat denken jullie van de mannen?? Ik vind Dominik erg overheersend overkomen… ben benieuwd.
Yildizlar2 schreef:
07-04-2026 21:57
Er staan er nu 4 op .
Dank je.
Ik heb 2 afleveringen gekeken. Maar ik spoel tot de huwelijksreis bijna alles door.
sneeuwvrouw schreef:
07-04-2026 23:15
Ik heb er 2 gezien. Wat denken jullie van de mannen?? Ik vind Dominik erg overheersend overkomen… ben benieuwd.
Dat vind ik ook. Ik vind hem tot nu toe niet leuk overkomen.
Dat gevoel heb ik bij Joyce , Nick voelt zich nu al niet goed genoeg en past zich al aan .
Yildizlar2 schreef:
08-04-2026 07:38
Dat gevoel heb ik bij Joyce , Nick voelt zich nu al niet goed genoeg en past zich al aan .
Ik zie wat je bedoelt. In het andere topic worden ze vergeleken met Bjorn en Marcella. Daar hebben ze idd wel wat van weg.
Ik heb vakantie dus fors vooruit gekeken.
Ik vind Kirsten erg gewoontjes maar wel met een ster allures vibe waarbij ze zichzelf misschien wel iets te hoog en aantrekkelijk inschat. Luigi kan ik nog niet goed pijlen.

Dominik vind ik vooral zenuwachtig en bezig een hele goede indruk te maken. Lijkt wel alsof dat los staat van zijn partner al koppelt hij dat wel. Hij is wel charmant maar volgens mij erg onzeker.

Nick is een lieverd maar minder pleasen maakt hem stuk aantrekkelijker.

Ik zie het dit jaar nog niet echt gebeuren in de liefde.
Ik kijk ook. Maar nog maar 1 aflevering kunnen kijken.
Maar de eerste match snap ik al niet. Joyce zoekt een man die ook initiatief neemt. En dan matchen ze haar met iemand die moeite heeft met initiatief nemen onder het mom van: daar kunnen we hem in coachen.
sneeuwvrouw schreef:
In het voorstukje is al eea te zien dus wordt weer niks denk ik.
sneeuwvrouw schreef:
En dat de een zijn leven uit paarden bestaat sinds zijn vierde en de ander bang is van paarden 😬
Van wie is het voorstukje dat je de man iets hoort zeggen als, als dit al niet meer mag of zoiets ?
Ik dacht van Nick en Joyce ?
pas 1,5 aflevering gezien maar Nick en Joyce...ik zie de match (nog) niet
Het is wel echt heerlijke weg kijk tv… ik hou ervan!
Ik kijk ook maar spoel alles door tot aan het huwelijk. Begrijp echt niet waarom ze nog steeds zo’n ontzettend lange aanloop doen
Ik zie de match tussen Anton en Linda ook totaal niet.
Zij is een krachtige en sterke vrouw, opzoek naar een zelfverzekerde man die initiatief durft te nemen. Dit zie ik niet terug bij Anton en je zag het ongemak bij haar tijdens de ceremonie.
anoniem1995 wijzigde dit bericht op 09-04-2026 16:12
Reden: Spelfout
1.44% gewijzigd
Ik blijf ervan overtuigd dat als het uiterlijk tegenvalt, het over het algemeen niks meer wordt (uitzonderingen zoals Peter van Mariska in zijn te krappe pak daargelaten). Ik volg nu ook Mafs Aus, waar de deelnemers over het algemeen 'knapper' zijn. En de stellen die elkaar vanaf het begin superaantrekkelijk vinden, zijn toch al een end op dreef. Dat het dan uiteindelijk knapt door persoonlijkheden, dat kan. Maar ze gaan het wel aan met elkaar.
Een Nick en een Anton zijn (volgens mij) gewoon toch niet wat zo'n vrouw hoopt.

Die 2 mannen vind ik verschrikkelijk en dat wordt ook niks. Dat is nu al veel te hard van stapel en te hoge verwachtingen.
Ik geloof die Dominik niet. Ik denk dat hij dit speelt voor de camera. Als de camera's weg zijn kan hij nog wel eens heel anders voor de dag komen vermoed ik. Ik had dat gevoel vorig jaar bij Dennis ook. En die draaide ook als een blad aan een boom om.
Tvp
Liever het topic zonder spoilers

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven