Fietshokje
vrijdag 10 april 2026 om 08:02
vrijdag 10 april 2026 om 09:22
Zaagje schreef: ↑09-04-2026 20:47Sorry mensen voor de verwarring. Het is in iedergeval een heel grappig topic nu geworden. Maar idd het Fietshokje met hoofdletters. En ik zoek dus een elektrische fiets. Idd via het fietsplan van mijn werk. Ik heb wat uren over die ik kan inzetten en kan daarmee tot 1500 euro een fiets kopen. Dus gezien mijn budget bij het Fietshokje uitgekomen maar als de kwaliteit slecht is kan ik beter even doorsparen. Maar misschien zijn mensen wel onverwacht heel positief over hun fietsen.
Wat ik dus al eerder schreef: Er staan bij Fietshokje bij de nieuwe e-bikes op hun website fietsen van Amslod. Dat is een prima degelijk merk en ik ken iemand die daar al jaren heel tevreden mee is.
vrijdag 10 april 2026 om 09:32
Ik las ook de OP verkeerd. Ik las het alsof je een fiets bij een louche figuur bij een letterlijke fietshok zou kopen. Zoiets als een Chanel tas bij een kofferbak in een achterbuurt
Mijn ervaring is een 2e hands elektrische fiets. Ik heb hem via Marktplaats gekocht, mocht er een proefrit mee maken en ben tevreden. Het is een Stella.
Fijn dat je via je werk een mooi budget hebt!
Mijn ervaring is een 2e hands elektrische fiets. Ik heb hem via Marktplaats gekocht, mocht er een proefrit mee maken en ben tevreden. Het is een Stella.
Fijn dat je via je werk een mooi budget hebt!
ik heb gezegd
vrijdag 10 april 2026 om 09:39
vrijdag 10 april 2026 om 13:10
NIET bij het Fietshokje kopen. Dat zijn echt halve oplichters met letterlijk garantie tot de deur. Zodra je daar de deur uitloopt met je fiets, zullen ze je niet meer helpen met problemen of wat dan ook.
Stella heeft inderdaad een jaar geleden een doorstart gemaakt onder een nieuwe eigenaar. Op dit moment verkopen ze een groot deel van hun voorraad voor lage prijzen. In de winkel in Beverwijk hebben een outlet gedeelte en hebben ze echt veel fietsen staan voor prima bedragen. Ik zou daar dus gaan kijken.
Stella heeft inderdaad een jaar geleden een doorstart gemaakt onder een nieuwe eigenaar. Op dit moment verkopen ze een groot deel van hun voorraad voor lage prijzen. In de winkel in Beverwijk hebben een outlet gedeelte en hebben ze echt veel fietsen staan voor prima bedragen. Ik zou daar dus gaan kijken.
vrijdag 10 april 2026 om 20:09
Fietshokje (bij ons in de buurt) heeft een slechte reputatie. Kijk anders naar recensies online.
Ik was er vorig jaar toen een mevrouw binnenkwam die een tweedehands fiets voor haar zoon had gekocht. De band was binnen een kwartier leeggelopen en ze weigerden die band voor haar op te lappen. Had ze maar beter moeten opletten.
Sindsdien kom ik er niet meer.
Elektrische fiets zou ik kopen bij een echte fietsenwinkel die al heel lang bestaat in je woonplaats. Waar ze een werkplaats hebben. Dan betaal je iets meer bij de aankoop van de fiets. Maar weet je zeker dat de service wel goed is.
Waarom in je woonplaats? Omdat je niet zo'n fiets elke keer dat er iets mis is naar een andere plaats wil slepen. Die dingen zijn zwaar.
Ik was er vorig jaar toen een mevrouw binnenkwam die een tweedehands fiets voor haar zoon had gekocht. De band was binnen een kwartier leeggelopen en ze weigerden die band voor haar op te lappen. Had ze maar beter moeten opletten.
Elektrische fiets zou ik kopen bij een echte fietsenwinkel die al heel lang bestaat in je woonplaats. Waar ze een werkplaats hebben. Dan betaal je iets meer bij de aankoop van de fiets. Maar weet je zeker dat de service wel goed is.
Waarom in je woonplaats? Omdat je niet zo'n fiets elke keer dat er iets mis is naar een andere plaats wil slepen. Die dingen zijn zwaar.
vrijdag 10 april 2026 om 21:29
In mijn omgeving repareren de meeste fietsenmakers geen e-bikes en de winkels met een werkplaats alleen fietsen die ook in de winkel zijn aangeschaft.Kipzonderkop schreef: ↑10-04-2026 20:09Fietshokje (bij ons in de buurt) heeft een slechte reputatie. Kijk anders naar recensies online.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zaterdag 11 april 2026 om 20:06
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in