Mode & Beauty alle pijlers

A beautiful mess

09-04-2026 18:32 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit topic had ook op entertainment gekund, of op actueel.
Ik heb nu 2 afleveringen gekeken van “ a beautiful mess “ . Er kwamen getallen langs ( over wat we per dag weggooien in kledingbakken bijvoorbeeld ) waar ik van duizelde. Echt schokkend.
Carice draagt - neem ik tenminste aan - tweedehands kleding, net zoals het jurylid. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze er leuk uitzien, maar dat ik dat nooit zo had kunnen ( maar ook niet durven ) stylen.
Wie kijkt er ook ?

https://www.nu.nl/media/6389360/carice- ... ijken.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik denk dat Lauren zich er niet overheen kon zetten dat ze kerst haat. Terwijl ik echt denk... Wat is nou de moeite om een kerstige outfit te scoren. Ze had het makkelijkste thema van allemaal.

Mijn ervaring is trouwens dat het aanbod erg verschilt per kringloopwinkel, maar dat er bij de goede winkels echt veel parels te scoren zijn.
blijfgewoonbianca schreef:
10-04-2026 18:21
In de doorsnee tweedehandswinkel hangt toch gewoon drie jaar oude Zara en H&M ? Kom je daar dan toevallig “ jaren 70 pareltjes “ tegen of hoe werkt dat dan met al die vondsten?
Er hangt van alles. Van de week een nieuwe broek van Modstrom gevonden bijvoorbeeld, mėt kaartjes, maar ook een prachtige jurk van Moschino van een paar jaar geleden. Dat hangt gezellig tussen de Shein en Zara kleding.
(Hoewel Rataplan nu volgens mij een samenwerking met Zara heeft, want er hangt hier zover nieuw met label dat ik me niet kan voorstellen dat het door een particulier is ingebracht.)

Maar de ene keer vind je van alles en de keer erna is het gewoon flut, dat is onderdeel van de charme
Leuk programma, kijkt lekker weg. Al hoeft al dat veranderen van die kleding voor mij niet echt. De kledingstijl van die Monique vind ik drie keer niks.

Ik draag allemaal gratis kleding :-D uit de ruiltas van the clothing loop. En ik heb nu meer mooie kleding dan vroeger :-D
Mooie vesten, jasjes, jurken. Ik haal er bijna altijd wel wat uit.
Best een leuk programma, maar dat AI-gebruik is opvallend. En dan gaat Lauren ook nog even wat belangwekkends voorleggen aan ChatGPT. :facepalm:
SunShine35 schreef:
11-04-2026 01:26
Leuk programma, kijkt lekker weg. Al hoeft al dat veranderen van die kleding voor mij niet echt. De kledingstijl van die Monique vind ik drie keer niks.

Ik draag allemaal gratis kleding :-D uit de ruiltas van the clothing loop. En ik heb nu meer mooie kleding dan vroeger :-D
Mooie vesten, jasjes, jurken. Ik haal er bijna altijd wel wat uit.
Vreselijk. Vind haar daarnaast ook niet echt sympathiek, maar goed.
Mijniebelle schreef:
11-04-2026 11:00
Vreselijk. Vind haar daarnaast ook niet echt sympathiek, maar goed.
Nee, dat vind ik ook. Ze doet erg humeurig de hele tijd.
Net de laatste twee afleveringen gezien. Wel leuke opdracht voor de bruiloft.

Rare creatie van Lauren. Ze had haar aversie ook opzij kunnen zetten en iets moois kunnen maken. Ook niet leuk voor haar model zo.

Ik vond de carnaval en Halloween outfit goed gelukt.
Ik kan met veel moeite een knoop ergens aan naaien, maar dan houdt het wel op. Van dit soort winkels zouden er meer moeten zijn .
https://groovyanton.com/pages/rework-co ... JHcLgqCrUy

Zou helemaal leuk zijn als je dan een dierbaar, halfverteerd kledingstuk daar zou kunnen brengen en dat zij er dan iets heel nieuws mee maken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leuke link hierboven. Jammer dat er amper foto’s bij staan.

Zou inderdaad leuk zijn als hij dat ook in opdracht doet voor mensen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven