Telefoonkoord
zondag 12 april 2026 om 11:20
Beetje suffe vraag misschien, maar ik heb een hoesje (backcover) om mijn telefoon waar aan de zijkant 2 gaatjes naast elkaar zitten.
Ik ga ervan uit dat dit bedoeld is om een koortje doorheen te doen (toch?).
Maar als ik google vind ik vooral telefoonkoordjes met zo'n kaartje die je achter je telefoon doet.
Wie heeft ervaring met telefoonkoortjes? Wat is het meest praktisch? Wil het eigenlijk vooral op vakantie gebruiken om even om mijn pols te doen zodat mn mobiel niet in een ravijn duikelt
Of is iets anders daarvoor handiger?
Ik ga ervan uit dat dit bedoeld is om een koortje doorheen te doen (toch?).
Maar als ik google vind ik vooral telefoonkoordjes met zo'n kaartje die je achter je telefoon doet.
Wie heeft ervaring met telefoonkoortjes? Wat is het meest praktisch? Wil het eigenlijk vooral op vakantie gebruiken om even om mijn pols te doen zodat mn mobiel niet in een ravijn duikelt
Of is iets anders daarvoor handiger?
zondag 12 april 2026 om 11:43
zondag 12 april 2026 om 11:58
Ik bedoel eigenlijk vooral tijdens het maken van foto's. Ik ben dan altijd bang dat ik mn mobiel uit m'n handen laat glippen.
Dus een simpele polsband, of iets wat uitrekt en ik aan mn rugtas kan vastmaken ofzo?
Dus ook zonder fancy steentjes enzo.
zondag 12 april 2026 om 12:18
Je hebt ook gewoon van die koordjes voor om je pols, zonder zo'n card.
Zo 1 bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/nl/p/bob-online- ... 7426454157
Heb op 1 van m'n hoesjes ook zo'n gat daarvoor.
Heb voor mezelf wat in elkaar geknutseld van paracord en kleine karabiners omdat ik een lang koord wilde.
Zo 1 bijvoorbeeld:
https://www.bol.com/nl/nl/p/bob-online- ... 7426454157
Heb op 1 van m'n hoesjes ook zo'n gat daarvoor.
Heb voor mezelf wat in elkaar geknutseld van paracord en kleine karabiners omdat ik een lang koord wilde.
zondag 12 april 2026 om 13:01
Bij mij niet. Heb al 3 jaar zo'n kaartje in mijn hoesje waar ik de telefoonkoord aan vast maak en zit nog steeds stevig.
zondag 12 april 2026 om 13:17
zondag 12 april 2026 om 18:49
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in