MAFS 2026 Videoland met spoilers
woensdag 15 april 2026 om 11:06
woensdag 15 april 2026 om 11:46
woensdag 15 april 2026 om 12:32
Zo schattig, Kylie en Danique! Ik hoop dat het wat wordt!anoniem1995 schreef: ↑15-04-2026 11:23Anton en Linda weer tenenkrommend....gaat m echt niet worden.
Kyle en danique erg leuk stel!
woensdag 15 april 2026 om 19:23
Dat heb ik nog niet opgemerkt, maar zo op het eerste gezicht vond ik ze wel bij elkaar passen.MissUnderstood schreef: ↑15-04-2026 15:17Ik zie dat schattige bij Kyle en Danique niet, hoor. Ik vind haar heel leuk, maar vraag me af of Kyle dat ook vindt.
woensdag 15 april 2026 om 20:58
Ohhhhh, er is wel een topic voor de Videolanders! Oh wat heb ik gisteravond met gekromde tenen naar Sandra zitten kijken zeg. Ik ben haar leeftijd en ik zie vaak mannen die ik erg leuk vind en die dan 35 of 40 zijn (en bovendien nog een kinderwens hebben). Maar ik ben ook realistisch en begrijp dat ik zelf ook geen jonge blom meer ben. Als ik op dating sites kijk vind ik mannen van mijn eigen leeftijd ook vaak oud eruit zien. Maar dat komt natuurlijk gewoon omdat ik zelf ergens diep van binnen denk dat ik nog steeds 25 ben.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
woensdag 15 april 2026 om 22:04
Inmiddels ook de laatste aflevering gezien (althans: de nieuwste). Anton en Linda, wát een ongemak. Nick en Joyce idem. Wat probeert zij hem nu al te sturen zeg. En hij is onzeker dus hij doet het allemaal braaf.
Rob vind ik echt wel stoer, hoe hij ermee omgaat. Benieuwd naar dat eindgesprek met Sandra morgen.
Kyle en Danique lijken me wel leuk! Ik vind haar ook eigenlijk de enige echt leuke vrouw, die het echt een kans geeft (en de twee dames die met elkaar getrouwd zijn ook wel denk ik). Arme mannen!
Rob vind ik echt wel stoer, hoe hij ermee omgaat. Benieuwd naar dat eindgesprek met Sandra morgen.
Kyle en Danique lijken me wel leuk! Ik vind haar ook eigenlijk de enige echt leuke vrouw, die het echt een kans geeft (en de twee dames die met elkaar getrouwd zijn ook wel denk ik). Arme mannen!
woensdag 15 april 2026 om 22:29
In het voorstukje leek het alsof Sandra nogal verontwaardigd was. Zei "Ik dacht dat ik in de verkeerde kamer was, dit was totaal niet wat ik me had voorgesteld." of iets dergelijks. Ben benieuwd of ze nog enige vorm van zelfreflectie laat zien of alles op de experts schuift. Nu hebben die in haar geval hun werk echt niet goed gedaan (gezien het type, viel dit 100% te verwachten.. zeker als je haar dan matcht met een kale man die ze heeft aangegeven niet te blieven).
donderdag 16 april 2026 om 00:24
Godskolere! De ene man is kaal, de volgende heeft lichaamshaar, de derde heeft een buik. Wat dénken die vrouwen? Dat ze allemaal Gods gift to men zijn?
Holy moly, wat een oppervlakkigheid. Leer zo'n man eerst kennen en kijk dan eens wat er gebeurt.
Holy moly, wat een oppervlakkigheid. Leer zo'n man eerst kennen en kijk dan eens wat er gebeurt.
donderdag 16 april 2026 om 06:34
Ja, ik vraag me ook wel af wat de deelnemers (met name de vrouwen) precies denken aan te treffen bij het altaar. Over het algemeen zijn het niet de mannen die aan elke vinger 10 vrouwen kunnen krijgen. Maar dat geldt dus net zo goed voor die vrouwen.Kattentuintje schreef: ↑16-04-2026 00:24Godskolere! De ene man is kaal, de volgende heeft lichaamshaar, de derde heeft een buik. Wat dénken die vrouwen? Dat ze allemaal Gods gift to men zijn?
Ik denk wel dat Linda en Cindy het leuk met elkaar getroffen hebben.
Maar de kans op iemand die "niet je typ" (quote Sandra) is, is zo groot, dat je niet mee moet doen als je niet bereid bent je daar eventueel overheen te zetten. Linda vindt Amton "niet sexy". Nee, snap ik. Maar nogmaals... wat had zij verwacht? Hoe leuk, sprankelend, sexy is ze zelf?
donderdag 16 april 2026 om 11:52
In het voorstukje voor volgende week zie je dat die Nick alweeeeeer behandelingen tegen lichaamsbeharing ondergaat. Eerder deze week zag je dat hij vertelde dat hij direct een personal trainer had gebeld om bij thuiskomst aan zijn uiterlijk te gaan werken.
Dit doet echt pijn aan mijn hart, hoor. Ik vind het ronduit stuitend dat iemand zo gestuurd wordt zijn uiterlijk te veranderen om in de gratie van zijn "match" te vallen. Zou eens andersom moeten zijn: een man die een vrouw zegt dat ze haar haar moet kleuren of knippen, en ga eens naar de sportschool om een strakker lijf te krijgen. De commentaren zouden -terecht- niet van de lucht zijn.
Dit doet echt pijn aan mijn hart, hoor. Ik vind het ronduit stuitend dat iemand zo gestuurd wordt zijn uiterlijk te veranderen om in de gratie van zijn "match" te vallen. Zou eens andersom moeten zijn: een man die een vrouw zegt dat ze haar haar moet kleuren of knippen, en ga eens naar de sportschool om een strakker lijf te krijgen. De commentaren zouden -terecht- niet van de lucht zijn.
donderdag 16 april 2026 om 12:48
supersneu dat die jongen blijkbaar denk dat dit hoort... tuurlijk luister je naar elkaar, maar hij is zo gefocused om het goed te doen en naar haar maatstaven te maken, echt heel zielig!!MissUnderstood schreef: ↑16-04-2026 11:52In het voorstukje voor volgende week zie je dat die Nick alweeeeeer behandelingen tegen lichaamsbeharing ondergaat. Eerder deze week zag je dat hij vertelde dat hij direct een personal trainer had gebeld om bij thuiskomst aan zijn uiterlijk te gaan werken.
donderdag 16 april 2026 om 14:09
Hoezo personal trainer, hij is toch prima?MissUnderstood schreef: ↑16-04-2026 11:52In het voorstukje voor volgende week zie je dat die Nick alweeeeeer behandelingen tegen lichaamsbeharing ondergaat. Eerder deze week zag je dat hij vertelde dat hij direct een personal trainer had gebeld om bij thuiskomst aan zijn uiterlijk te gaan werken.
Ze kon van mij de boom in.
donderdag 16 april 2026 om 14:44
Ja, precies.
Nu geloof ik niet dat zij heeft gezegd dat hij naar een personal trainer moet, maar ze laat wel merken dat zijn uiterlijk haar niet aanstaat. Ik vind het dan echt heel pijnlijk om te zien dat hij van alles gaat doen om zijn uiterlijk te veranderen.
donderdag 16 april 2026 om 20:54
Ik weet niet of het arrogantie is. Ik zie vooral heel veel ongemak. Maar ze heeft zich al helemaal afgesloten.anoniem1995 schreef: ↑16-04-2026 12:52Sorry maar Kirsten kan ik echt niet uitstaan...bepaalde arrogantie waar ik slecht tegen kan.
Je kunt op z'n minst interesse tonen door vragen te stellen en op een normale manier te reageren op zijn vragen.
Leuk die gesprekken met de experts, maar het is wel een beetje trekken aan een dood paard bij een aantal stellen.
Hinke en Giovanni hadden ook een moeilijke start vorig jaar, maar die vonden elkaar tenminste wel aantrekkelijk.
donderdag 16 april 2026 om 21:29
Oh leuk een spoiler topic! Even mijn mening:
Eerst Sandra, ze is knap hoor, maar wat een zelfingenomen vrouw is dat toch. En oppervlakkig. Het ergste is nog dat ze dus al wist met wie ze zou gaan trouwen (ze had hem gevonden op google, ik had hem denk ik ook opgezocht, daar niet van) en dat ze niet toen al afgehaakt is. Wilde denk ik nog even een prinses zijn in de jurk. Met een kroontje in het haar. En die vriendin wist dus ook wie ze zou treffen. En zei dus met voorbedachte rade: Oh ze houdt niet van kale mannen. Wat een nare streek om dat nog even te sneren voor de ceremonie.
Ontzettend sneu voor Rob.
Verder:
Nick en Joyce: Nick is aardig, maar kan het denk ik niet goed genoeg doen voor Joyce. Zij vindt zichzelf te leuk voor hem. Ik vind dat niet trouwens. Qua uiterlijk zijn ze wel gelijkwaardig ook. Al zal zij dat niet vinden.
Dominik en Ferenc: Ik denk dat het wel goed komt met ze! Ik wordt er ook wel vrolijk van hoor, als ik hun huwelijksreisfragmenten zie.
Anton en Linda: Wordt niks, wat is Linda een saaie vrouw. Nul uitstraling.
Luigi en Kirsten: Wordt ook niks, Kirsten staat er niet voor open.
Cindy en Linda: Leuke vrouwen! Ik heb goede hoop dat het wel wat gaat worden. Leuk om te kijken ook.
Eerst Sandra, ze is knap hoor, maar wat een zelfingenomen vrouw is dat toch. En oppervlakkig. Het ergste is nog dat ze dus al wist met wie ze zou gaan trouwen (ze had hem gevonden op google, ik had hem denk ik ook opgezocht, daar niet van) en dat ze niet toen al afgehaakt is. Wilde denk ik nog even een prinses zijn in de jurk. Met een kroontje in het haar. En die vriendin wist dus ook wie ze zou treffen. En zei dus met voorbedachte rade: Oh ze houdt niet van kale mannen. Wat een nare streek om dat nog even te sneren voor de ceremonie.
Ontzettend sneu voor Rob.
Verder:
Nick en Joyce: Nick is aardig, maar kan het denk ik niet goed genoeg doen voor Joyce. Zij vindt zichzelf te leuk voor hem. Ik vind dat niet trouwens. Qua uiterlijk zijn ze wel gelijkwaardig ook. Al zal zij dat niet vinden.
Dominik en Ferenc: Ik denk dat het wel goed komt met ze! Ik wordt er ook wel vrolijk van hoor, als ik hun huwelijksreisfragmenten zie.
Anton en Linda: Wordt niks, wat is Linda een saaie vrouw. Nul uitstraling.
Luigi en Kirsten: Wordt ook niks, Kirsten staat er niet voor open.
Cindy en Linda: Leuke vrouwen! Ik heb goede hoop dat het wel wat gaat worden. Leuk om te kijken ook.
tsja.....
vrijdag 17 april 2026 om 07:17
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in