Entertainment alle pijlers

MAFS 2026 Videoland met spoilers

07-04-2026 16:47 553 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij is er nog geen topic ?
Wie kijkt er mee vooruit?

Tot nu toe

Nick en Joyce
Dominik en Ferenc
Anton en Linda
Luigi en Kirsten
Cindy en Linda
Kyle en Danique
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 23-04-2026 19:20
10.32% gewijzigd
Sabine schreef:
15-04-2026 10:02
Helemaal eens. En toch is het beter dat Sandra nee heeft gezegd. Ze had hem nooit een kans gegeven en dat was voor Rob heel naar geworden.

Ik hoop dat ze Sandra hard aanpakken bij het eindgesprek.
Ik denk dat we Sandra niet meer zien.
Pelle schreef:
14-04-2026 21:24
Ik ben nu aan het kijken. Help me, op wie lijkt Kyle? Die vriend van Seinfeld?
Jaaahhhh! George Constanza
Where is my mind?
Anton en Linda weer tenenkrommend....gaat m echt niet worden.
Kyle en danique erg leuk stel!
Misschien kunnen ze Sandra op reis sturen naar Gambia, schijnt dat daar genoeg jong mannelijk aanbod is , van heren die natuurlijk heeeeeel oprecht van een westerse vrouw houden. Kost je wel je spaargeld maar dan heeft ze wel die jonge adonis aan haar zijde.
anoniem1995 schreef:
15-04-2026 11:23
Anton en Linda weer tenenkrommend....gaat m echt niet worden.
Kyle en danique erg leuk stel!
Zo schattig, Kylie en Danique! Ik hoop dat het wat wordt!
Ik zie dat schattige bij Kyle en Danique niet, hoor. Ik vind haar heel leuk, maar vraag me af of Kyle dat ook vindt.
MissUnderstood schreef:
15-04-2026 15:17
Ik zie dat schattige bij Kyle en Danique niet, hoor. Ik vind haar heel leuk, maar vraag me af of Kyle dat ook vindt.
Dat heb ik nog niet opgemerkt, maar zo op het eerste gezicht vond ik ze wel bij elkaar passen.
Wat heeft die Kirsten een lange nek (of lage schouders)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ohhhhh, er is wel een topic voor de Videolanders! Oh wat heb ik gisteravond met gekromde tenen naar Sandra zitten kijken zeg. Ik ben haar leeftijd en ik zie vaak mannen die ik erg leuk vind en die dan 35 of 40 zijn (en bovendien nog een kinderwens hebben). Maar ik ben ook realistisch en begrijp dat ik zelf ook geen jonge blom meer ben. Als ik op dating sites kijk vind ik mannen van mijn eigen leeftijd ook vaak oud eruit zien. Maar dat komt natuurlijk gewoon omdat ik zelf ergens diep van binnen denk dat ik nog steeds 25 ben.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Oh en wat vind ik al die babs'en allemaal tenenkrommend zeg. Ik mis Mariëlle. :|
Inmiddels ook de laatste aflevering gezien (althans: de nieuwste). Anton en Linda, wát een ongemak. Nick en Joyce idem. Wat probeert zij hem nu al te sturen zeg. En hij is onzeker dus hij doet het allemaal braaf.

Rob vind ik echt wel stoer, hoe hij ermee omgaat. Benieuwd naar dat eindgesprek met Sandra morgen.

Kyle en Danique lijken me wel leuk! Ik vind haar ook eigenlijk de enige echt leuke vrouw, die het echt een kans geeft (en de twee dames die met elkaar getrouwd zijn ook wel denk ik). Arme mannen!
In het voorstukje leek het alsof Sandra nogal verontwaardigd was. Zei "Ik dacht dat ik in de verkeerde kamer was, dit was totaal niet wat ik me had voorgesteld." of iets dergelijks. Ben benieuwd of ze nog enige vorm van zelfreflectie laat zien of alles op de experts schuift. Nu hebben die in haar geval hun werk echt niet goed gedaan (gezien het type, viel dit 100% te verwachten.. zeker als je haar dan matcht met een kale man die ze heeft aangegeven niet te blieven).
Godskolere! De ene man is kaal, de volgende heeft lichaamshaar, de derde heeft een buik. Wat dénken die vrouwen? Dat ze allemaal Gods gift to men zijn?

Holy moly, wat een oppervlakkigheid. Leer zo'n man eerst kennen en kijk dan eens wat er gebeurt.
En oh oh wat apárt allemaal! Djiez, wat een irritante vrouwen.
Kattentuintje schreef:
16-04-2026 00:24
Godskolere! De ene man is kaal, de volgende heeft lichaamshaar, de derde heeft een buik. Wat dénken die vrouwen? Dat ze allemaal Gods gift to men zijn?

Holy moly, wat een oppervlakkigheid. Leer zo'n man eerst kennen en kijk dan eens wat er gebeurt.
Ja, ik vraag me ook wel af wat de deelnemers (met name de vrouwen) precies denken aan te treffen bij het altaar. Over het algemeen zijn het niet de mannen die aan elke vinger 10 vrouwen kunnen krijgen. Maar dat geldt dus net zo goed voor die vrouwen.
Ik denk wel dat Linda en Cindy het leuk met elkaar getroffen hebben.
Maar de kans op iemand die "niet je typ" (quote Sandra) is, is zo groot, dat je niet mee moet doen als je niet bereid bent je daar eventueel overheen te zetten. Linda vindt Amton "niet sexy". Nee, snap ik. Maar nogmaals... wat had zij verwacht? Hoe leuk, sprankelend, sexy is ze zelf?
In het voorstukje voor volgende week zie je dat die Nick alweeeeeer behandelingen tegen lichaamsbeharing ondergaat. Eerder deze week zag je dat hij vertelde dat hij direct een personal trainer had gebeld om bij thuiskomst aan zijn uiterlijk te gaan werken.

Dit doet echt pijn aan mijn hart, hoor. Ik vind het ronduit stuitend dat iemand zo gestuurd wordt zijn uiterlijk te veranderen om in de gratie van zijn "match" te vallen. Zou eens andersom moeten zijn: een man die een vrouw zegt dat ze haar haar moet kleuren of knippen, en ga eens naar de sportschool om een strakker lijf te krijgen. De commentaren zouden -terecht- niet van de lucht zijn.
Maar echt wie denken Joyce, Linda en Kirsten wel wie ze zijn ? Wat mij betreft matchen ze qua uiterlijk allemaal prima het is niet zo dat de heren 5 punten lager op uiterlijk scoren dan de dames of ben ik gek ?
Nee, je bent niet gek; ik vind dat ook.

Die Kirsten vind ik vooral ook heel raar, hoe ze niemand echt aankijkt en altijd naar boven of opzij zit te kijken en dan met dat vreemde lachje erbij.
MissUnderstood schreef:
16-04-2026 11:52
In het voorstukje voor volgende week zie je dat die Nick alweeeeeer behandelingen tegen lichaamsbeharing ondergaat. Eerder deze week zag je dat hij vertelde dat hij direct een personal trainer had gebeld om bij thuiskomst aan zijn uiterlijk te gaan werken.

Dit doet echt pijn aan mijn hart, hoor. Ik vind het ronduit stuitend dat iemand zo gestuurd wordt zijn uiterlijk te veranderen om in de gratie van zijn "match" te vallen. Zou eens andersom moeten zijn: een man die een vrouw zegt dat ze haar haar moet kleuren of knippen, en ga eens naar de sportschool om een strakker lijf te krijgen. De commentaren zouden -terecht- niet van de lucht zijn.
supersneu dat die jongen blijkbaar denk dat dit hoort... tuurlijk luister je naar elkaar, maar hij is zo gefocused om het goed te doen en naar haar maatstaven te maken, echt heel zielig!!
Sorry maar Kirsten kan ik echt niet uitstaan...bepaalde arrogantie waar ik slecht tegen kan.
Je kunt op z'n minst interesse tonen door vragen te stellen en op een normale manier te reageren op zijn vragen.
MissUnderstood schreef:
16-04-2026 11:52
Hoezo personal trainer, hij is toch prima?

Ze kon van mij de boom in.
Flashy schreef:
16-04-2026 14:09
Hoezo personal trainer, hij is toch prima?

Ze kon van mij de boom in.

Ja, precies.

Nu geloof ik niet dat zij heeft gezegd dat hij naar een personal trainer moet, maar ze laat wel merken dat zijn uiterlijk haar niet aanstaat. Ik vind het dan echt heel pijnlijk om te zien dat hij van alles gaat doen om zijn uiterlijk te veranderen.
anoniem1995 schreef:
16-04-2026 12:52
Sorry maar Kirsten kan ik echt niet uitstaan...bepaalde arrogantie waar ik slecht tegen kan.
Je kunt op z'n minst interesse tonen door vragen te stellen en op een normale manier te reageren op zijn vragen.
Ik weet niet of het arrogantie is. Ik zie vooral heel veel ongemak. Maar ze heeft zich al helemaal afgesloten.
Leuk die gesprekken met de experts, maar het is wel een beetje trekken aan een dood paard bij een aantal stellen.
Hinke en Giovanni hadden ook een moeilijke start vorig jaar, maar die vonden elkaar tenminste wel aantrekkelijk.
Oh leuk een spoiler topic! Even mijn mening:
Eerst Sandra, ze is knap hoor, maar wat een zelfingenomen vrouw is dat toch. En oppervlakkig. Het ergste is nog dat ze dus al wist met wie ze zou gaan trouwen (ze had hem gevonden op google, ik had hem denk ik ook opgezocht, daar niet van) en dat ze niet toen al afgehaakt is. Wilde denk ik nog even een prinses zijn in de jurk. Met een kroontje in het haar. En die vriendin wist dus ook wie ze zou treffen. En zei dus met voorbedachte rade: Oh ze houdt niet van kale mannen. Wat een nare streek om dat nog even te sneren voor de ceremonie.
Ontzettend sneu voor Rob.

Verder:

Nick en Joyce: Nick is aardig, maar kan het denk ik niet goed genoeg doen voor Joyce. Zij vindt zichzelf te leuk voor hem. Ik vind dat niet trouwens. Qua uiterlijk zijn ze wel gelijkwaardig ook. Al zal zij dat niet vinden.

Dominik en Ferenc: Ik denk dat het wel goed komt met ze! Ik wordt er ook wel vrolijk van hoor, als ik hun huwelijksreisfragmenten zie.

Anton en Linda: Wordt niks, wat is Linda een saaie vrouw. Nul uitstraling.

Luigi en Kirsten: Wordt ook niks, Kirsten staat er niet voor open.

Cindy en Linda: Leuke vrouwen! Ik heb goede hoop dat het wel wat gaat worden. Leuk om te kijken ook.
tsja.....
Achteraf gezien inderdaad een rotopmerking van die vriendin want ik geloof ook wel dat Sandra dat verteld heeft tegen haar .
Heel eerlijk ik zou denk ik ook Google aangeslingerd hebben maar zou mijn zorgen dan wel op voorhand uitspreken naar de productie .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven