MAFS 2026 Videoland met spoilers
woensdag 22 april 2026 om 15:41
Wat een hufter, hij had zeker gehoopt aan een fitnessinfluencerstype gematcht te worden. Wat denkt hij nou?Yildizlar2 schreef: ↑22-04-2026 15:25Nou de vooruitblik voorspelt niet veel goeds morgen , Kyle schiet flink uit zijn slof .
Zo jammer Danique lijkt me echt leuk .
Ze hebben dit jaar wel echt unmatchable mensen uitgezocht, zeg.
woensdag 22 april 2026 om 15:55
Nou dat gaat wat ver denk ik dat het meteen een red flag is. Als de ander ook zo met afvallen en levensstijl bezig is, zou het ook kunnen matchen
Want ja, allebei op eten letten en sporten enzo. Wat dat betreft ook vreemd dat ze elkaar daar niet in vinden. Hoe ben jij 50 kg afgevallen? Hoe is je leven veranderd? Wat vind je daarin belangrijk? Waarop de ander dan zegt ik zo en zo. Lijkt me juist iets waar je samen in kan optrekken en beter dan als de ander nooit struggles met gewicht heeft gehad.
Vond het wel goed hoe hij zich vandaag uitsprak en vond Danique daar op haar beurt weer wat moeilijk op reageren. Jammer, ik gun haar echt een leuke vent.
woensdag 22 april 2026 om 16:02
Nou ja Danique was gekwetst door zijn opmerking over niet zijn type en dat snap ik .
Maar ipv het met haar te hebben over waarom hij niet uit zijn ritme met trainen en eten wil gaat hij een beetje tegendraads expres niet eten .
Bakje fruit of yoghurt had prima gekund zeker als je daarna gaat sporten .
Maar ipv het met haar te hebben over waarom hij niet uit zijn ritme met trainen en eten wil gaat hij een beetje tegendraads expres niet eten .
woensdag 22 april 2026 om 17:41
Ik vind niet dat je hoeft te eten uit fatsoen of vanwege de vakantie oid. Als hij het nodig heeft voor zn afvalproces om strikt in zn routine te blijven, dan is dat helemaal oke denk ik. Wel met je eens dat het nogal recalcitrant overkomt hoe hij reageert. Beetje passief agressief ook. Terwijl zij echt wel heel open en positief overkomt. Neem haar dan ook even mee in je gedachtengang en waarom je vasthoudt aan je routine ed. Maar ja, als je de expert zo hoort is juist routine ed zn beschermingsmeganisme als er weinig controle is... heel jammer voor Danique zo'n vent.Yildizlar2 schreef: ↑22-04-2026 16:02Nou ja Danique was gekwetst door zijn opmerking over niet zijn type en dat snap ik .
Snap zowel Kirsten als Kyle niet dat ze door de screening komen en dat juist zij dan aan zulke open types worden gekoppeld.
woensdag 22 april 2026 om 17:54
Idem hier, maar als ik op vakantie zo’n heerlijk ontbijt kreeg, nam ik echt wel wat te eten hoor. Je hebt altijd keuzes met wat je eet. Kyle lijkt wat dwangmatig met het afvallen/slank blijven. En dat gaat op wen gegeven moment mis. En is ook niets aan voor Danique.
woensdag 22 april 2026 om 21:27
Ik vraag me soms af of mensen wel goed doorhebben met welk programma ze mee doen.
Met al dat “rustig aan”, “elkaar leren kennen” en “ik voel het niet”
Het is toch juist de bedoeling dat je snel en intensief samen optrekt en daardoor elkaar snel leert kennen en samen kijken of je wat voor elkaar gaat voelen.
Vooral dat rustig aan en pas op de plaats enzo is vreselijk irritant daar zijn andere programma’s voor. (of beter ga naar een kroeg of dating app)
Ik heb het niet over met elkaar naar bed gaan maar al die “even tijd voor mijzelf nodig” enzo uh ja soms logisch hoor maar je weet toch dat er juist even druk op je leven ligt?
Vind ook een hoop mensen irritant dit jaar of hele vreemde matches. Heb soms het idee dat de experts slechter worden na verloop van jaren ipv beter door de eerdere ervaringen.
Het is toch juist de bedoeling dat je snel en intensief samen optrekt en daardoor elkaar snel leert kennen en samen kijken of je wat voor elkaar gaat voelen.
Vooral dat rustig aan en pas op de plaats enzo is vreselijk irritant daar zijn andere programma’s voor. (of beter ga naar een kroeg of dating app)
Ik heb het niet over met elkaar naar bed gaan maar al die “even tijd voor mijzelf nodig” enzo uh ja soms logisch hoor maar je weet toch dat er juist even druk op je leven ligt?
Vind ook een hoop mensen irritant dit jaar of hele vreemde matches. Heb soms het idee dat de experts slechter worden na verloop van jaren ipv beter door de eerdere ervaringen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
woensdag 22 april 2026 om 21:52
Die druk maakt het onetisch. Ik vind dat echt niet menselijk. En zeker niet met die camera's er bovenop. Heel logisch dat mafs niet werkt.IBIopviva schreef: ↑22-04-2026 21:27Ik vraag me soms af of mensen wel goed doorhebben met welk programma ze mee doen.
woensdag 22 april 2026 om 23:37
donderdag 23 april 2026 om 06:50
Het is ook eigenlijk een experiment dat gedoemd is te mislukken. Je ziet ook nu inderdaad mensen die helemaal op slot gaan (Kyle, Kirsten) omdat ze "het" niet meteen voelen. Op de één of andere manier stappen ze er allemaal in met de verwachting daar de prins of prinses op het witte paard te treffen, iemand die ze direct superaantrekkelijk vinden. De verwachting van zo'n match door zogenaamde experts is veel te hoog en niet realistisch bij een aantal mensen, volgens mij.
donderdag 23 april 2026 om 07:15
Dit inderdaad. En dan voel je de druk om er toch iets van te maken terwijl heel Nederland mee kijkt. Moet je de intimiteit opzoeken met iemand waarbij je weerstand voelt. Verschrikkelijk lijkt me dat. Is ook niet meer van deze tijd.LieveMona schreef: ↑23-04-2026 06:50Het is ook eigenlijk een experiment dat gedoemd is te mislukken. Je ziet ook nu inderdaad mensen die helemaal op slot gaan (Kyle, Kirsten) omdat ze "het" niet meteen voelen. Op de één of andere manier stappen ze er allemaal in met de verwachting daar de prins of prinses op het witte paard te treffen, iemand die ze direct superaantrekkelijk vinden. De verwachting van zo'n match door zogenaamde experts is veel te hoog en niet realistisch bij een aantal mensen, volgens mij.
donderdag 23 april 2026 om 07:18
Komt dat echt door de experts? Ik neem aan dat ze het programma kennen en dat het vaker geen succes is dan wel. En volgens mij benadrukken de experts juist dat ze verder moeten kijken dan de eerste indruk. En natuurlijk helpt het enorm als je de ander aantrekkelijk vindt, maar sommigen staan er niet eens voor open de ander te leren kennen. Het wereldvreemde van Kirsten komt in ieder geval niet door de experts.
Ik vind het wel mooi om te zien dat Joyce steeds meer open staat voor Nick.
Wij zagen op huwelijksreis vooral het scheren en de kappersbeurt, maar misschien heeft hij juist wel om haar mening gevraagd op dat gebied.
Wij zagen op huwelijksreis vooral het scheren en de kappersbeurt, maar misschien heeft hij juist wel om haar mening gevraagd op dat gebied.
donderdag 23 april 2026 om 07:24
Het karakter van Kirsten komt niet door de experts, maar ik vind het wel kwalijk dat zij haar (en Kyle én Sandra) voor dit experiment blijkbaar geschikt hebben bevonden.Pelle schreef: ↑23-04-2026 07:18Komt dat echt door de experts? Ik neem aan dat ze het programma kennen en dat het vaker geen succes is dan wel. En volgens mij benadrukken de experts juist dat ze verder moeten kijken dan de eerste indruk. En natuurlijk helpt het enorm als je de ander aantrekkelijk vindt, maar sommigen staan er niet eens voor open de ander te leren kennen. Het wereldvreemde van Kirsten komt in ieder geval niet door de experts.
Want als dat mensen zijn die het niet lukt om open te staan, om door de eerste indruk heen te kijken, zoals Joyce inderdaad wel, dan moeten ze tegen zichzelf beschermd worden. En hun match ook, want die doet mee voor een kans op liefde (ga je vanuit) en die wordt hun dan ontnomen.
donderdag 23 april 2026 om 07:32
Hier ben ik het wel mee eens. Bijzonder dat Kirsten en Sandra door de screening zijn gekomen. Kyle vond ik in eerste instantie echt een leuke indruk maken, dus dat begrijp ik nog wel.LieveMona schreef: ↑23-04-2026 07:24Het karakter van Kirsten komt niet door de experts, maar ik vind het wel kwalijk dat zij haar (en Kyle én Sandra) voor dit experiment blijkbaar geschikt hebben bevonden.
Want als dat mensen zijn die het niet lukt om open te staan, om door de eerste indruk heen te kijken, zoals Joyce inderdaad wel, dan moeten ze tegen zichzelf beschermd worden. En hun match ook, want die doet mee voor een kans op liefde (ga je vanuit) en die wordt hun dan ontnomen.
Overigens haal ik Joyce/Nick en dat andere koppel Linda(?)/Anton steeds door elkaar. Vind ze heel erg hetzelfde op een bepaalde manier.
donderdag 23 april 2026 om 07:34
Ik heb bij Kyle het idee dat hij in paniek raakt omdat hij zijn patroon rondom eten van thuis los moet laten. Dit had hij zelf denk ik ook niet aan zien komen. Bij Kirsten en Sandra hadden de expers het echt wel weten. Dat zag je van mijlen ver aankomen. Vooral bij Kirsten.Nadinexxx schreef: ↑23-04-2026 07:32Hier ben ik het wel mee eens. Bijzonder dat Kirsten en Sandra door de screening zijn gekomen. Kyle vond ik in eerste instantie echt een leuke indruk maken, dus dat begrijp ik nog wel.
Overigens haal ik Joyce/Nick en dat andere koppel Linda(?)/Anton steeds door elkaar. Vind ze heel erg hetzelfde op een bepaalde manier.
donderdag 23 april 2026 om 07:37
Met dat laatste ben ik het wel eens. Over Luigi zeiden ze dat hij Kirsten wel kon laten openbreken. Maar andersom dan? Verdient hij niet iemand die hem kan aanvullen?LieveMona schreef: ↑23-04-2026 07:24Het karakter van Kirsten komt niet door de experts, maar ik vind het wel kwalijk dat zij haar (en Kyle én Sandra) voor dit experiment blijkbaar geschikt hebben bevonden.
Over Kyle weet ik het nog niet. Eerst vond ik hem vooral een mokkende puber, maar gisteren liet hij toch ook wel zien in staat te zijn tot een volwassen gesprek. Hij zag in dat hij zich vervelend had gedragen, gaf haar complimenten. Maar de vooruitblik over zijn uitbarsting voorspelt weer weinig goeds. Ik denk dat hij er minder klaar voor was dan hij dacht.
En Sandra, dat zag je van mijlenver aankomen dat zij te oppervlakkig en te uiterlijk belust was om te matchen met Rob. Ik vond zijn date al een stuk beter passen. Maar ja daten is natuurlijk wel anders dan trouwen.
donderdag 23 april 2026 om 07:43
Eens met jullie dat Kyle een iets ander "geval" is dat Kirsten en Sandra.
Hij is van zichzelf geschrokken en relecteerde daar ook op. Eerder noemde ik hem ergens een hufter omdat ik alleen nog dat lompe gedrag van hem had gezien. Maar gister zag ik inderdaad ook het gesprek dat hij voerde met Danique.
Denk wel dat Kyle direct de conclusie heeft getrokken "niet mijn type",.puur gebaseerd op uiterlijk. En dat dat van die verschillende levensstijl een smoes is.
Hij is van zichzelf geschrokken en relecteerde daar ook op. Eerder noemde ik hem ergens een hufter omdat ik alleen nog dat lompe gedrag van hem had gezien. Maar gister zag ik inderdaad ook het gesprek dat hij voerde met Danique.
Denk wel dat Kyle direct de conclusie heeft getrokken "niet mijn type",.puur gebaseerd op uiterlijk. En dat dat van die verschillende levensstijl een smoes is.
donderdag 23 april 2026 om 19:19
Je mist nog 2 koppels in de OP:
Cindy en Linda
Kyle en Danique
donderdag 23 april 2026 om 20:58
Nou inderdaad. Arme meid. Loop je daar met hoogtevrees met een vent die aan je lot over laat. Vind het echt bewonderenswaardig hoe enthousiast zij er nog steeds in gaat. Heb echt medelijden met haar.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑23-04-2026 20:50Ik vind het zielig voor Danique, hoe Kyle zich gedraagd.
vrijdag 24 april 2026 om 11:34
De eerste of de tweede? Mij lijken het allebei leuke vrouwen. Het zou leuk voor hem zijn als er iets opbloeit met een van hen.
vrijdag 24 april 2026 om 11:37
En dat hij opeens ging doen of het aan haar lag. Zij reageerde in de auto, zonder camera's, ook niet enthousiast terwijl hij zo zijn best zat te doen. Jemig, mag zij ook even een uitzoom momentje hebben. Hij kijkt niet eens op of om als ze omhoog klimmen naar de zipline. Ze hebben dat niet samen beleefd.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑23-04-2026 20:50Ik vind het zielig voor Danique, hoe Kyle zich gedraagd.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in